Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر بهداشت محیط مرکز بهداشت استان اصفهان گفت: دو واحد صنفی شیرینی فروشی و یک واحد تولید فرآورده‌های گوشتی طی ۲۴ ساعت اخیر در اصفهان شناسایی و پلمب شدند.

حسین صفاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص بازرسی‌های امروز مرکز بهداشت استان اصفهان از واحدهای صنفی و مراکز عرضه خوراکی اظهار کرد: در بازرسی‌های امروز سه مرکز فروش شیرینی و گوشت به دلیل انجام تخلفات بهداشتی شناسایی و پلمب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه یکی از مراکز پلمب شده، مرکز بدون مجوز تولید و فروش فرآورده‌های گوشتی بود، افزود: در این مرکز افرادی با استفاده از ضایعات و خرده‌های گوشت در محیطی نامناسب اقدام به تولید فرآورده‌های گوشتی می کردند که این مرکز شناسایی و با همکاری دامپزشکی و نیروی انتظامی استان پلمب شد.

مدیر بهداشت محیط مرکز بهداشت استان اصفهان همچنین به پلمب دو واحد شیرینی فروشی دراصفهان طی ۲۴ ساعت اخیر اشاره کرد و گفت: در یکی از این مراکز استفاده از رنگ در شیرینی گزارش شده بود و از مرکز دیگر نیز ۵۰۰ کیلوگرم شیرینی فاسد کشف و ضبط شد.

وی ادامه داد: پرونده این مراکز برای پیگیری نهایی به مراجع قضایی ارجاع شده است.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: بازرسی پلمپ شیرینی فرآورده های گوشتی مركز بهداشت اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۰۸۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب واحد صنفی متخلف در بویین میاندشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ رییس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان بوئین و میاندشت گفت: این واحد صنفی فروش دخانیات به دلیل پافشاری بر ارتکاب تخلف تقلب و تداخل صنفی به دستور رئیس شعبه ویژه گشت سیار مهروموم شد.
رحمان صبوحی افزود: پرونده تقلب این واحد صنفی درشعبه اول بدوی شهرستان بوئین و میاندشت رسیدگی شد.

دیگر خبرها

  • پلمب دو واحد آلاینده غیر مجاز تولید زغال در رباط کریم 
  • لزوم توسعه مراکز جوار کارگاهی برای تربیت نیروی متخصص
  • کشف ۸۵۰ کیلوگرم گوشت و آلایش‌های غیربهداشتی و غیرقابل مصرف دام و طیور
  • کشف ۹۰۰ کیلوگرم موادغذایی فاسد در آبادان
  • کشف یک کارگاه تولید همبرگر غیر مجاز در نظرآباد
  • کشف و ضبط بیش از ۴ تن لبنیات سنتی غیربهداشتی در کرمانشاه
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • پلمب بیمارستان در تهران به دلیل کشف حجاب؟
  • پلمب واحد صنفی متخلف در بویین میاندشت
  • پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب تکذیب شد