Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@11:35:30 GMT

احتمال احتکار و اختفای مواد اولیه تولید کفش در قم

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۰۸۲۹۷

احتمال احتکار و اختفای مواد اولیه تولید کفش در قم

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم گفت: یکی از احتمالات مهم در زمینه کمبود مواد اولیه کفش در استان مسئله احتکار و اختفا بوده که در صورت قوی‌تر شدن مستندات نهادهای امنیتی و نظارتی وارد عرصه خواهند شد. ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۹ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، محمود سیجانی ظهر امروز در جلسه کارگروه توسعه صادرات که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، با اشاره به مشکلات در برپایی نمایشگاه‌ها در استان اظهار داشت: شرکت‌های خدمات رسان برای توسعه و تأمین زیرساخت‌های لازم در شهرک‌های صنعتی گاها تعامل لازم را ندارند و این وضعیت در برپایی نمایشگاه‌های بین‌المللی وخیم‌تر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر بررسی مشکلات کمبود مواد پتروشیمی در استان قم تصریح کرد: کمیته پتروشیمی سازمان صمت مسئله کمبود مواد اولیه را بررسی می‌کند، تاکنون چندین جلسه برای کمبود این مواد مهم در سطح استان تشکیل‌شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم کمبود مواد اولیه تولید کفش در استان را مدنظر قرار داد و گفت: یکی از احتمالات مهم در زمینه کمبود مواد اولیه کفش در استان مسئله احتکار و اختفا بوده که در صورت قوی‌تر شدن مستندات نهادهای امنیتی و نظارتی وارد عرصه خواهند شد.

قم|گران‌فروشی رسمی دولت در مواد اولیه تولیدات کفش؛ قیمت مواد اولیه 4 برابر شداتمام‌حجت معاون استاندار قم با بانک‌ها؛ با سنگ‌اندازی در رونق تولید به‌شدت برخورد می‌شود

وی خاطرنشان کرد: فاصله اندک بین نمایشگاه‌های بهاره و پاییزه و نحوه عرضه برای فعالان بخش فرش و مبلمان از مسائلی بوده که در مسیر برپایی تقویم نمایشگاهی قم مشکلاتی را به وجود آورده است.

سیجانی برپایی نمایشگاه‌های استان در سال آینده را موردتوجه قرار داد و اضافه کرد: در سال 98 پیش‌بینی برپایی نمایشگاه‌های الکامپ، صنعت ساختمان و صنعت کفش و صندل به نام شرکت توسعه نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قم برای عرضه و نمایش توانمندهای تولیدی ایران به ویژه در بیروت لبنان در نظر گرفته‌شده است.

وی ادامه داد: سال آینده در تقویم نمایشگاهی قم برپایی 25 نمایشگاه داخلی مختلف و 4 نمایشگاه خارجی در کشور لبنان به تصویب رسید.

انتهای پیام/ ز

R7854/P/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۰۸۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه آثار هنرجویان شهرضایی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ مدیر هنرستان هنرهای زیبای پسران شهرضا گفت: این نمایشگاه با منتخبی از آثار تجسمی هنرجویان گرافیک و انیمیشن هنرستان هنرهای زیبا در نگارخانه حکیم الهی شهرضا بر پا شده است.


ولی الله توکلی بیان داشت: بیش از ۵۰ اثر در زمینه های عکاسی، عروسک سازی، طراحی دیجیتال، چاپ دستی، پوستر و طراحی به نمایش در آمده که نتیجه تلاش های یک ساله هنرجویان در شناخت جهان هنر و مهارت آموزی در شیوه های مختلف هنری است.
این نمایشگاه تا ۲۰ اردیبهشت ماه صبح ها از ساعت ۸ تا ۱۲ و عصرها از ساعت ۱۶ تا ۲۰ پذیرای بازدیدکنندگان است.

دیگر خبرها

  • بنگاه‌های اقتصادی چشم انتظار حل مشکل مواد اولیه هستند
  • دست کوتاه تولیدکنندگان در تامین مواد اولیه/ راه پر پیچ و خم است!
  • ویتامین B روی عصبانیت چه اثری دارد؟
  • شناسایی فرار مالیاتی ۸۶۰ میلیارد تومانی دلال پتروشیمی در فارس
  • برپایی نمایشگاه مشاغل دانش‌آموزی زارچ 
  • پشت پرده خرید زمین در شهرک‌های صنعتی؛ به نیت احتکار زمین می‌خرند!
  • برپایی نمایشگاه دستاورد‌های پژوهشی دختران دانش آموز
  • برپایی نمایشگاه آثار هنرجویان شهرضایی
  • برپایی نمایشگاه متفاوت با موضوع عفاف و حجاب در یزد
  • تولیدکنندگان آلومینیوم مواد اولیه را به قیمت دلار ۶۰ هزار و ۵۰۰ تومان خریداری می‌کنند