Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-29@10:53:45 GMT

این باند مخوف بازار تهران را آشفته کرده بود!

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۰۹۶۷۳

این باند مخوف بازار تهران را آشفته کرده بود!

رکنا: سرهنگ "دوست علی جلیلیان" در توضیح این خبر، عنوان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت مغازه از بازار در طی ۲۰ روز اخیر، موضوع برای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران عملیات کلانتری ۱۱۳ بازار قرار گرفت.

وی گفت: بررسی اظهارات تعدادی از شکات حکایت از آن داشت که سارقان با تخریب قفل وارد مغازه شده و ۳۴۰ جین لباس زنانه سرقت کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ جلیلیان با اشاره به اینکه در تحقیقات پلیسی مشخص شد که سرقت‌ها توسط ۲ نفر انجام شده، ادامه داد: گشت‌های انتظامی در سطح کلانتری بازار افزایش و ماموران هنگام گشت زنی در محدوده بازار آل یاسین متوجه رفتار مشکوک ۲ فروشنده پوشاک شدند که در بررسی‌های بعدی مشخص شد که اجناس این فروشندگان مسروقه بوده است.

این مقام انتظامی افزود: هر ۲ متهم برای بازجویی اولیه به کلانتری منتقل و ضمن اقرار به جرم ارتکابی با ۲ همدست دیگر خود تا کنون از ۱۰ مغازه در محدوده بازار طی ۲۰ روز اخیر سرقت کرده اند و قرار بر این بود که سرقت‌ها توسط ۲ همدست انجام شود و این‌ها فقط اموال مسروقه را در سطح بازار بفروشند.

سرکلانتر هفتم گفت: هر ۲ سارق اصلی مغازه صبح روز دوازدهم اسفند ماه در مخفیگاهشان دستگیر و برای تحقیقات تکمیلی به کلانتری منتقل شدند.

سرهنگ جلیلیان با اشاره به اینکه از متهمان ۱۸۰ جین لباس زنانه به ارزش ۸۰۰ میلیون ریال کشف شده، تصریح کرد: هر ۴ متهم در بازجویی‌های نهایی به ۲۵ فقره سرقت مغازه در محدوده بازار، خزانه و جوادیه با همکاری یکدیگر اعتراف کردند.

سرکلانتر هفتم پایتخت، با اعلام این خبر گفت: با اعتراف صریح متهمان به ۲۵ فقره سرقت مغازه و شناسایی ۱۰ تن از مال باختگان، متهمان در اختیار مقام قضائی قرار گرفتند.

منبع: فردا

کلیدواژه: سرقت مغازه بازار پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۰۹۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۲۲ سارق مغازه طی ۳ روز در گیلان

رئیس پلیس آگاهی گیلان از شناسایی و دستگیری ۲۲ سارق و هفت مالخر در طرح سه روزه عملیاتی مبارزه با سرقت مغازه در استان خبر داد و گفت: این افراد به ۲۲ فقره سرقت اعتراف کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان و به نقل از پایگاه خبری پلیس گیلان، علیرضا حدادی با بیان اینکه طرح عملیاتی مبارزه با سرقت مغازه به مدت سه روز در استان گیلان اجرا شد، اظهار کرد: در این طرح با انجام اقدامات پلیسی و در عملیات‌های جداگانه، ۲۲ سارق و هفت مالخر در سطح استان شناسایی و دستگیر شدند.

وی افزود: بر اساس تحقیقات انجام شده سارقان به ۲۲ فقره سرقت مغازه اعتراف کردند و برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان تاکید بر رعایت اصول و نکات پیشگیری از سرقت توسط مردم، خاطرنشان کرد: ارتقای نظم و امنیت همواره در دستور کار پلیس قرار دارد.

کد خبر 748925

دیگر خبرها

  • تیراندازی در دولت آباد برای زمین گیر کردن سارقان
  • دستگیری ۲۲ سارق مغازه طی ۳ روز در گیلان
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان به عنف/نوشابه‌های قاچاق به بازار نرسید
  • انهدام باند سارقان منزل در زابل
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان اماکن خصوصی و کشف اموال سرقتی
  • بازداشت سرایدار خیانتکار یک مزون در شمال تهران
  • دستگیری باند سرقت از مغازه و فروشگاه‌های پوشاک
  • دستگیری ۳ سارق با ۷ فقره سرقت در یزد
  • دستگیری باند سارقان سیم و کابل‌های برق در اسلامیه
  • کشف ۴۲ فقره سرقت در آبادان