Web Analytics Made Easy - Statcounter

گناباد - ایرنا - مدیرکل روابط عمومی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: نقش آفرینی و جهت دهی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی و پژوهشی در مسیر توسعه صنعت و کارآفرینی باید اولویت روابط عمومی این مراکز قرار گیرد.

به گزارش ایرنا دکتر علیرضا عبداللهی نژاد روز چهارشنبه در نشست مدیران روابط عمومی دانشگاهها و مراکز آموزش عالی و پژوهشی و فناوری مناطق 9 و 10 کشور در گناباد افزود: این مراکز در صورتی موتور توسعه خواهند بود که در کنار مردم ، جامعه و صنعت باشند و از ظرفیتهای آنها بیشتر بهره گرفته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: روابط عمومی دانشگاهها و مراکز آموزش عالی و پژوهشی باید با فاصله گرفتن از کارکردهای کلیشه ای با آشنایی با فناوریهای جدید و تحول در فعالیتهای خود کارکردهای این مراکز را در جامعه افزایش دهند.
وی تحول و افزایش توان حرفه ای روابط عمومی این مراکز برای نقش آفرینی بیشتر و ارتقای کارکردهای آنها در جامعه را اولویت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ذکر کرد.
عبداللهی نژاد گفت: رسانه ها بازوان توانمند این وزارتخانه و دانشگاهها و مراکز تابعه هستند و باید از توان آنها برای انعکاس دستاوردها و فعالیتهای مراکز آموزش عالی بهره بیشتر گرفته شود.
وی افزود: روابط عمومی دانشگاهها و مراکز آموش عالی باید با بهره گیری از ظرفیت فناوریهای نوین ارتباطی متناسب با تغییر ذائقه مخاطبان به وظایف خطیر اطلاع رسانی خود عمل کنند.
رئیس مجتمع آموزش عالی گناباد نیز در این مراسم با اشاره به کارکرد مهم روابط عمومی در شناساندن کارکرد های دانشگاهها و مراکز آموزش عالی، تبیین دقیق این مهم را نیازمند تعامل و هم افزایی بیشتر با رسانه ها دانست.
دکتر حسین نجاری گفت: مجتمع آموزش عالی گناباد با افزایش تعامل با رسانه های ارتباط جمعی از ظرفیت آنها برای تبیین کارکردها و فعالیتهای این مجتمع در جامعه تلاش می کند.
نشست مدیران روابط عمومی دانشگاهها و مراکز آموزش عالی و پژوهشی و فناوری مناطق 9 و 10 کشور شامل استانهای خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، سمنان و خوزستان به مدت یک روز به میزبانی مجتمع آموزش عالی گناباد برگزار شد.
برگزاری کارگاه اصول و سبک های نگارش در فضای وب، بازدید از جاذبه ها و اماکن تاریخی و گردشگری گناباد از جمله بخش های این نشست بود.
هم اکنون 2 هزار و 300 دانشجو در 24 رشته آموزشی و سه دانشکده در مجتمع آموزش عالی گناباد مشغول تحصیل هستند.
شهرستان 89 هزار نفری گناباد در 287 کیلومتری جنوب مشهد واقع است.
2095/ 6053

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي دانشگاهها توسعه روابط عمومي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۱۰۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد مجتمع‌های زراعتی در افغانستان

دفتر عمومی ریاست‌الوزراء اعلام کرده که در بیست و یکمین نشست کابینه طالبان روی ایجاد مجتمع(کمپلکس) های زراعتی در ولایات بلخ، ننگرهار و هرات گفتگو شده‌است.

دفتر مطبوعاتی ریاست الوزراء با نشر خبرنامه ای گفت که بیست‌ و یکمین نشست کابینه به سرپرستی ملا محمد حسن آخند، رئیس الوزرای  حکومت سرپرست  برگزار شد.

در این نشست در مورد پروسس، بسته‌بندی، بارگیری و تخلیه زغال سنگ در ولایت‌های پکتیا، پکتیکا، خوست، ننگرهار و کندهار گفتگو و به وزارت زراعت وظیفه سپرده شد تا به منظور پیش‌برد امور آن، زمین مخصوص را تصفیه و بعد از حکم مقام عالی ریاست، کار عملی آن را آغاز کند.

همچنین در این نشست، طرح وزارت زراعت پیرامون ایجاد ۶ مجتمع(کمپلکس) زراعتی در ولایت‌های بلخ، ننگرهار، هرات به معاونیت اقتصادی سپرده شد تا پس از بررسی و تاییدیه آن، به مقام عالی ریاست با هدف منظوری ارایه شود.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • تشکیل هیات امنای واحد برای ستادهای توسعه فناوری‌های اولویت‌دار
  • راه اندازی تاکسی هوایی بین گناباد-مشهد
  • بهره‌برداری از فاز اول سایت مجتمع آموزش عالی سراوان
  • کم‌توجهی به روستاها موجب حاشیه‌نشینی در شهرها می‌شود
  • افزایش دو برابری ظرفیت انتقال آب به دیلم
  • رونمایی ازکتاب شعر پشت پنجره سکوت درگناباد
  • ایجاد مجتمع‌های زراعتی در افغانستان
  • دو هزار و ۹۵۰ طرح آماده بهره برداری در بردسکن
  • دانشگاهها در اجرای برنامه‌ها سند دانشگاه اسلامی را ملاک قرار دهند
  • کاهش ۵ درصدی سرانه مصرف آب از اولویت‌های آبفای کشور است