Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد گفت: انیمیشن محراب آرامش از تولیدات حوزه هنری این استان توانست به پانزدهمین جشنواره فیلم زنان آسیا Lawrt راه یابد. ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۶ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، شریف اسلامی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: انیمیشن محراب آرامش ساخته زیبا ارژنگ از تولیدهای حوزه هنری استان به همراه چند اثر دیگر هنرمندان کشور به نمایندگی از ایران در این رویداد مهم فرهنگی حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تجلیل حوزه هنری از نویسنده "رکاب‌زنان در پی شمس" برگزیده جایزه ادبی جلال‌آل‌احمددومین محفل شعر طنز «نارنجک» در حوزه هنری خراسان‌رضوی برگزار شد‌

وی افزود: انیمیشن محراب آرامش انیمیشنی دو بعدی است و در چهار دقیقه روایت می‌شود و داستان آهوی حامله‌ای است که برای نجات جان فرزندش از فرش‌هایی با نقوش مختلف می‌گذرد.

رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: این اثر فرهنگی فاخر تاکنون در بیش از 40 جشنواره بین المللی شرکت کرده و در این زمینه رکوردار است.

اسلامی خاطرنشان کرد: پانزدهمین جشنواره فیلم زنان آسیا Lawrt   هند از 5 تا 7  مارس همزمان با روز جهانی زن در دهلی پایتخت هند برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ن

R41452/P/S6,69/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۰۹۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد

به گزارش خبرنگار مهر، سعید جاودان سیرت هر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: این دستگاه از معتبرترین برندهای روز دنیا بوده و نصب این دستگاه در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج به زودی راه اندازی می‌شود.

وی بیان داشت: این دستگاه با اعتباری یکهزار و ۵۰۰ میلیارد ریالی خریداری شده است.

کد خبر 6091229

دیگر خبرها

  • ۱۰ انیمیشن کوتاه ایرانی در جشنواره روسی
  • ۱۰ انیمشن کوتاه ایرانی در جشنواره روسی
  • فراخوان پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوثر منتشر شد
  • انتشار فراخوان پنجمین جشنواره بین المللی فیلم «کوثر»
  • راهیابی فیلم کوتاه مدرسه آنالوگ به جشنواره بین‌المللی رشد
  • با احداث سد آبریز، زنان و دختران کهگیلویه برای گوجه چینی به دیگر استانها نخواهند رفت
  • برگزاری جشن روز معلم در دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد
  • اختتامیه سومین جشنواره افتخار من
  • باغ هنر با ۲ رویداد «امید فردا» و «تصویر یک پایان» آغاز شد
  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد