Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@15:57:49 GMT

خانه بهداشت روستای عرب قاری حاجی مراوه تپه افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۰۵۲۹۱

خانه بهداشت روستای عرب قاری حاجی مراوه تپه افتتاح شد

گنبدکاووس – ایرنا – خانه بهداشت روستای عرب قاری حاجی ازتوابع بخش گلیداغ شهرستان مراوه تپه در منتهی الیه شمال شرقی استان گلستان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش خبرنگارایرنا ، دراین آیین که روز چهارشنبه با حضور رئیس مجمع خیرین سلامت گلستان، جمعی از مسئولان دستگاه های اجرایی و روستاییان برگزار شد، رئیس شبکه بهداشت و درمان مراوه تپه اعلام کرد: زمین محل احداث خانه بهداشت عرب قاری حاجی به مساحت 513 مترمربع بوسیله خیر نیک اندیش مرحوم عاشورمحمد قلیچی اهدا شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دکتر منصور خوجم لی ادامه داد: یک میلیارد و 300 میلیون ریال هزینه احداث این خانه بهداشت ب هوسیله خیرسلامت حاج عباس خلوتی و مشارکت مجمع خیرین سلامت مراوه تپه تامین شده است.
وی همچنین گفت: 850 میلیون ریال هزینه دیوارکشی محوطه و تجهیز خانه بهداشت عرب قاری حاجی نیز از سوی شتکه بهداشت و درمان مراوه تپه تامین شده است.
مراوه تپه با بیش از 62 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه شمال شرقی استان گلستان واقع است و هفت مرکز درمانی، 38 خانه بهداشت و پنج پایگاه اورژانس 115 در این شهرستان فعال است.
/1860/7478

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي بهداشتي افتتاح خانه بهداشت مراوه تپه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۰۵۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار ۱۴۵ خانه بهداشت کارگری در واحدهای تولیدی استان زنجان‌

ایسنا/زنجان مدیر امور اجتماعی اداره‎‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: تاسیس خانه‌های بهداشت کارگری در واحدهای تولیدی در سال گذشته به ۱۴۵ واحد رسید که نسبت به سال پیش از آن رشد ۷ درصدی داشت.

سجاد اوجاقلو در گفت‌‍وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به اینکه بیش از ۹۵ درصد واحدهای تولیدی واجد شرایط در استان دارای خانه های بهداشت کارگری هستند، اظهار کرد: هم اکنون تعداد کمی از واحدهای تولیدی که مشمول راه‌اندازی خانه بهداشت هستند در استان باقی مانده است که تاسیس خانه بهداشت در آنها نیز در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به بهره‌مندی ۲۳ هزار و ۵۰۰ کارگر از خدمات خانه‌های بهداشت، ادامه داد: ارائه خدمات رفاهی و استراحتگاهی برای کارگران در شهرهای سیاحی و زیارتی جزو برنامه‌ها قرار دارد، چرا که ارائه خدمات رفاهی جزو نکات مورد تاکید است و در این راستا در سال گذشته به ۲۳۲۰ کارگر و خانواده‌هایشان خدمات ارائه شده است.
 
اوجاقلو با اشاره به ارائه خدمات ورزشی به کارگران نیز خاطرنشان کرد: تعداد خانه‌های فرهنگ کار افزایش داده شده است و امیدواریم این روند ادامه داشته باشند. داشتن جامعه کارگری با نشاط و پویا بهره‌وری را افزایش می‌دهد و این نکته باید مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • افتتاح موزه‌های دفاع مقدس در ۵ استان کشور
  • بهره مندی بیش از ۱۲ هزار روستایی گلستان از تسهیلات قرض‌الحسنه
  • افتتاح کتابخانه در روستای بیوران شهرستان سردشت
  • بازگشت ۱۵۰۰ حاجی از خانه خدا
  • بازگشت 1500 حاجی از خانه خدا
  • آبرسانی به ۶۰۰ روستای آذربایجان غربی
  • فعالیت پایلوت ۸ خانه محیط زیستی در گلستان
  • اجرای طرح آبرسانی به ۶۰۰ روستای آذربایجان غربی
  • استقرار ۱۴۵ خانه بهداشت کارگری در واحدهای تولیدی استان زنجان‌
  • تعداد خانه های هلال زنجان به ۲۴۸ باب رسید