Web Analytics Made Easy - Statcounter

به مناسبت روز درختکاری و بزرگداشت شهدا، مسوولان استانی با حضور در بیت شهید حسن حسین‌پور، به یاد این شهید بزرگوار نهال غرس کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین؛ به مناسبت روز درختکاری و بزرگداشت شهدا، امروز(چهارشنبه) مسئولان استان قزوین با حضور در بیت شهید حسن حسین‌پور به نام این شهید بزرگوار نهال غرس کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


آیت‌الله عابدینی نماینده ولی فقیه، آقای زاهدی استاندار و جمعی از مسئولان استان قزوین به مناسبت آغاز هفته منابع طبیعی با حضور در منزل شهید حسن حسین‌پور یک اصله نهال غرس کردند.   
امام جمعه قزوین در این مراسم اظهار کرد: به برکت شهدا امنیت در کشور تضمین شده است و کشور ما به میزانی از اقتدار رسیده است که امنیت و آرامش را برای کشورهای دیگر تأمین می‌کند. 

وی با بیان اینکه فداکاری‌های شهدای مدافع حرم امنیت را برای مستضعفان عالم به ارمغان آورده است، تصریح کرد: رییس جمهور سوریه با حضور در ایران ضمن دیدار با رهبری از ملت ما بخاطر ایجاد امنیت در آن کشور قدردانی کرد. 

امام جمعه قزوین ابراز کرد: خداوند جان شهدای ما را خرید و به برکت خون شهدا امنیت را به کشورهای مستضعف اهدا کرد. 

نماینده ولی فقیه در استان قزوین در پایان به اهمیت درخت و حفظ منابع طبیعی اشاره کرد و گفت: همه می‌باید در راستای حفظ منابع طبیعی و کاشت درخت تلاش کنیم و در این راستا همت جدی داشته باشیم.

با جدیت در امر درختکاری مشارکت کنیم 
عابدینی همچنین در ادامه در مراسم روز درختکاری و غرس نهال در بوستان امام علی (ع) قزوین اظهار کرد: خداوند در سوره حج می‌فرماید پاییز و زمستان که می‌شود زمین را سخت و خشک می‌بینید.   
وی افزود: خداوند ادامه می‌دهد، وقتی باران را بر زمین می‌بارانیم، زمین به جنب و جوش می‌آید، تحول پیدا می‌کند و انواع گیاهان به صورت زوج در آن می‌رویند. 

امام جمعه قزوین عنوان کرد: عین همین ماجرا برای انسان هم هست که نیاز به بارش باران و تابش خورشید دارد و باران حیات بخش وجود انسان، قرآن است و باید آیات قرآن در وجود انسان نفوذ پیدا کند تا رشد و نشاط یابد. 

نماینده ولی فقیه در استان قزوین عنوان کرد: خورشید وجود انسان، ولایت خدا، پیامبر(ص) و اهل بیت (ع) است و زمانی که این امر محقق شود زمینه رشد و نمو ارزش‌های انسانی مانند صداقت، کرامت، رأفت، عطوفت و انسانیت در انسان می‌روید. 

عابدینی در پایان افزود: امیدواریم هفته درختکاری برای ما با جدیت مورد توجه باشد و در این کار ارزشمند همت کنیم و با جدیت مشارکت داشته باشیم.

گفتنی است؛ شهید حسن حسین‌پور، بیستم اردیبهشت ماه سال ۱۳۶۱ در قزوین به دنیا آمد و تحصیلاتش را تا پایان مقطع متوسطه ادامه داد. 

این شهید گرانقدر در تاریخ پانزدهم فروردین ماه ۱۳۸۹ ازدواج کرد، تکاور و پاسدار سپاه بود و توسط سپاه صابرین تهران به عنوان فرمانده دسته در شمال غرب (سردشت) حضور یافت.   
شهید حسین‌پور چهاردهم شهریور ماه سال ۱۳۹۰ و در حین درگیری با گروهک ضد انقلاب پژاک بر اثر اصابت گلوله‌ی مستقیم و جراحات وارده شهید شد، مزار او در گلزار شهدای زادگاهش قرار دارد. 
انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۰۸۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری محفل انس با قرآن کریم در منزل شهید علی قرلی + تصاویر

بسیجیان حوزه مقاومت بسیج یک شهری شهید حبشی و پایگاه مقاومت بسیج اسوه کشوری شهید کوچری شهرستان خوی در منزل شهید والا مقام علی قرلی حضور یافتند و محفل انس با قرآن کریم برگزار کردند و ثواب و اجر آن را به روح این شهید بزرگوار هدیه کردند.

شهروند خبرنگار ما با ارسال تصاویر این مراسم را به اشتراک گذاشت.

منبع: شهروند خبرنگار - آذربایجان غربی

بیشتر بخوانید:

برگزاری محفل انس با قرآن کریم در منزل شهیدان خلیل سلیمی و محمدباقر سلیمی + تصاویر

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • برگزاری محفل انس با قرآن کریم در منزل شهید علی قرلی + تصاویر
  • ببینید | حضور رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا در منزل شهید زاهدی برای ابلاغ سلام رهبر انقلاب
  • ابلاغ سلام رهبر انقلاب به خانواده شهید زاهدی +فیلم
  • ابلاغ سلام رهبر انقلاب به خانواده شهید زاهدی
  • حضور رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا در منزل شهید زاهدی برای ابلاغ سلام رهبر معظم انقلاب | ویدئو
  • ابلاغ سلام فرمانده کل قوا به خانواده شهید زاهدی
  • حضور استاندار ایلام در منزل شهید تازه‌تفحص‌شده دوران دفاع مقدس
  • مسئولان، پای کار حل مشکل کشاورزان بیایند
  • مسئولان با جدیت بیشتری پای کار حل مشکل کشاورزان بیایند
  • حضور استاندار همدان در منزل شهید محمد رنجنوش