Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@04:15:42 GMT

ماموریت موفق زوران؛عبور از خسوس و رقابت با بنفش‌ها

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۰۹۴۷۶

ماموریت موفق زوران؛عبور از خسوس و رقابت با بنفش‌ها

زوران مامیچ روز گذشته در اولین دیدار در لیگ قهرمانان آسیا روبروی تیم سابق خود نشست. مامیچ و الهلالی ها در این بازی توانستند به هفتمین پیروزی در هشتمین دیدار دست پیدا کنند.

به گزارش "ورزش سه"، پس از جدایی رامون دیاز از جمع الهلالی ها، مسئولان این تیم به سراغ خورخه خسوس، مربی پرتغالی و سابق تیم های بنفیکا و اسپورتینگ لیسبون روی نیمکت این تیم نشست اما دوران حضور این مربی زیاد طولانی نبود و به همین دلیل دقیقا از 8 بازی قبل زوران مامیچ، سرمربی کروات تیم العین امارات سکان هدایت عربستانی ها را دست گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دیدار شب گذشته الهلالی ها از جهات بسیاری برای مامیچ، دیداری ویژه بود که مرد کروات در آن حضور یافت. او در این دیدار برای اولین بار با الهلال در لیگ قهرمانان آسیا حضور یافت و نکته مهم تر از آن اینکه مامیچ در این بازی باید روبروی تیم سابق خود قرار می گرفت. مامیچ در سه فصل اخیر و پس از دالیچ، روی نیمکت بنفش ها نشست و با این تیم موفقیت های فراوانی نیز کسب کرد. حالا او باید با پیراهن الهلال عربستان روبروی تیم سابق خود قرار می گرفت.


زوران مامیچ در نشست پیش از بازی برابر العین سعی کرد چیزی درباره تیم سابق نگوید تنها یک بار نام العینی ها را به زبان آورد: من خوشحالم که این بار با پیراهن تیم الهلال در لیگ قهرمانان آسیا حضور پیدا کردم و دیداری که باید در برابر العین قرار بگیریم.


الهلالی ها که در دوران حضور خسوس نتایجی متوسط به دست آورده بودند به دنبال یک نام برای عبور از مرد پرتغالی بودند که در نهایت به مامیچ رسیدند و انصافا تا به حال نیز نشان دادند در انتخاب این مربی به هدف زدند. آنها به همراه زوران در 8 بازی به میدان رفتند و در این میان توانستند به 7 پیروزی و یک تساوی دست پیدا کردند و بنابراین از دست رفتن تنها دو امتیاز و کسب 22 امتیاز باعث شد تا الهلالی ها فعلا از شرایط موجود احساس رضایت کنند. آبی پوشان با مامیچ توانستند 19 بار دروازه رقبا را باز کنند و البته 5 بار نیز اسیر مهاجمان حریف شوند.

 

 

 

الهلال عربستان لیگ قهرمانان آسیا العین امارات عربستان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: الهلال عربستان لیگ قهرمانان آسیا العین امارات عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۰۹۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت ملی‌پوشان فوتبال از تیم ملی فوتسال + فیلم

طرفداری| چند ملی‌پوش فوتبال در پیامی برای تیم ملی فوتسال ایران در فینال جام ملت‌های آسیا آرزوی موفقیت کردند.

ملی‌پوشان فوتبال ایران با انتشار ویدئویی از تیم ملی فوتسال ایران حمایت و برای این تیم آرزوی قهرمانی کردند. علیرضا بیرانوند، سعید عزت اللهی و رامین رضاییان ملی‌پوشانی هستند که در این فیلم برای شاگردان وحید شمسایی آرزوی موفقیت دارند.

تیم ملی فوتسال ایران در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا با برتری در ضربات پنالتی مقابل ازبکستان موفق شد به فینال این رقابت‌ها صعود کند. ملی‌پوشان ایران باید فردا از ساعت ۱۴:۳۰ مقابل تیم ملی تایلند، میزبان این رقابت‌ها قرار بگیرند. شاگردان وحید شمسایی با صعود به مرحله نیمه‌نهایی موفق شدند جواز حضور در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان را نیز کسب کنند.

 

 

 

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا؛ حذف کننده ایران به المپیک رسید
  • قهرمان سابق لیگ به یک شرط دوباره مدعی می‌شود
  • بازگشت شاگردان ده‌روسی در لحظات پایانی/ سردار باز هم درخشید!
  • دستکش طلا به دروازه‌بان ایران رسید
  • پرسپولیس بدون کاپیتان نمی‌برد
  • حمایت ملی‌پوشان فوتبال از تیم ملی فوتسال + فیلم
  • آمار عجیب پرسپولیس بدون کاپیتان؛ سرنوشتی که بدون عالیشاه گره می خورد!
  • ماجراجویی تراکتور و سپاهان بدون حضور سرخابی ها؛ جامی برای فرار از بحران و انتقاد
  • احمدزاده بازی با پرسپولیس را از دست داد
  • در 23 سالگی: وینی به رکورد گرت بیل رسید!