Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا از اراک ، سید علی آقازاده در دهمین شورای اداری استان مرکزی گفت: سال 97 درحالی پشت سرگذاشته شد که مقوله امنیت در استان مرکزی نسبت به سایر استان های کشور برتر شناخته شده است.

وی اظهار داشت: توسعه شاخص های اقتصادی در استان نشات گرفته از امنیت بوده و با وجود مشکلات مختلف کارنامه قابل قبولی از سوی استان ارایه شده که نتیجه همکاری بخش های دولتی، خصوصی و تعامل دستگاه ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار مرکزی گفت: نمایندگان مردم در خانه ملت، تیم منسجمی هستند و همراهی و همفکری آنان برای مردم و استان نتایج اثربخشی داشته و ارتباط مناسب مجمع نمایندگان با استان در سال آینده با قوت نیز ادامه خواهد داشت.

آقازاده افزود: مدیران با سفر به شهرستان ها باید از حوزه سرزمینی خود مطلع و با برگزاری نشست ها در راستای کاهش مشکلات مردم فعالیت اثر بخشی داشته باشند.

وی بیان داشت: فرمانداران مکلف هستند با دعوت از مدیران استانی برای رفع تنگناها اقدام و با تعامل رضایتمندی مردم شهرستان ها را فراهم آورند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: کارگروه تنظیم بازار با نظارت بیشتر از اجحاف خرید نوروزی مردم جلوگیری کند و اجازه گرانفروشی را به افراد سودجو ندهد.

استاندار مرکزی گفت: باید از گرانفروشی به عنوان معضلی در حوزه کسبه و اصناف جلوگیری شود.

آقازاده افزود: ضروری است تا در پایان سال ارزیابی از مجموعه اجرایی استان انجام شود و نقاط قوت استمرار یابد و نقاط ضعف با جدیت پی گرفته شود.

وی اظهار داشت: سال آتی دهه پنجم انقلاب اسلامی آغاز می شود و رهبر معظم انقلاب اسلامی با تبیین و تدوین شاخص هایی، مسیر سعادت کشور را ترسیم فرمودند.

استاندار مرکزی گفت: کمیته ای در راستای گام دوم بیانات مقام معظم رهبری در استان تشکیل و موارد لازم و اجرایی در منشور مقام معظم رهبری با همکاری روحانیان، دانشگاهیان و مدیران اجرایی استان به عنوان نقشه راه سال 98 ابلاغ شود.

آقازاده در ادامه با یادآوری سالگرد تاسیس کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) افزود: در طول 6 ماه گذشته طیف های مختلفی از استان برای کمک به ایتام و فرندان محسنین پیش قدم شده اند که این حرکت نشان از بینش نوع دوستانه در استان است.

وی اظهار داشت: درختکاری در ناحیه چپقلی اراک ادامه کمربند سبز اراک کار مشترک شهرداری با منابع طبیعی است تا 2 هزار هکتار از منطقه زیر چتر سبز قرار گیرد.

استاندار مرکزی گفت: با توجه به گسترش آلایندگی ها در منطقه باید علاوه بر بهره گیری از ظرفیت بخش خصوصی از ظرفیت سمن ها و مردم برای توسعه فضای سبز استفاده شود.

آقازاده در بخش دیگری از سخنان خود گفت: مدیران دستگاه های اجرایی هرگاه از انجام کارهای محوله و تلاش روزانه احساس ضعف داشتند به دیدار خانواده شهدا و ایثارگران بشتابند تا علاوه بر کسب انرژی، موجب رضایت خدواند را نیز کسب کنند.

وی اظهار داشت: پنج هزار و 200 دیدار امسال از خانواده معظم شهدا، ایثارگران دراستان انجام شده است که یک هزار مورد آن در ایام الله دهه فجر بوده و این حرکت فرهنگی در سال 98 نیزادامه دارد.

استاندار مرکزی در ادامه گفت: مدیران دستگاه های اجرایی برای بسط و گسترش فرهنگ اقامه نماز در ادارات خود پیش قدم باشند تا زمینه فرهنگ سازی این واجب الهی محقق شود.

آقازاده همچنین افزود: بنیاد بین المللی غدیر استان مرکزی از جمله بنیادهای فعال استان است که اهتمام جدی نماینده ولی فقیه در استان موجب موفقیت این بنیاد شده است.

وی اظهار داشت: این بنیاد از ساختمان و مکان مناسب برخوردار نیست که با همکاری معاونت عمرانی استانداری با تامین زمین، امید است سال آینده شاهد بهره برداری ساختمان این بنیاد در استان باشیم.

استاندار مرکزی گفت: ستاد خدمات سفر در استان فعالیت خود را آغاز کرده است و با توجه به ظرفیت های گردشگری که در استان وجود دارد باید این ستاد خدمات مستمرتری را در دستور کار قرار دهد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان مرکزی خانه ملت سیاسی و اجتماعی شاخص شورای اداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۰۸۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فردا تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در خراسان جنوبی آغاز می‌شود

سلیمی دبیر ستاد انتخابات خراسان جنوبی با اشاره به دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: انتخابات دور دوم در ۲۱ اردیبهشت برگزار و از فردا ۱۳ اردیبهشت تبلیغات انتخاباتی نامزد‌ها آغاز می‌شود.

او با بیان اینکه تبلیغات تا ۲۴ ساعت قبل از شروع انتخابات ادامه دارد افزود: در این مدت نامرد‌ها می‌توانند ستاد‌های انتخاباتی خود را فعال و از امکاناتی که شهرداری‌ها برای تبلیغات نامزد‌ها در نظر گرفته، استفاده کنند.

سلیمی اظهار کرد: مستند‌ها و مناظرات انتخاباتی که از سوی صدا و سیما هم ضبط شده است، از طریق شبکه استانی خاوران پخش می‌شود تا مردم بتواند با رصد و پیگیری برنامه ها، شناخت کافی از نامزد‌ها پیدا کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • امام جمعه قم: با اجرای طرح نور انصافاً تغییر ایجاد شده
  • مشکل آب‌گرفتگی بلوار ارغوانیه رفع شد/ آماده‌باش اکیپ‌های ستاد سیل تا پایان بارش‌ها
  • امام جمعه قم: برای امر به معروف و نهی از منکر هم‌افزایی کنید
  • فعالیت تخصصی کانون‌های مساجد آذربایجان غربی در حوزه جمعیت و جوانی
  • آغاز نخستین بازرسی و نظارت خانه‌های محیط زیست کشور از گیلان
  • فردا تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در خراسان جنوبی آغاز می‌شود
  • جزییاتی از آخرین اقدامات مطلوب برای پیاده‌روی اربعین در کرمانشاه
  • برگزاری نخستین جلسه ستاد اربعین وزارت ارتباطات
  • پیش‌نویس لایحه حمایت جامع از نخبگان ایرانی با ۵۵ ماده تدوین شد/ اعلام آمادگی نمایندگان خانه ملت برای حمایت از نخبگان
  • آغاز فعالیت ستاد اربعین وزارت تعاون در سیستان و بلوچستان