Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی دلتابان با بیش از ربع قرن سابقه در صنعت گردشگری و خدمات توریستی، همانند سال­های گذشته اقدام به برگزاری تورهای لوکس نوروزی به مقاصد مختلف جهان نموده است؛ تورهای لوکس ارمنستان، دوبی، استانبول، ویتنام، سریلانکا، بالی، کانادا، آفریقا و کشورهای حوزه شینگن اروپا از جمله برنامه ­های ویژه نوروز 98 دلتابان در قسمت تورهای خارجی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ویتنام، سرزمینی زیبایی که باید از نو شناخت

ضامن، مدیر تورهای لوکس ویتنام، سریلانکا و بالی با بیان اینکه ویتنام یکی از لوکس ­ترین تورهای منطقه جنوب شرق آسیا است گفت: ویزای مسافران به محض ورود به فرودگاه هانوی صادر خواهد شد و هیچ گونه نگرانی­  از بابت صدور ویزا وجود نخواهد داشت. 3 شب اقامت در شهر زیبای هانوی به همراه گشت شهری رایگان و ناهار، یک گشت انتخابی (پیشنهاد دلتابان گشت رودخانه نین­ بین)، یک شب اقامت رایگان در کشتی کروز به همراه غذای دریایی (صبحانه، ناهار و شام رایگان) در خلیج رویایی هالونگ، تفریحات آبی متعدد،  3 شب اقامت در شهر هوشی­مین همراه با یک گشت شهری و ناهار رایگان، یک گشت انتخابی (پیشنهاد دلتابان گشت بازدید از دلتای میکونگ)، راهنمای فارسی­ زبان از ابتدا تا انتهای سفر و مجموعاً 7 شب و 8 روز اقامت در لوکس­ ترین هتل­های ویتنام از جمله برنامه­های متنوع دیگری هستند که دلتابان برای این تور لوکس در نظر گرفته ­اند.

شرایط تور لوکس سریلانکا:

تاریخ: 29/12/1397

3 شب کلمبو و 4 شب بنتوتا اقامت در بهترین هتل­ 5 ستاره شهر زیبای کلمبو (CINNAMON LAKESIDE) پایتخت سریلانکا اقامت در هتل لاکچری 5 ستاره (RIU) در شهر ساحلی بنتوتا به همراه سرویس  ALL INCLUSIVE (مجموعاً 7 شب و 8 روز اقامت) 2 گشت شهری شامل بازدید از میدان استقلال، خیابان پارلمان و ریاست جمهوری، بازدید از معبد گانگارامایا و بندرگاه در شهر کلمبو و گشت قایق­ سواری در رودخانه­ مادو بازدید از محل پرورش لاک­پشت­ ها در شهر گاله بنتوتا پرواز مدرن قطر ایرویز با کمترین توقف و اخذ ویزا به محض ورود به فرودگاه راهنمای فارسی زبان از ابتدا تا انتهای سفر همراه شما عزیزان خواهد بود.

برای دریافت اطلاعات بیشتر به سایت www.deltaban.com مراجعه کنید.

شماره تماس: 22222426 021

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۰۵۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلف شدن صدها هزار ماهی در ویتنام

تصاویر منتشرشده صدها هزار قطعه ماهی مرده را در یک مخزن آب طبیعی در استان «دونگ نای» واقع در جنوب ویتنام نشان می‌دهد.

اخیرا بخش‌هایی از مناطق مرکزی و جنوبی ویتنام مانند دیگر نقاط جنوب شرقی آسیا گرمای سوزان و کشنده‌ای را تجربه کرده‌اند. در بسیاری از این مناطق مدارس زودتر از موعد مقرر تعطیل شده‌اند و مصرف برق به شدت افزایش یافته است.

ماهی‌های مرده در بخش‌های وسیعی از مخزن ۳۰۰ هکتاری «سونگ می» غوطه‌ور هستند و بعضی از قایقران‌ها و ماهیگیران آنها را از سطح آب جمع‌آوری می‌کنند.

به گزارش روزنامه‌های محلی، شرکتی که مسئولیت مدیریت این دریاچه را بر عهده داشته است از سال ۲۰۲۴ لایروبی آن را آغاز کرده بود و در نظر داشت برای محافظت از ماهی‌ها از منابع دیگری به آنجا آب منتقل کند.

به گزارش بی بی سی، اما با توجه به تداوم موج گرما، این شرکت مجبور شد آب را به مناطق پایین دستی منتقل کند که این منجر به کاهش سطح آب و در نتیجه مرگ دسته‌جمعی ماهی‌ها شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • تلف شدن صدها هزار ماهی در ویتنام
  • تورهای بازدید نمایشگاه کتاب تهران در دیگر کشورها فعال شوند
  • تورهای بازدید نمایشگاه کتاب تهران در دیگر کشورها شوند
  • آمادگی شرکت نفت مناطق مرکزی برای به راه‌اندازی کارخانه ان‌جی‌ال ۳۱۰۰
  • (ویدئو) مرگ صد‌ها هزار ماهی بر اثر گرما در ویتنام
  • افتتاح پروژه سد و نیروگاه اومااویا در کشور سریلانکا + فیلم
  • آمادگی شرکت نفت مناطق مرکزی برای راه‌اندازی ان‌جی‌ال ۳۱۰۰
  • منطقه آزاد چابهار برای توسعه روابط با سرمایه گذاران سریلانکا تفاهم‌نامه امضا کرد
  • آمادگی نفت مناطق مرکزی برای راه‌اندازی ایستگاه تقویت فشار گاز چشمه‌خوش و کارخانه ان‌جی‌ال ۳۱۰۰
  • رزرو هتل تفلیس ارزان یا لوکس؟