Web Analytics Made Easy - Statcounter

میرزاده با بیان اینکه مطمئن هستم معلم ها حقی از دانش آموزان را ضایع نخواهند کرد گفت: باید دولت پرداخت مطالبات فرهنگیان را در اولیت قرار دهد.

«میرحمایت میرزاده» در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری شبستان درباره اعتراضات اخیر معلم ها گفت: یقین می دانم، هیچ کدام از معلم ها کشور حق دانش آموزان را ضایع نمی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همه معلم ها به اصول پایبند هستند.

 

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی افزود: اما معلم ها هم انسان هستند وقتی سالیان سال ازمطالبات آن ها بگذرد، بلاخره کاسه صبر آن ها هم لبریزمی شود.

 

وی تصریح کرد: فرهنگیان بیش از این نیز نمی توانند صبر کنند و چاره ای نداشته باشند به همین دلیل دست به اعتراض می زنند. فرهنگیان از سال 1388 از دولت طلبکارهستند.

 

میرزاده گفت: کاری به فاصله حقوقی که با دیگران دارند و جایگاه اجتماعی آنان در جامعه،  ندارم تنها به مطالباتی که از دولت دارند، تاکید می کنم. چندرغازی که حق الزحمه و حق التدریس می گیرند آن هم با تاخیر زیاد دریافت می کنند.

 

این نماینده مجلس شورای اسلامی  با بیان اینکه در تمام دولت ها به وزارت آموزش و پرورش کم لطفی شده است تصریح کرد: حداقل مطالبات معلم ها را ماهانه بدهند، دولت پیش از تصویت افزایش حقوق و فعالیت های عمرانی، باید به مطالبات فرهنگیان رسیدگی کند.

 

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی بیان کرد:معلم ها مجبور هستند، درد خود را با اینگونه اعتراضات مطرح کنند. اکثر معلم ها نمی گذارند حق دانش آموزان ضایع شود، اگر تحصنی هم در مدرسه ای باشد، با گذاشتن  کلاس جبرانی اجازه نمی دهند حق دانش آموزان ضایع شود.

 

وی تاکید کرد: خزانه دولت، اقتصاد و دارایی و  برنامه و بودجه باید پیش از هر برنامه ریزی به مطالبات فرهنگیان رسیدگی و پرداخت کنند. سپس با آن عزیزان صحبت کنندو شرایط دولت را هم بیان کنند.

 

میزاده بیان کرد: به عنوان یک نماینده مجلس شورای اسلامی پاسخی ندارم به فرهنگیان بدهم چون سال ها مطالبه از دولت دارند.

پایان پیام/260

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان بیانیه گام دوم انقلاب خبرگزاری شبستان کانون های فرهنگی هنری مساجد اصفهان مسجد زاینده رود مریم داوری مراجع و علماء وزارت آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۰۷۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو قانون مصوب مجلس از سوی قالیباف به دولت ابلاغ شد

رییس مجلس شورای اسلامی طی نامه‌ای به رییس‌جمهور، دو قانون مصوب مجلس را ابلاغ کرد.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، طی نامه‌ای به حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور دو قانون به شرح زیر را برای اجرا ابلاغ کرد:

۱- قانون تفسیر ماده (۵) قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی

۲- قانون ارجاع اختلاف بین شرکت مادر تخصصی مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) و شرکت گنت ترکیه به داوری

دیگر خبرها

  • رفتارهای متناقض در زمینه عرضه زمین و پرداخت وام ساخت مسکن، مردم را سردرگم کرده است
  • دو قانون مصوب مجلس از سوی قالیباف به دولت ابلاغ شد
  • تعطیلی پنجشنبه‌ یا شنبه در صحن مجلس مشخص می‌شود
  • فعالیت ۶۸ دانشجو معلم جهادگر به مدت ۱۷ روز در ارومیه و خوی
  • تعطیلی پنجشنبه یا شنبه در صحن مجلس پیگیری می‌شود
  • همزمانی کنکور فرهنگیان با کنکور نوبت اول نقطه قوت است
  • برگزاری‌ مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد
  • یکی از راه‌های توسعه گیلان همدلی میان دولت و مجلس است
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد برگزار می‌شود
  • مربیان باید موضوعات را با ارزش‌های دینی تبیین و تشریح کنند