Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال استقلال ایران شب گذشته (سه‌شنبه) در اولین بازی خود در مرحله گروهی فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا در قطر به مصافالدحیل رفت که این بازی در نهایت با شکست سنگین ۳ بر صفر شاگردان شفر به پایان رسید.

یکی از نکات جالب توجه در این بازی از دست دادن موقعیت‌های خوب گلزنی توسط بازیکنان استقلال بود. در حالی که اگر از آنها به خوبی استفاده می‌شد، شاگردان شفر می‌توانستند بازی را به نفع خود برگردانند و نتیجه بهتری بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این شکست مشخص شد که سطح لیگ برتر فوتبال ایران با لیگ قهرمانان آسیا تفاوت زیادی دارد و تنها چند پیروزی در ایران نمی‌تواند دلیل محکمی برای موفقیت در این تورنمنت بزرگ باشد. این در حالی است که المعز علی ستاره تیم ملی قطر به دلیل مصدومیت این بازی را از دست داده بود.

استقلال در اولین بازی ۳ گل دریافت کرد و با توجه به اینکه شاگردان شفر در گروه مرگ قرار دارند، کار آنها در ادامه راه سخت‌تر از پرسپولیس و ذوب‌آهن است. در گروهی که استقلال حضور دارد تیم‌های العین و الهلال عربستان هم حضور دارند که هر کدام به نوعی مدعی این دوره از مسابقات هستند. شب گذشته در دیگر بازی این گروه العین مقابل الهلال شکست خورد و با این شرایط العینی‌ها سه‌شنبه هفته آینده برای پیروزی به ورزشگاه آزادی می‌آیند و تیم شفر در بازی بعدی کار دشواری در پیش دارد.

هر چند که فشردگی بازی‌های استقلال هم مثل پرسپولیس و ذوب‌آهن زیاد است، ولی استقلال بازیکنان زیادی دارد و می‌تواند با توجه به شرایط هر بازی ترکیب تیمش را تغییر دهد. با این حال استقلال برای رسیدن به شرایط ایده‌آل نیاز به تلاش بیشتری دارد و هواداران هم امیدوارند روند خوب تیم‌شان از بین نرود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: استقلال قطر بازی لیگ برتر فوتبال لیگ قهرمانان آسیا ایران تیم ملی مرگ پرسپولیس عربستان ورزشگاه آزادی استقلال لیگ قهرمانان آسیا الدحیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۰۵۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیکبخت کاندیدای خوش پوش ترین مربی ایران (عکس)

علیرضا نیکبخت واحدی به مانند دوران بازی در دوران مربیگری هم نگاه‌ها را به خود معطوف می‌کند.

به گزارش ورزش ‌سه, از هفته دهم لیگ سه فوتبال کشور که مرحله نهایی خود را پشت سر می‌گذارد، تیم‌های شادکام و خورشید طلایی چالوس ظهر امروز از ساعت ۱۳ در ورزشگاه تختی مشهد به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان شاگردان نیکبخت واحدی با نتیجه سه بر صفر حریف خود را شکست دادند. 

نکته قابل توجه مسابقه اینکه دو گل شادکام با تعویض‌های علیرضا نیکبخت واحدی سرمربی این تیم رقم خورد و ناصر ترابی و علی دهقان پس از ورود به زمین توانستند برتری تیمشان را به شکل قابل توجهی افزایش دهند.

اما آنچه که تیم شادکام را طی ماه‌های اخیر بیشتر مورد توجه اهالی فوتبال قرار داده، حضور نیکبخت واحدی ستاره سابق تیم ملی و سرخابی‌های پایتخت به عنوان سرمربی این تیم است؛ واحدی که در دوران بازی به شدت به دلیل چهره، قامت بلند و تیپ خاصش مورد توجه اهالی فوتبال قرار داشت و حتی در یکی از مصاحبه‌ها خودش را به عنوان یکی از محبوب‌ترین چهره‌های جهان فوتبال معرفی کرد، حالا در دنیای مربیگری هم همان‌قدر خاص و منحصر به فرد است و لنز دوربین عکاسان را در زمین فوتبال به عنوان چهره ویژه مسابقه و بالاتر از بازیکنان به راحتی جلب خود می‌کند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • مکان بازی پیکان - استقلال تغییر می‌کند!
  • جنجال حذف ستاره از لوگوی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس
  • خواسته استقلالی ها قبل از بازی با تراکتور چیست؟
  • سپاهان و تراکتور محکوم به پیروزی برابر استقلال و پرسپولیس
  • آشوبی: پرسپولیس بدون توجه به بازی‌های استقلال می‌تواند فاصله یک امتیازی را جبران کند/ در مورد رفیعی جای نگرانی وجود ندارد
  • نیکبخت کاندیدای خوش پوش ترین مربی ایران (عکس)
  • هشدار استاندار قم نسبت به کم کاری برخی از مدیران
  • خاص‌ترین هوادار ایران در تمرین استقلال (عکس)
  • رکورد ویژه ستاره ایران در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان
  • هشدار مصرف خودسرانه دارو‌های بدون نسخه