Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین اسفندیاری، عضو هیئت مدیره شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در نشست خبری امروز خود از تشکیل ستاد سفرهای نوروزی در شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری ایران خبر داد و گفت: با برگزاری این ستاد‌ها تمام شرایط و هماهنگی‌ها برای انجام سفرهای  ایمن و همچنین ایجاد رفاه حال مسافران انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: عرضه خدمات بهینه، تکریم رفاه حال مسافران و همچنین برنامه‌ریزی، ساماندهی و نظارت بر انجام فعالیت‌های نوروزی در تمام جلسات ستاد سفرهای نوروزی برگزار می‌شود.

عضو هیئت مدیره شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با بیان اینکه شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران  در طول سال هیچ تعطیلی ندارد، گفت: برخی از ایام سال به عنوان پیچ سفر شناخته می‌شود که در این ایام عرضه خدمات مسافران و شرکت‌های هواپیمایی افزایش می‌یابد و با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در ایام نوروز ۹۸ میزان خدمات‌رسانی به مسافران نسبت به سال‌های گذشته افزایش می‌یابد.

اسفندیاری با بیان اینکه تمام فعالیت‌های شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران بر اساس دستورالعمل و ضوابط بین‌المللی در نشریات یا کتاب اطلاعات هوانوردی منتشر می‌شود، گفت: در این کتاب و یا نشریه، تمام مشخصات فرودگاه‌‌ها و ناوبری، چگونگی پذیرش پرواز‌ها، امکانات هوانوردی، نحوه سوخت‌گیری، قرنطینه در این کتاب منتشر می‌شود.

وی به انجام پروازهای حج در طول سال اشاره کرد و گفت: در این ایام حدود یک ماه شرکت فرودگاه‌ها و و ناوبری هوایی ایران عملیات رفع و بازگشت حجاج را انجام می‌دهد که در این مدت زمانی حدود ۱۱۰ هزار نفر مسافر جابه‌جا می‌شود که این ایام به عنوان پرکارترین زمان فرودگاه‌‌ها به شمار می‌رود.

عضو هیئت مدیره شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با اشاره به اینکه امسال سعی می‌کنیم جلوه‌های بصری نوروز را در فرودگاه‌‌ها به نمایش بگذاریم، گفت: در ایام نوروز با توجه به اهمیت این ایام باید تلاش کنیم که تغییرات مرتبط با نوروز را داشته باشیم و فضای فرودگاه‌ها همزمان با نوروز تغییر کند.

اسفندیاری تاکید کرد: سعی خواهیم کرد آمادگی همکاران در بخش‌‌های مختلف به گونه‌ای باشد که هیچ‌گونه خللی در خدمت‌رسانی فرودگاه‌ها به ویژه در روزهای ابتدایی سال ایجاد نشود.

وی تأکید کرد: دستورالعمل‌های لازم به واحدهای عملیاتی فرودگاه‌ها به دلیل افزایش پروازها در ایام نوروز ابلاغ شده همچنین به تمامی معاونان عملیاتی اعلام کرده‌‌ایم در فرودگاه‌ها حضور داشته باشند.

عضو هیئت مدیره شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران تأکید کرد: شیفت‌های کاری مراقبان پرواز، کارکنان ایمنی زمینی و سایر نیروهای مرتبط تایید شده و فلایت چک سیستم‌های کمک ناوبری رو به پایان است.

اسفندیاری در پایان گفت: امسال آمار پرواز‌ها و مسافران نوروزی از تاریخ ۲۵ اسفند ۹۷ تا پایان تعطیلات نوروزی به صورت روزانه تجمیع و منتشر می‌شود؛ همچنین طرح سفر‌های نوروزی در فرودگاه‌ها از ۲۵ اسفند ۹۷ آغاز و تا ۲۰ فروردین ۹۸ ادامه دارد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار اقتصادی راه و شهرسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۰۴۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزودن ۲ فروند بالگرد به ناوگان هوایی همدان

در نخستین ساعات برگزاری ششمین نمایشگاه ایران اکسپو در راستای مذاکرات سرمایه‌گذاری صورت گرفته با اعلام موافقت مدیر‌عامل شرکت هلیکوپتر ایران مقرر شد بزودی دو فروند بالگرد هوایی به استان همدان اضافه شود. - اخبار استانها -

به گزارش تسنیم از همدان به نقل از روابط‌ عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان همدان، در راستای مذاکرات دو سویه بین معاون اقتصادی استاندار همدان و مدیر‌عامل شرکت هلیکوپتر ایران مقرر شد دو فروند بالگرد به منظور آموزش خلبانی و تقویت خدمات رسانی امداد بیمارستانی به استان همدان اضافه شود.

گفتنی است در حال حاضر یک فروند بالگرد هوا نیوز در بیمارستان استان همدان به منظور انجام خدمات درمانی فعال است.

استان همدان از لحاظ سرعت پاسخگویی به حوادث و سوانح از شاخص‌های خوبی برخوردار است، ولی برای افزایش کمی و کیفی خدمات امدادونجات افزوده شدن این دو فروند می‌تواند به نوسازی ناوگان هوایی امدادی و آموزشی استان کمک شایانی کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تعطیلی ۱۰۰ شعبه یک رستوران آمریکایی در مالزی به دلیل حمایت از اسرائیل
  • ایرتاکسی فرصتی برای رونق مسیرهای کم تقاضا
  • شوخی مردم با موضوع «جت شخصی»/ کمک «ایر تاکسی» به صنعت هوایی
  • انتقاد آیت‌الله علم‌الهدی از وضعیت حمل‌ونقل هوایی و ریلی
  • افزودن ۲ فروند بالگرد به ناوگان هوایی همدان
  • آغاز ۵ پرواز فوق العاده فرودگاه بجنورد
  • فعالیت های فرهنگی در فرودگاه های کشور +فیلم
  • قدردانی استاندار و مدیرکل میراث فرهنگی کردستان از سوخت‌رسانی نوروزی
  • فناوری‌های وارسی پروازی در فرودگاه گرگان انجام شد
  • ایمنی هوانوردی در ایران در حد استاندارهای جهانی است