Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@08:26:14 GMT

جشن تکلیف 2000 دانش آموز پسر در حرم امام (ره) برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۰۵۷۴۷

جشن تکلیف 2000 دانش آموز پسر در حرم امام (ره) برگزار شد

شهرری ـ ایرنا ـ جشن تکلیف 2 هزار دانش آموز پسر منطقه 19 تهران، امروز چهارشنبه با خواندن اولین نماز این دانش آموزان به امامت حجت الاسلام سید حسن خمینی در حرم مطهر امام (ره) برگزار شد.

به گزارش ایرنا، این مراسم معنوی از ساعت 10 صبح امروز (چهارشنبه) با حضور سید حسن خمینی تولیت آستان مقدس امام خمینی(ره) و عبدالرضا فولادوند مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران با قرائت آیاتی از قرآن کریم آغاز و با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی، مذهبی از جمله همخوانی تواشیح در مدح اهل بیت(ع)، قرائت عهدنامه تکلیف و اجرای برنامه آموزشی برای دانش آموزان ادامه داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس آموزش و پرورش منطقه 19 تهران در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایرنا گفت: این مراسم به صورت متمرکز برای سومین سال پیاپی است که با حضور 2 هزار نفر از پسران پایه هشتم از 22 مدرسه منطقه 19 در حرم مطهر امام خمینی (ره) برگزار می شود.
هادی حنیف نیا با بیان اینکه برگزاری مراسم جشن تکلیف دانش آموزان در حرم مطهر امام راحل باعث عمق بخشیدن به اعتقادات نوجوانان می شود، افزود: اینگونه برنامه های معنوی موجب فرهنگ سازی و تسهیل ساحت اعتقادی و تربیتی در میان دانش آموزان پسر می شود که در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به آن تاکید شده است.
وی ادامه داد: مسئولان آموزش و پرورش هر چقدر محیط های متنوعی را برای فرآیند یادگیری در میان دانش آموزان تدارک ببینند، به همان میزان موجب یادگیری تاثیرگذارتری در میان دانش آموزان خواهند شد.
3218/6003

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي جشن تكليف حرم امام خميني ره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۰۵۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره نخبگان قرآنی مدارس خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: در این جشنواره که در ۸ هزار مدرسه برگزار شد،   ۴۰۰ هزار دانش آموز مقاطع ابتدایی و متوسطه استان حضور داشتند.

عبدالله حبیبی افزود: از میان این دانش آموزان ۲۰۰ هزار نفر برای مسابقات منطقه‌ای قرآن و عترت که در سه شهرستان ایذه، شوش و امیدیه برگزار شد با هم به رقابت پرداختند.

وی ادامه داد: در جشنواره نخبگان قرآنی که امروز برگزار شد از مرحله‌ای   منطقه‌ای ۵۵۰ نفر از سراسر استان راه یافتند که از میان آنها ۱۷۴ نفر برای شرکت در کارگاه‌های تخصصی انتخاب می‌شوند.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان بیان کرد: پس از برگزاری این کارگاه‌ها ۷۰ نفر انتخاب و در مسابقات کشوری قرآن و عترت آموزش و پرورش شرکت خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • تعیین تکلیف اردوگاه«سی پی» سوادکوه بعد از ۳۰ سال در دولت سیزدهم انجام شد
  • افزایش ۱۰ درصدی نرخ چاقی در دانش‌آموزان/ جلوگیری از کم تحرکی دانش‌آموزان با مسابقات مادر دختری، پدر پسری
  • یک درصد آسیب های اجتماعی رفتارهای «پرخطر» هستند/ غربالگری بیش از ۶.۵ میلیون دانش‌آموز
  • برگزاری جشنواره نخبگان قرآنی مدارس خوزستان
  • یک درصد آسیب‌های اجتماعی رفتار‌های «پرخطر» هستند/ غربالگری بیش از ۶.۵ میلیون دانش‌آموز
  • هشدار درباره افت درسی و ترک تحصیل دانش‌آموزان
  • یک درصد آسیبهای اجتماعی رفتارهای «پرخطر» هستند/ غربالگری بیش از ۶.۵ میلیون دانش‌آموز
  • باز شدن گره استخر دانش آموزی قوچان به دستان آب و فاضلاب
  • جشنواره «صدای پای خورشید» در همدان
  • شرکت ۳۰ هزار دانش‌آموز البرزی در کنکور