Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-27@16:00:35 GMT

سهمیه سوخت یارانه ای شناورهای سنتی افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۱۰۹۳۳

سهمیه سوخت یارانه ای شناورهای سنتی افزایش یافت

سیدعلی موسوی گمارانی روز چهارشنبه درگفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: در این ارتباط با رایزنی هایی که با مسئولان نهاد ریاست جمهوری و اجرای آیین نامه کالاهای همراه ملوان در ستادر مرکزی مبازره با قاچاق کالا و ارز صورت گرفت، عرضه سوخت لنج های سنتی که پیشتر برمبنای 70 درصد بصورت یارانه ای در آب های داخلی و 30 درصد بصورت بانکرینگ (آزاد) در آب های خارجی محاسبه می شد به 80 به 20 ارتقا پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرعامل تعاونی لنجداران گناوه اظهارداشت: امیدواریم در آینده نزدیک برای برون رفت کامل از موانع حمل و نقل دریایی و ارتقای سطح شناورهای سنتی همه سوخت آنها یارانه ای عرضه تا یکی از اساسی ترین مشکلات لنجداران حل شود.
وی بیان کرد: ملوانان و لنجداران این استان بدون هیچ مزدی از مرزهای آبی کشور حفاظت و پاسداری می کنند و همواره در عرصه های انقلاب حضوری مستمر و گسترده داشته اند که باید مرکزنشینان نگاه ویژه و بیشتری به آنان داشته باشند.
شهرستان ساحلی گناوه در شمال استان بوشهر دارای بیش از یکهزار فروند شناور باری است و شغل 80 درصد مردم آن به دریا و مراودات تجاری با کشورهای همسایه خلیج فارس وابسته است.
6043/6164
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 ارتقای سطح انقلاب قاچاق کالا و ارز نهاد ریاست جمهوری یارانه 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۱۰۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله قاچاق در آبراه اروند

مرزبانی آبادان اعلام کرد: 80 هزار لیتر سوخت قاچاق در آبراه اروند کشف و ضبط شد و ۱۳ قاچاقچی نیز دستگیر شدند.

مرزبانان جمهوری اسلامی در آبراه اروند در بازرسی از سه فروند لنج صیادی ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل را کشف و ضبط کردند.

این سوخت قاچاق از مبدا هندیجان بارگیری و به مقصد عراق در حال جابجایی بود که توسط مرزبانان جمهوری اسلامی کشف و ضبط شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • تعطیلی مدارس دهستان بخش سندرک میناب
  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در کهگیلویه و بویراحمد
  • رفع نگرانی کشاورزان با مصرف کود یارانه ای
  • آب شرب ۱۰۰ درصد روستا‌های مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی وصل شد
  • آب شرب ۱۰۰ درصد روستاهای مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی وصل شد
  • کاهش سهمیه سوخت تراکتورداران مهمترین دغدغه کشاورزان اسدآبادی
  • عدم کفایت مستمری نهادها و یارانه نقدی برای پوشش فقرمطلق
  • زمان و مبلغ پرداخت مستمری مددجویان بهزیستی توسط سازمان هدفمندی یارانه‌ها
  • کشف محموله قاچاق در آبراه اروند
  • وزش باد شدید و افزایش ارتفاع موج در خلیج‌فارس