Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@16:03:39 GMT

برای بقا در لیگ نیاز به حمایت بیشتری داریم

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۰۹۶۸۵

برای بقا در لیگ نیاز به حمایت بیشتری داریم

اهواز - ایرنا - سرمربی موقت تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: تیم ما شرایط خوبی ندارد و برای ماندن در لیگ برتر فوتبال به حمایت بیشتری از جانب مسئولان نیاز داریم.

به گزارش ایرنا کریم قنبری روز چهارشنبه در نشست خبری پیش از بازی با تیم پیکان تهران در اهواز بیان کرد: تیم ما در بازی های خود نمایش خوبی به نمایش می گذارد و موقعیت بسیار خلق می کند، اما در امر گلزنی موفق نیستیم که باید در تمرینات روی این موضوع بیشتر کار کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه برابر پیکان یک بازی بسیار مشکل داریم افزود: فردا بازی مهمی داریم لذا از تمام خوزستانی‌ ها می‌ خواهم که به ورزشگاه آمده و از تیم ما حمایت، و یک فوتبال شناور خوزستانی را ببینند.
وی با اشاره به اینکه فردا غیر از محمدرضا مظاهری که محروم است، و رضا درویشی مصدوم است بقیه بازیکنان را در اختیار داریم افزود: مسئولان باشگاه تلاش خود را برای بقا در لیگ انجام می دهند و به نسبت قبل روز به روز بهتر می‌ شویم. من از روند و شکل تیم راضی هستم اگر چه می‌ توانیم بازی‌ های بهتری هم انجام دهیم.
قنبری در خصوص حضور بازیکنان جوان این تیم در بازی های آینده این تیم گفت: رامین داودی بازیکن جوان ما هفته گذشته به زمین آمد و یکی از عوامل موفقیت تیم شد. ما اکنون یک تیم خوب هستیم که با 25 نفر کار می‌ کنیم.
وی در خصوص تیم پیکان نیز بیان کرد: پیکان در نیم فصل دچار تحول شد و به همین دلیل حسین فرکی را به عنوان سرمربی انتخاب کرد. پیکان از امکانات خوبی برخوردار است و هزینه زیادی انجام داده، اما ما هم مقابل آنها تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا با دست پر از زمین خارج شویم.
سرمربی موقت تیم استقلال خوزستان همچنین گفت:از یزدی و بوستانی مربیان پیشین این تیم
و نیز از مسئولان شرکت گروه ملی و باشگاه که در این مدت زحمت زیادی برای تیم کشیدند تا شرایط برای تیم مطلوب‌ تر باشد تشکر می کنم.
دیدار تیم های استقلال خوزستان و پیکان از ساعت 16:30 روز پنجشنبه در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار می شود.
9879/ 6037

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش استقلال خوزستان فوتبال كريم قنبري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۰۹۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش حجازی به ماجرای بازی پیکان و استقلال

آفتاب‌‌نیوز :

آتیلا حجازی درباره حضورش در سازمان لیگ اظهار داشت: امروز جلسه هماهنگی قبل از بازی استقلال و ذوب‌آهن بود. تیم ما در شرایط آرمانی قرار دارد و فقط یک نکته باقی می‌ماند که خیلی دوست ندارم درباره‌اش صحبت کنم. دوست دارم هواداران فردا به عنوان بازوی توانمند کنارمان باشند.

وی در مورد برگزاری بازی استقلال با پیکان در هفته پایانی لیگ برتر که گفته می‌شود با حضور تماشاگران برگزار می‌شود، گفت: در این مورد صحبت خواهیم کرد و نباید پیش‌داوری کنیم. در حال صحبت کردن هستیم تا بهترین راهکار را انتخاب کنیم.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • آموزش و پرورش طرح نماد را با جدیت بیشتری دنبال کند
  • حل مشکل آلودگی هوای اراک نیاز به حمایت صنایع دارد
  • خوشنویسی ایران نیاز به حمایت دارد/ تاثیر بخش خصوصی در چرخه اقتصاد
  • کنایه تن هاخ به مورینیو؛ کدام سرمربی حمایت بیشتری داشته‌ است؟
  • ۶ پرونده نقض حقوق شهروندی در مازندران بررسی شد
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی حمایت از طرح «نور» در اهواز
  • واکنش حجازی به ماجرای بازی پیکان و استقلال
  • بازگشت مدافع سپاهان در بازی با استقلال (عکس)
  • قول و قرار آتش‌بازی در ورزشگاه شیک جنوب
  • سیمونه اینزاگی: به باشگاه گفتم نمی خواهم هیچ بازیکنی از جمع ما خارج شود؛ به همه آنها نیاز دارم