Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-01@11:43:59 GMT

زنگ نیکوکاری در مدارس استان مرکزی به صدا در آمد

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۱۰۲۵۶

زنگ نیکوکاری در مدارس استان مرکزی به صدا در آمد

همزمان با آغاز هفته احسان و نیکوکاری، زنگ نیکوکاری امروز چهارشنبه (۱۵ اسفند) همزمان با سراسر کشور به صورت نمادین در دبیرستان دخترانه کوثر اراک به صدا در آمد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، قنبر موسی نژاد در این مراسم با اشاره به اینکه زنگ نیکوکاری در استان هم‌زمان با سراسر کشور با شعار  عیدی برای همه  به صدا در آمد، ضمن تبریک به مناسبت هفته احسان و نیکوکاری گفت: هفته احسان و نیکوکاری فرصتی برای دستگیری از نیازمندان و محرومین و ایجاد شور و نشاط در دل این عزیزان و خانوادهایشان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره)استان مرکزی با اشاره به اینکه جشن نیکوکاری با همکاری آموزش و پرورش، صدا و سیما و بسیج  برگزار می شود، افزود: امروز در سراسر استان مرکزی با همکاری مجموعه آموزش و پرورش در بیش از 1200 مدرسه در سراسر استان جشن نیکوکاری در حال برگزاری است .

 

وی گفت: 6 هزار دانش آموز و دانشجو تحت حمایت کمیته امداد استان مرکزی هستند و از خدمات این نهاد در سرفصل‌ها‌ی مختلف بهره مند می شوند.

 

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: هدف از برگزاری جشن نیکوکاری درمدارس ترویج فرهنگ انفاق و نیکوکاری و تبیین این فرهنگ از دوران کودکی در بین افراد است.

 

 موسی نژاد با اشاره به اینکه جشن نیکوکاری فردا 16 اسفند ماه در سطح شهر با برپایی پایگاه‌های ثابت و سیار و پایگاه های مساجد و بسیج برگزار می شود، بیان کرد: این جشن در روز 17 اسفند ماه نیز در مسیر پیاده روی و پایگاه‌های نماز جمعه برگزار  خواهد شد.

 

وی در بخش دیگری از سخنانش ادامه داد: تمامی کمک هایی که در این مدارس جمع آوری می شود با تدبیر آموزش و پرورش، نظارت معلمان و مربیان و رعایت حفظ عزت و کرامت انسانی در بین دانش آموزان نیازمند همان مدارس توزیع می شود.

 

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی ادامه داد: در مجموع یک هزار و 677 پایگاه آماده دریافت کمک‌های مردمی است  و تمامی دفاتر کمیته امداد در سراسر استان تا پایان سال آماده دریافت کمک های مردمی است.

 

وی اضافه کرد : علاوه بر این پایگاه‌ها مردم نیکوکار استان می‌توانند از طریق شماره حساب 0111470070005 بانک ملی شعبه شهید مدنی ، شماره کارت 0088-9994-9918-6037 ، سامانه آسان پرداخت #086*8877*، تلفن گویای ملی نیکوکاری با شماره 0968877، ارسال پیامک به سامانه 3000333386 به نیازمندان کمک کنند.

پایان پیام/177

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان بیانیه گام دوم انقلاب خبرگزاری شبستان اصفهان کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های مساجد اینفوگرافی مسجد مجلس زنگ جشن نیکوکاری پایگاه های جشن نیکوکاری جشن نیکوکاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۱۰۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرمون؛ چشمی که کور شد + فیلم

رژیم صهیونیستی پایگاه‌هایی را در کوه حرمون یا جبل‌الشیخ برای جاسوسی ساخته است. عملیات وعده صادق با هدف قرار دادن مهمترین پایگاه نظامی سرزمین‌های اشغالی نشان داد چشم نظاره‌گر صهیونیست‌ها عملاً کور شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • گزارشی حقوقی از تبدیل مدارس غزه به پایگاه‌های نظامی توسط اشغالگران
  • تخریب ۸۰ درصد مدارس غزه و تبدیل آن به بازداشتگاه و مرکز شکنجه
  • دستور دادستانی برای راه‌اندازی پایگاه امداد دریایی گناوه
  • کمک مرکز نیکوکاری در یزد به آزادی زندانیان
  • ۳۰۰۰بسته گوشت قرمز بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی توزیع شد
  • سینما‌ها عصر جمعه تعطیل می‌شوند
  • نواخته شدن زنگ معلم در مدارس استان مرکزی
  • تصادف مرگبار در خوزستان ۴ نفر را به کام مرگ کشاند
  • حرمون؛ چشمی که کور شد + فیلم
  • تصاویر نشست استانداران سراسر کشور 10 اردیبهشت