Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@21:51:41 GMT

چراغ سبز رئیس بارسلونا برای جذب ستاره آژاکس

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۱۰۴۴۰

چراغ سبز رئیس بارسلونا برای جذب ستاره آژاکس

بارسلونا با وجود جذب دو مدافع در نقل و انتقالات زمستانی همچنان امید دارد تا بتواند ماتایس دی لیخت، کاپیتان آژاکس را نیز به خدمت بگیرد.

به گزارش "ورزش سه"، اژاکس شب گذشته در برنابئو طوفانی به پا کرد و رئال را 1-4 مغلوب کرد تا راهی یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان شود.

رهبر و کاپیتان این تیم یک مدافع 19 ساله است که اخیرا در تیم ملی هلند نیز خو.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ش درخشیده است. ماتیاس دی لیخت، که سخت مورد توجه بارساف سیتیف پی اس جی و یوونتوس قرار دارد احتمالا تابسنانی اتی اژاکس را ترک خواهد کرد.

 

 

 

 

جوزپ ماریا بارتومئو، رئیس باشگاه بارسلونا در مصاحبه با کادنا سر و در مورد احتمال جذب دی لیخت گفت:« در مورد این موضوع هفته های آتی بحث خواهیم کرد؛ یعنی زمانی که قرار است برای فصل آینده تصمیماتی جدی اتخاذ کنیم.

مطمئنم که نام دی لیخت در فهرست ما خواهد بود و در موردش حرف خواهیم زد. البته ما همین حالا هم مدافعان بزرگی در اختیار داریم ولی وقتی صحبت از یک استعداد بزرگ و آینده دار می شود، بارسلونا همیشه پیشقدم برای جذب او خواهد بود.»

 

بارسلونا جوزپ ماریا بارتومئو (مدیرعامل) آژاکس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا آژاکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۱۰۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارسلونا به ستاره پی اس جی ساخت!

به گزارش "ورزش سه"، دمبله در هر دو بازی به بارسا گل زد و نقش مهمی در رسیدن پی اس جی به نیمه نهایی لیگ قهرمانان داشت. او به خصوص در زمین بارسا ویران کننده کار کرد. دمبله دیشب نیز دو گل از 4 گل تیمش را به لوریان زد و تیمش را در آستانه قهرمانی لیگ قرار داد.

دمبله در مورد شدت پیدا کردن روند گلزنی هایش گفت: «بله، گلزنی خیلی خوب است. در تیم از من می خواهند که گل های بیشتری بزنم، بنابراین امروز خوشحالم. من به گلزنی ادامه خواهم داد، زیرا بازی های مهم در راه است. من در تمرینات کار خاصی نمی کنم. اینکه در بازی های اخیر بیشتر گل زده ام، به این خاطر است که خودم را بهتر در موقعیت گلزنی قرار داده ام و کمی هم شانس با من یار بوده است.»

دمبله زننده 5 گل بوده و 14 پاس گل در 37 بازی با پیراهن پاریس داده است. او در ادامه گفت: «حالا در زمین احساس خوبی دارم. من واقعا در پاریس راحت و خوشحالم. باید تمرکز خود را حفظ کنیم و قهرمان لیگ شویم که اولین عنوان قهرمانی من در پی اس جی خواهد بود. سپس به شکست دورتموند و رفتن به فینال لیگ قهرمانان فکر خواهیم کرد.»

دیگر خبرها

  • ابراز علاقه آژاکس به فرانچسکو فاریولی، سرمربی نیس
  • اعتماد بارسا به ستاره‌اش: دستمزد ۱۲ میلیونی در راه است
  • رای کلوپ به انتخاب اسلوت: خوب به‌نظر می‌رسد!
  • مذاکرات آژاکس با ژاوی پیش از ماندگار شدن این سرمربی در بارسلونا
  • اولین خرید استقلال در فصل جدید؛ ستاره بزرگ چراغ سبز نشان داد
  • بارسلونا به ستاره پی اس جی ساخت!
  • اعلام رسمی لاپورتا: ژاوی می‌ماند
  • شرط ژاوی مشخص شد: خرید ستاره سیتی
  • مهر تایید نایب‌ رییس بارسلونا؛ با ژاوی تاریخ را خواهیم نوشت
  • نایب رئیس بارسا تأیید کرد: ژاوی می‌ماند