Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: از ۲۸ اسفند ماه تا ۱۶ فروردین ۷۵۰ کلاس درس در اردبیل آماده میزبانی از فرهنگیان مسافر است. ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۲ استانها اردیبل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، حسین برزگر بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد اسکان فرهنگیان استان اردبیل اظهار داشت:  از 28 اسفند ماه تا 16 فروردین 750 کلاس درس در اردبیل آماده میزبانی از فرهنگیان مسافر است و یک سری برنامه‌های ابتکاری برای عید امسال در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: پایگاه‌های اسکان نوروزی برای استقبال از فرهنگیان آماده‌سازی و تجهیز می‌شود و تکریم میهمانان نوروزی از برنامه‌های مهم ستاد اسکان فرهنگیان است که با همکاری و مساعدت مسئولان و دستگاه‌های مربوطه درصدد هستیم در تکریم میهمانان نوروزی به شکل قابل قبول عمل کنیم.

زمینه اسکان 24 هزار زائر نوروزی در مراکز اسکان موقت مشهد فراهم شدمسافران نوروزی در 5000 کلاس درس مدارس قم اسکان پیدا می‌کنند814 کلاس برای اسکان مسافران نوروزی در ایلام آماده شده است

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: کلاس‌ةای گروه ویژه نیز دارای امکانات ویژه‌ای برای فرهنگیان هستند که به صورت ویژه تدارک دیده شده است و هم‌اکنون براساس پیش‌بینی تعداد مسافران کلاس‌های درس را آماده‌سازی کردیم.

برزگر با اشاره به استفاده از ظرفیت سالن‌های ورزشی و نمازخانه مدارس نیز بیان کرد: در صورت لزوم و تکمیل شدن ظرفیت از این مکان‌ها نیز به منظور اسکان فرهنگیان استفاده خواهد شد تا مشکلی در این زمینه باقی نماند و خدمات‌رسانی مناسب به مسافران ارائه شود.

وی تصریح کرد: روز 18 اسفند ماه به عنوان روز پاکسازی شهر نامیده شده که به همین منظور در این بازه زمانی نیز با ابتکارات ویژه‌ برنامه‌هایی برای میهمانان نوروزی ارائه می‌شود و اقدامات لازم در ارتباط با بررسی حل مشکلات احتمالی نیز برای بهبود شرایط و وضعیت موجود انجام یافته است.

انتهای پیام/ش

R41374/P/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۰۸۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی به بیش از ۴۸۰۰ سیل‌زده/اسکان اضطراری ۳۴۴ نفر

به گزارش خبرگزاری مهر، بابک محمودی، رئیس سازمان امداد و نجات، با اشاره به امدادرسانی در سیل و آبگرفتگی از ۴ تا ۹ اردیبهشت ١٤٠٣ و تا ساعت ۶:۳۰، گفت: ۱۳ استان (اصفهان، البرز، تهران، خراسان جنوبی، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قم، گلستان، مازندران، کرمان، هرمزگان و یزد) و ۵۷ شهرستان، نیاز به دریافت خدمات امدادی پیدا کردند.

وی با بیان اینکه امدادگران در این مدت زمان، به ۴۸۱۳ نفر امدادرسانی کردند، ادامه داد: ۱۹۷ تیم عملیاتی، شامل ۷۷۰ امدادگر، در ۹۱ عملیات شرکت کردند، ۳۴۴ نفر را اسکان اضطراری دادند و ۱۲۳ نفر را به مناطق امن منتقل کردند.

محمودی افزود: امدادگران با کمک دستگاه پمپاژ، آب تجمیع شده در ۲۹۲ واحد مسکونی را تخلیه کردند.

رئیس سازمان امداد و نجات گفت: ۵۵ دستگاه چادر، ۶۸۴ تخته پتو، ۲۹۵ تخته موکت، ۲۰۶۶ کیلوگرم نایلون، ٢۴٠ بسته غذایی، ۹۵۸ قوطی کنسروجات، ١٩٤ قرص نان و ٥٤٠ کیلوگرم برنج بین افراد متأثر از سیل و آبگرفتگی توزیع شد.

کد خبر 6090504

دیگر خبرها

  • پاکستان اولین زیردریایی پیشرفته خود را از چین تحویل گرفت
  • مراحل راه اندازی ابتدایی سامانه املاک و اسکان آغاز شده است
  • فرهنگ مردمی سپاس از معلم نهادینه شود
  • پژمان‌فر: بانک مرکزی صدور چک را منوط به ثبت اطلاعات در سامانه املاک کند
  • اردوی جهادی دانشجومعلمان پردیس های اردبیل برگزار شد
  • افتتاح چند هزار میلیارد پروژه شهری طی دهه کرامت در قم
  • بلیط لحظه آخری، برگه شانس مسافران همیشه آماده ! +توضیحات کامل
  • تمهیدات لازم از هم اکنون برای مواکب اربعین اندیشیده شود
  • هدفگذاری نوسازی مدارس برای احداث ۲ هزار کلاس درس در اردبیل
  • امداد رسانی به بیش از ۴۸۰۰ سیل‌زده/اسکان اضطراری ۳۴۴ نفر