Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با افتتاح راه‌آهن قزوین- رشت جمعي از خانواده‌هاي معزز شهدا و ايثارگران استان گیلان با اولين قطار عازم مشهدالرضا(ع) شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت،  همزمان با افتتاح راه آهن قزوین- رشت با حضور رئیس‌جمهوری درگیلان، اولين قطار رشت مزين به اعزام خانواده‌های معزز شهدا و ايثارگران استان با بدرقه رئیس جمهوری عازم مشهد مقدس شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حسن روحانی در این مراسم گفت: بسیار خوشحالم که اولین سفر قطار رشت با حضور خانواده شهدا و به مقصد مشهد مقدس است.

 

نخستین مسافران قطار گیلان پس از افتتاح رسمی، ۱۲۰ نفر از خانواده معزز شهدا و ایثارگران هستند که با بدرقه رئیس جمهور عازم مشهد شدند.

 

 

گفتنی است، گیلان سومين استانی است كه در جهت اجرای سياست‌های اقتصاد مقاومتی ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری و در دولت تدبير و اميد به شبكه ريلی متصل شده و آرزوی ديرينه مردم گیلان تحقق يافته است.

 


 

پایان پیام/84

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان بیانیه گام دوم انقلاب اصفهان خبرگزاری کانون های فرهنگی هنری مساجد شبستان مسجد کانون های مساجد 18 اسفند اعزام خانواده شهدا به مشهد سفر رئیس جمهوری به گیلان راه آهن قزوین رشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۰۹۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‏رئیس‌کل بانک مرکزی عازم عربستان سعودی شد

به گزارش قدس آنلاین، مصطفی قمری‌وفا در شبکه اجتماعی خود نوشت: رئیس کل بانک مرکزی ایران به منطور شرکت در پنجاهمین سالگرد تأسیس بانک توسعه اسلامی، تهران را به مقصد ریاض پایتخت عربستان ترک کرد.

دیدار و گفتگو با روسای بانک‌های مرکزی کشورهای مختلف از جمله عربستان در راستای توسعه مناسبات پولی و بانکی از جمله برنامه‌های رییس کل بانک مرکزی در عربستان است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • دانشجویان گیلانی از جنبش دانشجویی آمریکا و اروپا حمایت کردند
  • راهیابی فیلم کوتاه هنرمند گیلانی به فستیوال پاناما
  • تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان
  • اعضای شورای شهر در هر تصمیمی نفع مردم را لحاظ کنند
  • ‏رئیس‌کل بانک مرکزی عازم عربستان سعودی شد
  • ثبت نام ۵۸۰۰ گیلانی در طرح اکرام ایتام و محسنین
  • ۸۵ زائر گیلانی حج تمتع به عربستان اعزام شدند
  • شهدای گمنام مظلوم هستند/ ساخت فیلم کالدو
  • ۸۵ گیلانی امروز به سرزمین وحی اعزام می شوند
  • تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار در رشت