Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-29@14:09:06 GMT

اعمال محدودیت‌های ترافیکی از امروز در مازندران

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۰۸۳۸۸

اعمال محدودیت‌های ترافیکی از امروز در مازندران

رئیس پلیس راه مازندران از اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در محورهای استان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، علیرضا قدمی در گفت‌وگو با خبرنگار ما، اظهار کرد: در حال حاضر تردد خودروها در تمامی محورهای مازندران به‌صورت عادی و روان است.

وی با اشاره به اینکه مطابق معمول چهارشنبه‌ها محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در محورهای مازندران آغاز می‌شود، افزود: تردد تمامی تریلی‌ها از محور هراز و همچنین تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت‌ها کماکان از محور کندوان ممنوع اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس پلیس راه مازندران اضافه کرد: تردد تمامی کامیون و کامیونت‌ها از ساعت 12 تا 24 روز چهارشنبه و همچنین از ساعت 8 تا 24 روزهای پنج‌شنبه و جمعه از محور هراز ممنوع است.

این مسئول تصریح کرد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 24 روز جمعه از کرج به سمت شمال ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 تا 24 همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

قدمی با اعلام اینکه این روزها شاهد رانندگی‌های با عجله در محورهای مازندران هستیم،اظهار کرد: توصیه ما به رانندگان این است رانندگی باید با صبر و حوصله و پرهیز از ارتکال به تخلفات حادثه‌ساز باشد.

رئیس پلیس راه مازندران درباره طرح نوروزی پلیس راه در محورهای مازندران، گفت: طرح نوروزی پلیس راه از 25 اسفند ماه امسال آغاز و تا 17 فروردین ماه سال آینده ادامه دارد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۰۸۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت تخلف سرعت بیش از ۴۷۹ هزار وسایل نقلیه در مازندران

محسن هاشمی رئیس مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران گفت: از حدود ۶۱ و نیم میلیون تردد پایش شده در فروردین ماه امسال بیش از ۴۷۹ هزار تردد با سرعت غیرمجازثبت شده است که در این آمار حدود نیمی از تخلفات مربوط به تخلف سرعت غیرمجاز متوسط وسایل نقلیه در طول محور‌ها بوده است.

او افزود: مطالعات تصادفات نشان دهنده این است که سرعت غیرمجاز یکی از دلایل اصلی تصادفات در استان مازندران می‌باشد لذا کنترل رفتار مخاطره آمیز رانندگان به ویژه سرعت غیرمجاز در محور‌های استان می‌تواند نقش موثری در پیشگیری از وقوع تصادفات با شدت بالای منجر به فوت و جرح داشته باشد.

هاشمی گفت: این اداره کل محور‌ها و مقاطع پرحادثه را به سامانه‌های هوشمند ثبت تخلفات عبور و مرور مجهز کرده است و از کلیه کاربران جاده‌ای تقاضا داریم در تمامی طول مسیر با رعایت سرعت مجاز تردد نمایند تا ایمنی تردد خود و سایر رانندگان را حفظ کرده و به سلامت به مقاصد خود برسند.

در حال حاضر ۱۳۶ سامانه به بهره برداری رسیده و طی سال جاری نیز توسعه این سامانه در دستور کار اداره مدیریت راه‌ها قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت تردد در ۵محور آزاد راهی و شریانی کشور
  • ثبت بیش از ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تردد بین استانی در خوزستان
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت / تردد روان در محورهای شمالی
  • محدودیت تردد در آزادراه‌های تهران-پردیس و تهران-ساوه
  • وضعیت راه‌های کشور؛ تردد روان در جاده‌های شمالی
  • ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۴۵۰ هزار وسایل نقلیه در مازندران
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۴۷۹ هزار وسایل نقلیه در مازندران
  • وضعیت ترافیکی شهر تهران در شنبه هشتم اردیبهشت ماه
  • ممنوعیت تردد از آزادراه تهران _ شمال به سمت چالوس