Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@07:39:27 GMT

حضور حمیرا ریگی در محل ماموریت خود از هفته جاری

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۰۵۰۱۲

حضور حمیرا ریگی در محل ماموریت خود از هفته جاری

صفحه رسمی توییتر سفارت ایران در برونئی در آخرین توییت خود اعلام کرده است که "حمیرا ریگی سفیر منتخب جمهوری اسلامی ایران در کشور برونئی روز شنبه هفته جاری به محل ماموریت خود وارد شده است."

به گزارش ایسنا، حمیرا ریگی از زنان بلوچ و اهل سنت استان سیستان و بلوچستان پیش از این به عنوان فرماندار در شهر قصرقند در جنوب این استان فعالیت می‌کرد هم چنین ریگی پیش‌تر، بخشدار شهر بندری چابهار بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او دومین سفیر زن ایرانی است که بعد از انقلاب اسلامی در جایگاه سفیر در یک کشور خارجی و اسلامی حضور می‌یابد.

حمیرا ریگی در تاریخ ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ مصادف با ۲ مارس ۲۰۱۹ وارد محل مأموریت خود در برونئی دارالسلام شده است.

اخیراً برخی رسانه‌های داخلی ضمن انتقاد به انتخاب ریگی به عنوان سفیر، حضور و فعالیت ضعیف سفارت کشورمان در فضای مجازی را زیر سوال بردند و انتقاد کردند که چرا بعد از ۴۰ روز که از معرفی او می‌گذرد هیچ واکنشی از سوی این سفارت به ویژه درباره انتصاب و فعالیت وی منتشر یا دیده نشده است. این در حالی است که سفیر جدید ایران در برونئی شنبه هفته جاری در محل مأموریت خود حاضر شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ایران و برونئی حمیرا ریگی سفیر ایران در برونئی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۰۵۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئال مادرید و تنها دو کلین شیت دیگر تا رکوردشکنی در لالیگا

تیم آنچلوتی در‌ ۳۴ بازی‌ فصل جاری لالیگا فقط ۲۲ گل دریافت کرده است.

دیدار رئال مادرید و کادیز در هفته ۳۴ لالیگا ۲۰۲۳/۲۴ با برتری ۳-۰ شاگردان کارلو آنچلوتی خاتمه یافت. رئال مادرید در ۱۸ بازی فصل جاری لالیگا موفق به ثبت کلین شیت شده است. آنها در ۴ هفته پایانی با ثبت ۲ کلین شیت دیگر می توانند از این نظر با رکورد تاریخ خود در یک فصل لالیگا برابری کنند.

رئال مادرید در کدام فصول از لالیگا، بیشترین کلین شیت را داشته است؟ ۱۹ کلین شیت | ۱۹۸۶/۸۷ و ۱۹۸۷/۸۸ و ۲۰۱۹/۲۰ ۱۸ کلین شیت | ۱۹۹۲/۹۳ و ۱۹۹۴/۹۵ و ۲۰۲۳/۲۵(قابل ارتقا)

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • سفیر نیوزلند در ایران: از سفر به قزوین هیجان زده شده ام
  • حضور سفیر عربستان در کنفرانس بین‌المللی هسته‌ای در اصفهان
  • مراسم چهلم شهدای حمله به کنسولگری ایران در دمشق فردا برگزار می‌شود
  • مراسم چهلم شهدای حمله به کنسولگری ایران دردمشق فردا برگزار می‌شود
  • مراسم چهلم شهید زاهدی و یارانش فردا برگزار می‌شود
  • پیام سپاه لرستان به مناسبت هفته بسیج سازندگی
  • ثبت ۱۵ هزار و ۹۴۹ ماموریت اورژانسی در هفته گذشته
  • مرتضوی: عمل به قرآن در جوامع اسلامی سبب اتحاد بیشتر می‌شود
  • دیدار دبیرکل سازمان جوانان حقوق بشر با سفیر ایران در سوریه
  • رئال مادرید و تنها دو کلین شیت دیگر تا رکوردشکنی در لالیگا