Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس اعتقاد دارد ممنوعیت کاندیداتوری نماینده مجلس برای چهارمین دوره متوالی موجب افزایش کارآمدی و توانمندی بهارستان شده و همچنین از ایجاد انحصار جلوگیری می کند.

به گزارش قدس آنلاین، سیدجواد حسینی کیا با اشاره به ایجاد ممنوعیت کاندیداتوری نماینده مجلس برای چهارمین دوره متوالی از سوی منتخبان ملت، گفت: طبق تاکیدات رهبر انقلاب امروزه بیش از پیش باید به جوانان اعتماد کرد و بر این اساس باید زمینه های حضور این قشر از جامعه در عرصه های تصمیم گیری فراهم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ممنوعیت ایجاد شده از سوی قوه مقننه موجب می شود تا کارامدی و توانمندی بهارستان افزایش یابد، اظهار کرد: در واقع با تصمیم منتخبان ملت مبنی بر ممنوعیت کاندیداتوری نماینده مجلس برای چهارمین دوره متوالی از ایجاد انحصار جلوگیری می کند که امری قابل تامل محسوب می شود.

وی ادامه داد: همچنین باید اذعان کرد که مسئله گردش نخبگان نیز نکته مهمی است که اکثریت نمایندگان به آن اعتقاد دارند و به نظر می رسد با تصویب قانون فوق این مهم در بهارستان شکل بگیرد.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه افرادی که به این موضوع انتقاد دارند باید بدانند که مدت 12 سال فرصت کمی برای خدمت رسانی به مردم نیست، خاطرنشان کرد: باید یادآور شد که افراد پس از یک دوره استراحت و فاصله گرفتن از صندلی های سبز بهارستان مجددا در صورت داشتن شرایط می توانند به عرصه نمایندگی بازگردند لذا ممنوعیت ایجاد شده دائمی نیست که محلی از انتقاد محسوب شود.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: قدس آنلاین نمایندگان مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۰۶۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) نماینده مجلس: تلویزیون میدان فرهنگ و هنر را تقریبا واگذار کرده است

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سیزدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی اینوتکس آغاز به کار کرد
  • خبر جدید یک نماینده درباره همسان‌سازی حقوق بازنشستگان/ افزایش ۹۰ درصدی حقوق بازنشستگان چه زمانی اعمال می‌شود؟
  • ورود دوباره مجلس به موضوع افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی
  • آجرلو: قطعا از مجلس خودرویی دریافت نمی‌کنم / خط قرمزمان دخالت در عزل و نصب دولتی است + فیلم
  • ایجاد دانشکده علوم پزشکی دامغان در بودجه ۱۴۰۳ ردیف اعتباری دارد
  • کاروان برزیل در المپیک پاریس کوچکترین خواهد شد؛ ۸ دوره افت متوالی!
  • چهار نفر از اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس تحریم شدند
  • (ویدئو) نماینده مجلس: تلویزیون میدان فرهنگ و هنر را تقریبا واگذار کرده است
  • آشنایی با چهار نامزد انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه قائمشهر، سوادکوه و جویبار
  • ظرفیت‌های استان بوشهر برای مشارکت مردم در جهش تولید پای کار بیاید