Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: محمد آقازاده / ازدحام پرونده ها و تاخیر در برگزاری دادگاه و طولانی شدن اختصاص وقت دادگاه تجدید نظر یک زمان مرده حقوقی بوجود می آورد که زندگی افراد و موضوع دعوا را وارد دوران تعلیق و انتظار ملال آور می سازد و امکان برنامه ریزی و یک زندگی عادی را از افراد سلب می کند و حتی اگر حکم به نفع کسی صادر شود ضرر و زیانی در این فضای مرده محتمل می شود به هیچ عنوان قابل جبران می شود و در حقیقت برنده و بازنده تا مدتی به یک اندازه هزینه می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متاسفانه مجلس که اختیار قانون گذاری دارد و هیات دولت که مسئولیت تدوین آئین نامه های اجرایی قوانین را بر عهده دارند هرگز نگاه انضمامی و کل نگر به وظیفه شان ندارند.تغییر قوانین بجای اصلاح کل نگر وصله و پینه یی انجام می شود و به همین دلیل بجای حل مشکلات آنها را فربه تر می کنند ، مثل حد زدن تعیین وکیل در جرایم امنیتی یکی از مشکلات جامعه ما آنست که قوانین بر هم انباشت می شوند و به همین دلیل در محاکم می شود به قوانین متناقص ارجاع داد و یا مواد قانونی طوری نوشته می شوند که بسیار منعطف و تاویل پذیرند . در حالی که قوانین نباید به راحتی تحت تاثیر سلایق مختلف تفسیر شوند بلکه باید همه قاضی ها به یک استباط مشخص و غیر قابل تغییر برسند.

وقت آن رسیده است قوانین متناقض یک بار برای همیشه تجدید نظر شود و قوانین منسوخ و متناقص طبق ماده واحده در مجلس ملغا شوند و دولت هم باید کلی آئین نامه و بخشنامه های جرم زا را حذف کنند ، تردید نکنید با این اقدام به صورت طبیعی ازدحام پرونده ها رو به کاهش می گذارد . قوانین زدایی و کاهش مقرارت کل اداره کشور را سرعت می دهد و کارآمدی اش را افزایش،می دهد و با حذف پرونده های زاید پرونده ها در وقت لازم بررسی می شوند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: پرونده دادگاه حقوقی زندگی مرده عکس فیلم جسد زندگی عجیب تهران آتش زن فضای مجازی قتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۱۰۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازنده های سربلند، محمد ربیعی و مردانش

ذوب آهن در بازی هفته بیست و ششم لیگ برتر نتیجه را دو بر یک به استقلال واگذار کرد

طرفداری | دیدار هفته بیست و ششم لیگ برتر میان استقلال و ذوب آهن با برتری دو بر یک استقلال به پایان رسید.

ذوب آهن در همان دقایق آغازین بازی از استقلال پیش افتاد و تا پایان مردانه جنگید و ایستاده مرد.

استقلال در این بازی تحت فشار بود چرا که پرسپولیس بازی خود را با پیروزی پشت سر گذاشته بود. از آن سو اما محمد ربیعی هم تحت فشار بود، هم بابت آمار بدون برد مقابل استقلال و هم فشاری که از سوی هواداران پرسپولیس برای امتیاز گرفتن از استقلال روی او ایجاد شده بود.

با این حال شاهد فوتبالی جذاب و جسورانه از ذوب آهن بودیم. گاندوها بارها تا آستانه زدن گل دوم پیش رفتند و بسیاری از هواداران استقلال از کسب سه امتیاز بازی مقابل ذوب آهن ناامید شده بودند تا شلیک بلانکو شادی را به اردوی آبی برگرداند.

فارغ از نتیجه و اتفاقات بازی، عملکردی که ذوب آهن و محمد ربیعی مقابل استقلال داشتند، شایسته تقدیر است.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • بازنده های سربلند، محمد ربیعی و مردانش
  • جزئیات تازه از دادگاه پسران معاون اول سابق قوه قضائیه | سهم‌ ۱۴۰ میلیارد تومانی در پرونده ۹۰۰ میلیاردی در قیطریه | قاضی از متهمان خواست فحاشی نکنند!
  • جزئیات جدید از دادگاه پسر معاون اول سابق قوه قضائیه که اعترافات خود را پس گرفته بود
  • برگزاری دادگاه‌های علنی بر خط در دادگستری استان کرمانشاه
  • برگزاری دادگاه‌های علنی برخط در استان کرمانشاه
  • مقابله با تغییر کاربری ۱۲۸۷۰ هکتار از اراضی زراعی البرز
  • مجمع عمومی سازمان ملل قطعنامه عضویت فلسطین را به رأی می‌گذارد
  • شرایط صدور دستور موقت
  • مسکو از جنگ ایران و اسرائیل چه بهره‌ای برد؟ روسیه تمام تخم‌مرغ‌هایش را در سبد ایران نمی‌گذارد
  • دادگاه‌های صلح تا مهرماه ایجاد شوند/ لزوم کاهش پرونده‌های معوق