Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-03@16:11:53 GMT

انواع پمپ آب و راه‌های خرید بهترین پمپ آب

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۰۹۵۰۸

انواع پمپ آب و راه‌های خرید بهترین پمپ آب

بهترین پمپ آب، لزوما گران قیمت‌ترین آن‌ها نیست. برای خرید بهترین پمپ آب، ابتدا باید نیازهای خود را به دقت شناسایی کرده تا بتوان محصولی مطابق با آن‌ها جستجو کرده و خریداری کرد. ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۹ بازار نظرات - اخبار بازار -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم، پمپ آب یکی از ملزوماتی است که برای کاربری‌های مشابه و در عین حال پرتوان یا کم توان، در بخش تاسیسات ساختمان‌های مختلف، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در گذشته نه چندان دور، طبقات بالایی یک ساختمان، در اکثر مواقع از دسترسی به آب در محرومیت سر می‌بردند. کافی بود یکی از واحدهای پایینی ساختمان، در حال شستشو و مصرف آب باشد؛ در این صورت چیزی از خروجی آب نصیب واحدهای بالاتر نمی‌شد.

اما با نصب پمپ‌های آب در ساختمان‌ها، آب به راحتی به طبقات بالایی رسیده و دیگر شاهد چنین مشکلاتی نیستیم.

بهترین پمپ آب، لزوما گران قیمت‌ترین آن‌ها نیست. برای خرید بهترین پمپ آب، ابتدا باید نیازهای خود را به دقت شناسایی کرده تا بتوان محصولی مطابق با آن‌ها جستجو کرده و خریداری کرد.

غالبا با مراجعه به فروشگاه‌های فروش ابزار و محصولات تاسیساتی، می‌توان قیمت‌ها و امکانات را مقایسه کرد. به این شیوه می‌توان پمپ آب ارزان را در قیاس با پمپ‌های گران قیمت‌تر قرار داده و بهترین گزینه را برای خریداری، انتخاب کرد.

ویدفکتور این امکان را به خریداران می‌دهد تا به مراجعه به بخش فروش پمپ آب، پرفروش‌های این گروه را مشاهده کرده و با مطالعه‌ی مشخصات؛ بهترین انتخاب را داشته باشند.

دسته بندی دقیق و ارائه محصولات از برندهای معتبر جهانی، باعث شده است تا خرید بهترین پمپ آب از ویدفکتور، خریدی با اصالت و بدون مشکلات جانبی باشد.

انواع پمپ آب

پمپ آب را در انواع صنعتی، پمپ آب خانگی، پمپ کفکش، پمپ لجن کش، طبقاتی، تاسیساتی، آتش نشانی، شناور، پمپ کارواش و آب کولر می‌توان یافت.

همان‌طور که از نام این پمپ‌های آب برمی‌آید، هر یک از آن‌ها کاربری خاص خود را داشته و در بخش مجزایی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

پمپ آب صنعتی

پمپ آب صنعتی برای مصارف کارخانه‌ای، زمین‌های کشاورزی و مانند آن‌ها به کار خواهد آمد. این پمپ‌ها غالبا قادر هستند آب یا مایعات مشابه را به همراه ذرات معلق در آن‌ها، به مسیری که تعیین شده پمپاژ کرده و از منبع به مقصد، خارج کنند.

پمپ آب خانگی

پمپ آب خانگی همان مدل پمپی است که بیشتر افراد با آن آشنایی دارند. این پمپ، مشکل نرسیدن آب به طبقات بالایی منازل و مجتمع‌های مسکونی را برطرف می‌سازد.

پمپ کفکش

پمپ کفکش برای انتقال دادن آب از استخرها کاربرد دارد. همین طور از این نوع پمپ در آبیاری و یا مصارف خانگی نیز بهره‌برداری می‌شود.

پمپ لجن کش

مطمئنا خیلی‌ها از خود بارها پرسیده‌اند که لجن‌های چاه‌ها چطور بیرون کشیده می‌شود؟ پمپ لجن کش این مسئولیت را برعهده می‌گیرد. به علاوه این مدل از پمپ در صنایع ساختمانی نیز جای داشته و می‌توان از آن برای خروج فاضلاب‌های صنعتی نیز استفاده کرد.

پمپ آب طبقاتی

پمپ آب طبقاتی در دو مدل پمپ آب عمودی و پمپ آب افقی عرضه می‌شوند. کاربری اصلی این پمپ‌ها در فعالیت‌های کشاورزی و برخی از زمینه‌های صنعتی است. به واقع با استفاده از پمپ‌های طبقاتی، فشار آب مورد نیاز در زمین‌های کشاورزی افزایش یافته و آبیاری با سهولت بیشتری صورت می‌گیرد.

پمپ آب تاسیساتی

پمپ آب تاسیساتی برای استفاده در منازل، ساختمان‌های اداری و مراکز صنعتی کاربرد دارد.

پمپ آتش نشانی

پمپ آتش نشانی نیز وظیفه‌ی پمپاژ کردن آب از مخزن‌های ماشین‌های آتش نشانی به شیلنگ‌ها را دارد.

پمپ شناور

پمپ شناور می‌تواند آب یا هر مایعی نظیر آن را از مسیرهای دارای عمق، مانند چاه و یا غیره به سمت بیرون بیاورد.

پمپ کارواش

همان‌طور که واضح است، پمپ کارواش آب دریافتی از منبع را دریافت کرده و با همراهی موتور و کوپلینگ، آب را با فشار به بیرون پمپاژ می‌کند.

پمپ آب کولر

پمپ کولر نیز آشنای قدیمی است که حتما همه حداقل یک بار با آن در کولرهای آبی، سر و کار داشته‌اند. نوع سیستم کولرهای آبی طوری است که باید مرتبا پمپاژ آب در آن صورت گیرد. به همین دلیل استفاده از یک پمپ آبی در این کولرها ضرورت پیدا می‌کند. پمپ‌های کولر دارای چند پروانه هستند که در واقع چیزی شبیه به عملکرد توربین را در توزیع و پخش آب، ایفا می‌کنند.

خریداران با مراجعه به ویدفکتور، می‌توانند با کسب اطلاعات کامل درباره محصولات پمپ آب و دریافت و مقایسه قیمت‌ها؛ پرداختی امن را تجربه کرده و از ضمانت بازگشت کالا نیز برخوردار شوند. ویدفکتور سفارشات را به تمام نقاط کشور ارسال خواهد کرد.

مشاوره رایگان خرید پمپ آب

علاقه‌مندان جهت خرید پمپ آب می‌توانند با بهره‌مند شدن از مشاوره رایگان خرید پمپ آب؛ انتخابی سنجیده و بدون خطا به لحاظ برند، کیفیت و کارایی داشته باشند و جهت دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تماس 02122683706 و یا با مراجعه به آدرس vidfactor.com تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/

R1234/P/S1407/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۰۹۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهکارهای بهبود فضای بالکن

استفاده از شیشه بالکن، می‌تواند یکی از راهکارهای موثر برای بهبود فضای بالکن باشد. این شیشه‌ها نه تنها از نور خورشید و باد و انواع آلودگی ها محافظت می‌کنند، بلکه اجازه می‌دهند تا فضای بالکن در فصول سرد سال نیز به کاربردهای مختلفی مانند فضای اضافی داخلی تبدیل شود. چرا بالکن شیشه ای داشته باشیم؟

در طی سالهای اخیر استفاده از بالکن شیشه ای به عنوان یک راهکار مفید و کارآمد برای بهبود فضای بالکن مطرح شده است. یکی از مزایای اصلی استفاده از شیشه های بالکنی، ایجاد یک حفاظ از عوامل جوی مانند باد، باران، و برف و همچنین جلوگیری از ورود آلودگی های صوتی و حشرات مزاحم است. با نصب شیشه سکوریت بالکن، می‌توانید فضای بالکن خود را در برابر این عوامل محافظت کرده و از طریق ایجاد یک محیط آرام و مطمئن، از فضای بالکن خود بهره‌مندی بیشتری ببرید.

علاوه بر این، استفاده از شیشه بالکن می‌تواند امکان توسعه فضای داخلی را نیز فراهم کند. با تبدیل فضای بالکن به یک فضای شیشه‌ای، شما می‌توانید از آن به عنوان یک بخش اضافی از منزل خود برای استفاده در طول سال استفاده کنید. این فضای جدید می‌تواند به عنوان یک اتاق استراحت یا حتی یک فضای کاری جایگزین باشد.

یکی دیگر از مزایای استفاده از شیشه بالکن، افزایش نور محیط است. با نصب شیشه بالکن، امکان افزایش نور طبیعی ورودی به داخل فضای بالکن و حتی داخل اپارتمان وجود دارد.

و در نهایت، افزایش امنیت ساکنین ساختمان یکی از کاربردهای اصلی شیشه های سکوریتی بالکنی است، به طوری که این شیشه ها مقاومت بسیار بالایی دارند و براحتی نمیشکنند یا حتی اگر به هر دلیلی بشکند به قطعات بسیار ریز تبدیل میشود که هیچ خطری برای ساکنین ندارد.

به طور کلی، استفاده از شیشه بالکن می‌تواند باعث بهبود کیفیت و استفاده‌پذیری بیشتر فضای بالکن شما شود.

انواع بالکن شیشه ای

شیشه بالکن فریم‌لس یکی از انواع پرطرفدار شیشه بالکن است که بدون فریم سخت در اطراف آن نصب می‌شود. این نوع شیشه‌ها به عنوان یک گزینه زیبا و مدرن برای بالکن‌ها محسوب می‌شوند. از طریق استفاده از شیشه بالکن فریم‌لس، می‌توانید دید داخلی و خارجی فضای بالکن را بهبود بخشیده و به تأثیرات زیبایی بیشتری بر آن برسید.

شیشه بالکن ریلی نیز یکی دیگر از انواع شیشه بالکن است که از سیستم ریل برای حرکت و باز و بسته کردن استفاده می‌کند. این نوع شیشه‌ها به شما امکان می‌دهند تا فضای بالکن خود را به راحتی تغییر شکل دهید و آن را به یک فضای باز یا بسته تبدیل کنید.

در طراحی شیشه بالکن تاشو، از سیستم تاشو برای باز و بسته کردن استفاده می‌شود. این نوع شیشه‌ها به شما امکان می‌دهند تا برای دسترسی به فضای بالکن خود، شیشه‌ها را به یک طرف ببندید.

شیشه بالکن پنجره‌ای هم یکی از انواع متداول است که از طریق نصب آن به صورت شیشه‌های متحرک در نوارهای روی پنجره، اجازه می‌دهد تا شیشه‌ها به راحتی باز و بسته شوند و از فضای بالکن خود به راحتی استفاده کنید.

نتیجه گیری

استفاده از شیشه بالکن می‌تواند یکی از راهکارهای موثر برای بهبود فضای بالکن باشد. شیشه بالکن‌ها انواع مختلفی دارند که هرکدام مزایا و استفاده‌های خاص خود را دارند. جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید به یکی از شرکتهای معتبر و فعال در این حوزه با عنوان شرکت سورین مراجعه نمایید.

برگرفته از: کارینت

دیگر خبرها

  • قیمت انواع پژو پارس امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • جدیدترین قیمت شاهین در بازار؛ شاهین کارکرده چند؟
  • قیمت جدید ساندرو کارکرده / با ۸۲۰ میلیون خودرو خارجی بخرید
  • خرید محصول، بهترین کمک به دانش‌بنیان‌ها است
  • ۱۶ هزار و ۵۰۰ تن انواع محصولات باغی در خمین تولید شد
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • انواع کیف دوشی های مناسب برای استایل بهتر + 3 مدل عک
  • راهکارهای بهبود فضای بالکن
  • قیمت انواع لپ تاپ ایسر امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • آخرین قیمت طلا، سکه و دلار تا پیش از امروز ۱۲ اردیبهشت