Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، عملیات اجرایی گلخانه ۱۰ هزار مترمربعی دانشگاه آزاد دامغان بعدازظهر چهارشنبه با حضور نماینده دامغان در مجلس، مسئولان شهرستانی و همچنین جمعی از اعضای هیئت‌علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان آغاز شد.

نماینده دامغان در مجلس شورای اسلامی در حاشیه این مراسم در گفتگو باخبرنگار مهر ضمن بیان اینکه توسعه تولیدات گیاهی می‌تواند راهی به‌سوی رشد روزافزون محصولات با تکیه به کاهش مصرف آب و افزایش تولید در واحد سطح باشد، گفت: امروز به‌واسطه خشک‌سالی می‌بایست به سمت فناوری و تغییر روش‌های کشاورزی گام برداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابوالفضل حسن بیگی به ارزش‌های طرح انتقال آب از دریای خزر به سمنان پرداخت و افزود: با انتقال آب به فلات مرکزی زمینه رونق کشور در مباحث مربوط به بخش کشاورزی و باغبانی فراهم می‌شود.

وی با بیان اینکه امیدواریم هرچه زودتر طرح انتقال آب دریای خزر وارد فاز عملیاتی شود و روح کویر از نعمت آب به طراوت برسد، ابراز کرد: این طرح برای استان سمنان و فلات مرکزی ایران دارای اهمیت است.

فاز نخست احداث گلخانه که در ۱۰ هزار متر مربع ایجاد خواهد شد تا پایان فروردین سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد، این فاز تا دو هزار متر مربع توسعه خواهد یافت.

۳۱۳ درخت در محور شمالی گلخانه با هدف ایجاد باد شکن با عنوان باغ مهربانی غرس شد.

کد خبر 4561366

منبع: مهر

کلیدواژه: دامغان مجلس شورای اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی دامغان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۱۰۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره شعر و داستان دانشگاه آزاد اسلامی در سمنان

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، باشگاه رشد استعداد‌های هنری ادبی جوان با همراهی واحد سمنان، جشنواره شعر و داستان دانشگاه آزاد اسلامی را برگزار می‌کند.

بر اساس این گزارش، علاقه‌مندان در دو بخش شعر و داستان می‌توانند حداکثر ۵ اثر خود را تا ۱ خرداد ۱۴۰۳ به نشانی https://eas.iau.ir/fa/form/۲۸ ارسال کنند.

همچنین بخش ویژه  پاسداشت زبان فارسی هم در این جشنواره برگزار می‌شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۷۳۶۸۱۶۸۹ -۰۲۱ تماس بگیرید یا به نشانی پیام‌رسان «بله» bashgahe_roshd@ مراجعه کنید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عملیات اجرایی بنادر جدید لنگه و مکران آغاز خواهد شد
  • آغاز عملیات اجرایی خط ۹ مترو تهران
  • برگزاری جشنواره شعر و داستان دانشگاه آزاد اسلامی در سمنان
  • رهاسازی آب از سد آزاد به سد قوچم آغاز شد
  • آغاز اصلاح حادثه‌خیزترین تقاطع جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد
  • آغاز عملیات اجرایی بزرگترین مجتمع پرورش اسب کشور در شهرکرد
  • ۱۰هزار عامل اجرایی برای برگزاری انتخابات دور دوم مجلس در کرمانشاه
  • ضرورت توجه به معماری و شهرسازی ایرانی ـ اسلامی 
  • عملیات اجرایی پروژه کمربندی قلعه‌نو آغاز شد
  • آغاز عملیات اجرایی ساخت مجتمع پرورش اسب در شهرکرد