Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-هادی مباشری معاون اجرایی باشگاه استقلال اعلام کرد قبل از دیدار مقابل العین بخشی از مطالبات بازیکنان پرداخت خواهد شد

هادی مباشری معاون اجرایی باشگاه استقلال اعلام کرد قبل از دیدار مقابل العین بخشی از مطالبات بازیکنان پرداخت خواهد شد و همچنین باشگاه استقلال حمایت‌های لازم را از منشا انجام خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با معاون استقلال درخصوص شرایط این روزهای استقلال، بحث منشا و همچنین وضعیت زمین تمرین آبی‌پوشان در سال جدید صحبت کردیم.

مشکلات مالی تیم حل شد؟

خدا را شکر توانستیم بخشی از مطالبات بازیکنان را پرداخت کنیم. تمام سعی و تلاش‌مان این است که قبل از بازی با العین بخشی دیگر را به بازیکنان پرداخت کنیم. به احتمال فراوان 10 درصد به علاوه حواله‌های عقب افتاده را به حساب بازیکنان واریز خواهیم کرد تا به تعهدات خودمان عمل کنیم.

اتفاقاتی برای منشا افتاد که باعث شد کمیته اخلاق وی را محروم کند. در این باره چه نظری دارید؟

یک نکته جالب به شما بگویم و آن هم این است که قبل از اینکه این اتفاقات بیفتد ما به کمیته اخلاق نامه زده‌ایم و خواستار این شدیم که به موضوع امنیت در اهواز رسیدگی کنند.

اما موضوع اصلی این است که می‌گویند چرا قبل از اینکه منشا را بخواهند، وی را محروم کردند؟

مرجع رسیدگی‌کننده به مربیان و بازیکنان و اهالی حاضر در فوتبال برعهده کمیته اخلاق است. من فکر می‌کنم کمی از این موضوع برداشت بدی شد و بی‌جهت آن را شلوغ کرده‌اند. منشا امروز به کمیته اخلاق می‌رود و توضیحات لازم را ادا خواهد کرد. در فوتبال معمولا رسم این است که ابتدا طرف را دعوت می‌کنند و توضیحاتش را می‌شنوند و سپس رای صادر می‌کنند. ما تمام مستندات لازم را آماده کرده‌ایم.

فکر می‌کنید چرا در اهواز چنین اتفاقاتی می‌افتد؟

دفعه قبل که به اهواز رفته بودیم و مقابل استقلال این شهر بازی کردیم، حراست خیلی به ما کمک کرد حتی لیدرهای‌مان که آنجا بودند کمک شایانی به برقراری نظم کردند اما این بار این کمک‌ها انجام نشد و فکر می‌کنم آن هواداری هم که این کار را انجام داد، علیه ما بود. قطعا باید با آن هوادار هم برخورد شود زیرا باعث شد چنین اتفاقی بیفتد.

یک اتفاق بد هم برای هوادار 12 ساله‌تان افتاد؟

از این اتفاق خیلی ناراحت شدیم. آقای فتحی به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال هر روز با مادر این هوادار صحبت می‌کند. پیگیر وضعیت درمانی وی است. صفر تا صد کارهای این هوادار استقلال را پیگیری می‌کنیم و قرار شد هر وقت شرایطش کمی بهتر شد با هزینه باشگاه به تهران آمده، در اردو و بازی تیم حاضر شود.

قرار بود بازی تیم‌تان مقابل نفت مسجدسلیمان به تعویق بیفتد؟

با سازمان لیگ صحبت کرده و توافق کردیم که بازی‌مان عقب نیفتد. طبق برنامه هم قرار است بازی تیم‌مان در دربی 10 فروردین برگزار شود.

مشکل زمین تمرین‌تان در مجموعه انقلاب به کجا رسید؟

توافقات اولیه را انجام دادیم حتی قراردادش را هم تنظیم کردیم و در حال تعمیر کردن چمن هستیم. ان‌شاءا... بعد از سال نو تمرینات‌مان را به آنجا خواهیم برد.

ایلنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: اخبار استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۰۶۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور از استقلال پرمهره تر است/ از نتیجه بازی راضی هستم

به گزارش خبرنگار مهر، جواد نکونام شامگاه چهارشنبه در نشست خبری پس از بازی تیم‌های تراکتور و استقلال با بیان اینکه تیم تراکتور تیم سرسختی بوده و بازیکنان خوبی دارد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال عنوان داشت: سعی داشتیم در طول بازی در ضد حمله‌ها به موقعیت دست بیابیم تا گلزنی کنیم که متأسفانه نتوانستیم.

نکونام با اشاره به تعویض‌های تیم میزبان خاطرنشان کرد: بازیکنانی که روی نیمکت هستند و تعویض می‌شوند روند بازی را به کلی تغییر می‌دهند و ما متأسفانه در بحث یارگیری خوب عمل نکردیم و برخی بازیکنان را به عناوینی از دست دادیم و در این بازی در کنار ما نبودند.

وی تاکید کرد: حداقل چهار تیم بالای جدول و حتی تیم‌های پایین‌تر از ما نسبت به ما یار بهتری دارند با این حال همه فکر و هدف ما بازی‌های مانده از فصل جاری است که با موفقیت به پایان برسانیم.

نکونام با اشاره به بازی درخشان خالد آبادی دروازه بان استقلال اظهار کرد: به این بازیکن تبریک می گویم چرا که عملکرد خوبی را از خودش به نمایش گذاشت وی حتی در تمرینات تیم هم عملکرد قابل قبولی از خودش نشان می‌دهد.

تیم استقلال با تساوی بدون گل، مقابل تراکتور ۵۴ امتیازی شده و همچنان صدر جدول را در اختیار دارد.

کد خبر 6094709

دیگر خبرها

  • مورایس: به سود استقلال بازی کردیم!
  • مورایس: تساوی با پرسپولیس فقط به نفع استقلال بود
  • اوسمار: تا روز آخر می‌جنگیم/دست من باشد می‌گویم پرسپولیس همیشه قهرمان می‌شود
  • تراکتور از استقلال پرمهره تر است/ از نتیجه بازی راضی هستم
  • مطهری: خیلی‌ها قبول نمی‌کردند به تراکتور بیایند
  • حمید مطهری: گل‌محمدی فنی‌ترین مربی است
  • (عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • عکس| خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (+عکس)
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (عکس)