Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@20:52:59 GMT

هیات های مذهبی دراجرای گام دوم انقلاب نقش اساسی دارند

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۰۶۳۸۳

هیات های مذهبی دراجرای گام دوم انقلاب نقش اساسی دارند

بوشهر- ایرنا- استاندار بوشهر گفت: هیات های مذهبی با توجه به کارکرد و تاثیرگذاری بالای خود در اجرای بیانیه گام دوم انقلاب نقشی اساسی دارند.

به گزارش ایرنا، عبدالکریم گراوند روزچهارشنبه درنشست سراسری هیات‌های مذهبی کشور در بوشهر افزود: یکی ازکانون‌های اثرگذار درگام دوم تشکل‌های مردمی از جمله هیات‌های مذهبی است زیرا تشکل‌ها نهادهای برخاسته از مردم هستند و از دل مردم بیرون آمده و نقش و تأثیرگذاری بیشتری دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: باید با تبیین گام نخست، نظام با اندوخته چهل ساله خود مسیر را با قدرت بیشتری ادامه دهد و در این ارتباط نباید به چند بیانیه و چند نشست و همایش بسنده شود.
گراوند اظهار داشت: شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی باید در گام نخست مورد بررسی قرار بگیرد چراکه با کم کردن آسیب‌های گام نخست، درتعالی و پیشرفت انقلاب نقش مهم و تاثیرگذاری دارد.
وی افزود: گام نخست انقلاب اسلامی با وجود همه فراز و نشیب‌ها و انواع توطئه‌ها و کارشکنی‌های دشمنان با اقتدار و صلابت پشت سرگذاشته شد و این مسیر با صلابت باید همچنان تداوم یابد.
استاندار بوشهر ادامه داد: تاکید رهبر معظم انقلاب درگام دوم انقلاب خودسازی، جامع‌پردازی و تمدن‌سازی بوده که هیات‌های مذهبی در این زمینه می‌توانند نقشی مهم داشته باشد.
وی گفت: با گسترده ‌تر شدن چتر انقلاب افراد بیشتری زیر این چتر قرار گرفته و جذب می‌شوند از این رو نباید تعداد افراد در این مسیر محدود شود.
استاندار بوشهر بیان کرد: در صورتی که معاش مردم تامین نشود، معاد مردم تحت تاثیر قرار می‌گیرد با این شرایط تریبون‌ها باید امیدآفرینی کنند و تفرقه را در جامعه کاهش دهند.
گراوند ادامه داد: برای تقویت اتحاد و هم‌افزایی در تسریع توسعه و پیشرفت، همه باید در کنار هم باشند و برای توسعه و پیشرفت کشور تلاش کنند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: این نشست هیات های مذهبی برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در ارتباط با گام دوم انقلاب برگزار شده و مسائل مختلف در این نشست بررسی می‌شود.
حجت ‌الاسلام عبدالرضا سروستانی افزود: در قالب این همایش کارگروه‌های تخصصی پیش‌بینی شده تا در این راستا مسائل مختلف را مورد بررسی قرار داده و اقدام های لازم انجام شود.
وی ادامه داد: هیات‌های مذهبی در دوران انقلاب اسلامی و در صحنه‌های مختلف نظام همیشه پیشتاز و پیشگام بوده اند.
سروستانی بیان کرد: امیدواریم در ارتباط با گام دوم انقلاب نیز این مهم محقق شود و شاهد نقش تأثیرگذار هیات‌های مذهبی باشیم.
6043/7212

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي هيات هاي مذهبي گام دوم انقلاب استاندار بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۰۶۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم عزاداری به مناسبت سالروز شهادت امام صادق (ع) در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مردم مؤمن و ولایتمدار ارومیه علاوه بر حضور در مساجد، تکایا، حسینیه‌ها و اماکن مذهبی، امروز در خیابان امام خمینی ارومیه در سوگ صادق آل محمد (ع) به عزاداری پرداختند و ارادت خود را به خاندان اهل بیت (ع) ابراز داشتند.   همزمان با ایام سوگواری و سالروز شهادت ششمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، حضرت امام جعفر صادق (ع) مراسم‌های عزاداری در سراسر آذربایجان غربی توسط هیئت‌های مذهبی و تشکل‌های دینی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • واگذاری زمین به خانواده‌های شاهد و ایثارگران بوشهری
  • انتشار دست‌نوشته‌ رهبر انقلاب در دفتر کتابخانه وزیری، برای نخستین‌بار + عکس
  • برگزاری مسابقات قرآن بین کودکان و دانش آموزان در روستای الیف + تصاویر
  • شکاف‌ها و دوگانگی‌های مذهبی، ممنوع!
  • تقویت مکتب اهل‌بیت(ع) با اجرای مناسب برنامه‌های مذهبی
  • کارشناس مذهبی تلویزیون: دانشجویان معترض امریکا پیروان امام صادق هستند | فیلم
  • ۷۵ مراسم عزاداری شهادت امام صادق(ع) در کردستان برگزار شد
  • ۷۵ مراسم شهادت امام صادق(ع) در کردستان برگزار شد
  • برگزاری مراسم عزاداری به مناسبت سالروز شهادت امام صادق (ع) در ارومیه
  • ساخت سریال‌های جدید «الف ویژه» در دستور کار تلویزیون