Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-02@03:07:02 GMT

ائمه جمعه می توانند پرچمدار شادی در جامعه باشند

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۰۶۹۷۷

ائمه جمعه می توانند پرچمدار شادی در جامعه باشند

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه همه وظیفه داریم در راستای شادی مردم گام برداریم، گفت: ائمه جمعه می توانند پرچمدار شادی در جامعه باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، نشست مشترک ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد با مدیرکل صدا و سیمای مرکز این استان امروز در دفتر آیت الله سیدعلی اصغر حسینی، امام جمعه یاسوج برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد در این نشست، گفت: یکی از برکات و صدقاتی که به برکت نفس قدسی امام راحل شکل گرفت، نهاد مقدس نماز جمعه بود.

 

امیر رئوف با بیان اینکه امروز رسانه ها حداقل سه کارکرد در جامعه دارند، اظهار داشت: یکی از کاردهای رسانه تفریحی و سرگرمی بوده و بخش قابل توجهی از جامعه به دلیل کمبود سرانه اوقات فراغت، به جستجو در فضاها و شبکه های اجتماعی می پردازند.

 

وی ضمن تاکید بر اینکه دهها هزار ماهواره وجود دارند که باورها و اعتقادات دینی ملت ایران و ملت های مسلمان را هدف تبلیغات سوء خود قرار داده اند، اضافه کرد: 300 شبکه فارسی زبان آرمان ها و اهداف انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به ویژه بنیان خانواده را هدف قرار داده اند.

 

رئوف یادآور شد: چون دشمنان نتوانستند مردم را از انقلاب و نظام دلسرد کنند، با هدف سست کردن بنیان خانواده برنامه هایی را در دستور کار خود قرار داده اند.

 

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: رسانه ملی 150شبکه رادیویی و تلویزیونی در اختیار دارد که 80 شبکه از این تعداد در استان های مختلف کشور به مباحث فرهنگی استان ها می پردازند و اخبار استانی را به سمع و نظر مردم می رسانند.

 

وی با اشاره به اینکه 30 الی 40 شبکه ملی داریم که سپهر رسانه ای را در سطح ملی تشکیل می دهند، ابراز داشت: تعدادی از شبکه های فراملی فعالیت های ارزنده را در دیگر کشورها دارند و نقش آنها در بیداری اسلامی بر کسی پوشیده نیست.

 

رئوف خاطرنشان کرد: این شبکه ها توانسته اند جریان سازی فرهنگی را در بین ملت های آزادیخواه دنیا ایجاد کنند.

 

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد صدا و سیما را قرارگاه مبارزه با جنگ نرم دشمنان دانست و اظهار داشت: باید همه از این قرارگاه پشتیبانی کنند.

 

وی ضمن تاکید بر اینکه نگاه صدا و سیما مستقل بوده و وارد دسته بندی های سیاسی نمی شود، اضافه کرد: این سازمان در زمینه مطالبات مردمی، تبیین دستاوردها و اصل انقلاب فعالیت می کند.

 

رئوف با اشاره به اینکه سه بخش تلویزیونی و پنج بخش رادیویی فعالیت دارند، تاکید کرد: این شبکه ها در جهت ترویج اصول چهارگانه دین، اخلاق، امید و آگاهی فعالیت می کنند.

 

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد به شرایط حساس کنونی اشاره کرد و با بیان اینکه همه وظیفه داریم در راستای شادی مردم گام برداریم، گفت: ائمه جمعه می توانند پرچمدار شادی در جامعه باشند.

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان بیانیه گام دوم انقلاب شبستان خبرگزاری اصفهان کانون های مساجد عکس نگاشت مجمع تشخیص مصلحت نظام کانون های فرهنگی هنری مساجد اینفوگرافی شبکه فارسی زبان جریان سازی فرهنگی ائمه جمعه صدا و سیما جنگ نرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۰۶۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب سرپرست شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران طی حکمی «حمید طالبی» را به‌عنوان سرپرست شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، متن حکم مجید چگنی برای سرپرست شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد به شرح زیر است:

همچنین به پاس زحمات ریحان بهادر در دوره تصدی این سمت از ‌وی قدردانی شده است.

دیگر خبرها

  • شاه کلید تولید و اقتصاد جامعه، کارگران هستند
  • انتصاب سرپرست شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد
  • ۳۰۰طرح ارتباطی طی دو سال اخیر در کهگیلویه و بویراحمد اجرا شده است
  • جزئیات تازه از ورود سامانه بارشی به استان کهگیلویه و بویراحمد
  • ظرفیت فضای صدور احادیث در توسعه فقه اجتماعی بررسی می شود
  • نشست تبیینی ائمه جمعه و روحانیون شهرستان دماوند
  • استخدام ۵۸۱ نفر در آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد
  • زنگ سپاس از معلمان کهگیلویه و بویراحمد در ۳۰۰۰ آموزشگاه نواخته شد
  • گردهمایی منطقه ای ائمه جمعه در بهمئی
  • گردهمایی ائمه جمعه استان فارس در سپیدان