Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@05:31:00 GMT

دوست داشتم دیگران گل بزنند ولی پاختاکور را ببریم

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۰۹۱۴۵

دوست داشتم دیگران گل بزنند ولی پاختاکور را ببریم

تهران- ایرنا- «ماریو بودیمیر»مهاجم کروات تیم فوتبال پرسپولیس گل تساوی بخش سرخپوشان برابر پاختاکور ازبکستان را به ثمر رساند، گفت: گلزنی برای پرسپولیس خوشحال کننده است اما دوست داشتم بازیکنان دیگر گلزنی کنند اما پاختاکور را می بردیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، «ماریو بودیمیر» مهاجم کروات در نیم فصل از دینامو زاگرب کرواسی به جمع سرخپوشان اضافه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این بازیکن در بدو حضور در پرسپولیس مورد انتقادات زیادی قرار گرفت و خیلی ها معتقد بودند وی در پرسپولیس نمی تواند موفق شود اما بودیمیر توانست در اولین جدال آسیایی سرخپوشان برابر پاختاکور عملکرد خوبی داشته باشد و تک گل تیم برانکو را در این مسابقه به ثمر برساند. این گل باعث شد تا پرسپولیس از یک شکست خانگی جان سالم به در ببرد.
تیم فوتبال پرسپولیس نایب قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا روز سه شنبه 14 اسفندماه در ورزشگاه آزادی تهران میزبان پاختاکور ازبکستان بود و با تساوی یک بر یک متوقف شد.
ماریو بودیمیر روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا درباره دیدار با پاختاکور اظهار داشت: بازی خوبی انجام دادیم. ما کاملا تیم برتر میدان بودیم و اگر کمی بیشتر شانس با ما یار بود می توانستیم سه امتیاز را کسب کنیم اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد. در مجموع از همه نظر از حریف برتر بودیم.
وی در مورد گلزنی اش در این مسابقه افزود: خیلی از گلزنی برابر پاختاکور آن هم مقابل هواداران پر شور در ورزشگاه آزادی خوشحال هستم. خوشحالم که توانستم با گلزنی آنها را خوشحال کنم اما واقعا ترجیح می دادم که بازیکنان دیگر گلزنی کنند اما ما بازی را ببریم. دوست داشتم گلم با اولین برد آسیایی پرسپولیس همراه بود که متاسفانه این گونه نشد.
مهاجم کروات تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به جو ورزشگاه آزادی در این مسابقه اضافه کرد: واقعا جو فوق العاده ای بود و هواداران به جذابیت این بازی اضافه کردند. آنها واقعا یار دوازدهم ما هستند. دوست داشتیم که بتوانیم با یک برد خوب آنها را خوشحال کنیم که متاسفانه این اتفاق رخ نداد.
وی در پاسخ به این سوال که «پیش از این انتقادات زیادی از تو می‌شد اما با این گلزنی به نظر می رسد که جواب انتقادات را دادی»، تصریح کرد: من در بدو حضور در پرسپولیس هم گفتم که به کمی زمان نیاز دارم و این در فوتبال امری طبیعی است. من اولین بار است که به فوتبال آسیا آمده ام و این اتفاق و تجربه جدیدی برای من است.
مهاجم پرسپولیس ادامه داد: اختلاف زیادی بین فوتبال اروپا و آسیا وجود دارد و برای هر بازیکنی زمان لازم است که با شرایط وفق پیدا کند. من همیشه تلاشم را می کنم تا در بهترین شرایط قرار داشته باشم و امیدوارم در آینده بهتر شوم و بتوانم برای پرسپولیس مثمر ثمر واقع شوم.
بودیمیر در مورد اینکه خیلی ها پرسپولیس را شانس قهرمانی در آسیا می دانند، گفت: یکی از اصلی ترین اهدافی که مرا برای ماجراجویی جدید به پرسپولیس ترغیب کرد، قهرمانی در آسیا بود.
وی ادامه داد: خیلی زود است که بخواهیم در مورد کسب عنوان در آسیا صحبت کنیم اما همه تلاش مان را می کنیم و بازی به بازی پیش می رویم. هنوز راه زیادی باقی مانده و باید بازی بعدمان را پشت سر بگذاریم تا ببینیم در آینده چه پیش خواهد آمد.
ورزشی**9463**9129

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش ماريو بوديمير پرسپوليس پاختاكور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۰۹۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورایس: بردن پرسپولیس اصلا آسان نیست

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پس از تساوی برای برابر پرسپولیس به تمجید از کیفیت بازیکنان خودش و تیم حریف پرداخت.

ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پس از تساوی بدون گل برابر پرسپولیس در ورزشگاه آزادی اینطور حرف‌هایش را آغاز کرد: می‌دانید بازی خوبی بود برای تماشا کردن مخصوصاً در استادیوم آزادی که فضای خوبی در اینگونه مسابقات دارد. هواداران جو خیلی خوبی را در استادیوم ایجاد کردند و فکر می‌کنم باشگاهی که از این بازی سود برد استقلال بود. 

او سپس با اشاره به بازیکنان دو تیم و تمجید از کیفیت بازیکنان پرسپولیس ادامه داد: بازیکنان دو تیم تلاش خوبی داشتند. پرسپولیس از نظر کیفیت بازیکنان اگر نگوییم بهترین که یکی از بهترین تیم‌های لیگ است و اصلا ساده نیست که این تیم را در خانه خودش شکست بدهیم. 
مورایس در ادامه به بازیکنان خودش پرداخت و اضافه کرد: تبریک می‌گویم به خاطر تلاشی که داشتند. با تمام اتفاقات و چالش‌هایی که پشت سر گذاشتیم، به بازیکنانم تبریک می‌گویم و اگر الان کلاه بر سر داشتم به احترام آن‌ها کلاه از سر برمی‌داشتم.

سرمربی سپاهان با اشاره به اینکه هفته‌های زیادی نمانده بیان کرد: هفته‌های زیادی باقی نمانده. آرزوی موفقیت دارم برای تیم‌هایی که می‌توانند برای قهرمانی بجنگند و تلاش کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مورایس: بردن پرسپولیس اصلا آسان نیست
  • مورایس: خوشحال می شوم بگویند برو/ از تساوی ما استقلال سود برد
  • محمود کلهر: هر دقیقه‌ای که ترابی و اورونوف در زمین نیستند، پرسپولیس شانس گلزنی کمتری دارد
  • علی عسگری: پرسپولیس با بردن سپاهان قهرمانی اش را قطعی می کند/ هواداران باید جو ورزشگاه را به سود سرخپوشان رقم بزنند
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۱ اردیبهشت
  • آرژانتین مسی را ابدی می‌خواهد: تا ابد بازی کن لئو!‏
  • پیام ترسناک هالند: آماده حمله هستم!
  • برای رسیدن به طلای آسیا برنامه داشتم/ اسپانسر دارم اما کافی نیست
  • بارکولا: الگوگیری از ذهنیت و سخت‌کوشی رونالدو مرا به این جایگاه رسانده
  • رضا اسدی برای پرسپولیس تست می‌دهد