Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تهران- ايرنا- رييس مجلس شوراي اسلامي با تاکيد بر اين که برقراري امنيت در عراق نشان داد که ملت اين کشور رشيد هستند و از ارتشي قوي برخوردارند، گفت: حشد الشعبي توانست با قدرت در مبارزه با فتنه جريان هاي تروريستي حضور يابد و غائله را ختم کند.

به گزارش خبرنگار پارلماني ايرنا، «علي لاريجاني» روز چهارشنبه پس از ديدار با محمد الحلبوسي رييس مجلس عراق در نشست خبري مشترک ، روابط دو کشور را بسيار صميمانه و در ابعاد سياسي، اقتصادي و فرهنگي عنوان کرد و يادآور شد: خوشحاليم که بعد از تنش‌هايي که به خاطر جريان‌هاي تروريستي در عراق به وجود آمده بود اين کشور امروز از امنيت خوبي برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رييس مجلس شوراي اسلامي با بيان اين که برقراري امنيت در عراق نشان داد که ملت اين کشور رشيد هستند و از ارتشي قوي برخوردارند، تصريح کرد: حشد الشعبي توانست با قدرت در اين فتنه حضور يابد و غائله را ختم کند و البته نقش آيت الله سيستاني هم در اين مسئله بسيار چشمگير بود.
لاريجاني ادامه داد: عراق در شرايط فعلي از جايگاه خوبي در منطقه برخوردار است.
وي ازجمله محورهاي گفت و گو با همتاي عراقي خود را ارتقاي مناسبات دو کشور، گسترش همکاري‌هاي اقتصادي، روابط پارلماني و راه‌هايي که امنيت پايدار در منطقه را به وجود مي‌آورد مخصوصا با فشاري که امروز به مردم فلسطين وارد مي شود و بايد کشورهاي مهم منطقه از اين مردم مظلوم حمايت کنند.
رييس مجلس ،سفر رييس مجلس عراق را مايه مسرت عنوان کرد و افزود: البته ما يکديگر را در کنفرانس‌هاي بين‌المللي ديده و با هم مذاکره کرده‌ايم و من با افکار ايشان آشنا هستم.
وي ادامه داد: به طور قطع حضور رييس مجلس عراق و همکاران‌ وي در ايران در توسعه روابط دو کشور تأثير بسزايي خواهد گذاشت و من از اين جهت از ايشان قدرداني مي‌کنم.
سيام**1058**1336
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۰۷۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دولت بدون مماشات با سوداگران امنیت اقتصادی کشور مبارزه کند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام‌مجید گشول دره‌سیبی در خطبه‌های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه اقلید اظهار کرد: وعده صادق نشانگر منطق مقاومت و هجوم بر دشمن بود و نه تنها موجب کاهش تنش اقتصادی شد بلکه به ثبات بازار کمک کرد و به‌خاطر امنیت و بازدارندگی ایجادشده، سرمایه‌گذاران را به سرمایه‌گذاری بیشتر تشویق نمود.

امام جمعه اقلید تاکید کرد: دولت، بانک مرکزی و وزارتخانه‌های اقتصادی برای رفع مشکلات معیشتی که کام مردم را تلخ کرده است اقدام کرده و نقشه‌ای روشن و اقداماتی نقطه‌زن علیه سوداگران امنیت اقتصادی ایران تهیه کرده و تدارک ببینند و خانه‌های فساد اقتصادی را در اربیل و اتاق‌های سیاه دلار فردایی و تلگرامی را هدف قرار دهد.

وی گفت: باید بدون مماشات فراز و فرودهای آزاردهنده بازار پول و سرمایه را کاهش داد.

کد خبر 6095617

دیگر خبرها

  • دولت بدون مماشات با سوداگران امنیت اقتصادی کشور مبارزه کند
  • چرا ایران هسته ای برای منطقه و جهان امنیت‌زا است؟
  • چرا ایران دارای سلاح هسته‌ ای برای منطقه و جهان امنیت‌زا است؟
  • ادعای ترکیه مبنی بر کشتن ۴۳ تروریست در یک هفته
  • امنیت و اقتدار کشور محصول قدرت و سلامت نیروهای مسلح
  • نقش سازنده سپاه در امنیت پایدار منطقه و مبارزه با تروریسم
  • تأکید عراق بر پایبندی به توافق امنیتی با ایران
  • بمباران شمال عراق از سوی ترکیه
  • ظریف: تصور نکنیم اگر FATF را نپذیرفتیم تنبیه نمی‌شویم
  • نمره قبولی اکسپو ۲۰۲۴؛ نمایشی از قدرت، اقتدار و امنیت ایران