Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا محمد تقی زاده روز چهارشنبه در نشست با معلمان حق التدریس شهرستان اهواز افزود:درچهارسال گذشته که دوره پیش دبستانی درخوزستان اجباری شده بالغ بر هفت هزار مربی پیش دبستانی در این استان جذب شده تا در پوشش نوآموزان این دوره تحصیلی موفق عمل کنیم.
وی دوره پیش دبستانی را اولویت اول برنامه توسعه آموزش و پرورش خوزستان دانست و گفت: پارسال آموزش و پرورش خوزستان از بین نیروهای توانمند شاغل در دوره پیش دبستانی بالغ بر چهار
هزار و 600 نفر را به عنوان نیروی حق التدریس به کارگیری کرد این در حالی است که در ادارات کل آموزش و پرورش سراسر کشور تنها سه هزار نفر به عنوان حق التدریس جذب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به راهبردهای مجموعه تعلیم و تربیت خوزستان در راستای افزایش میزان مشارکت پذیری خانواده ها در مسایل تربیتی، توضیح داد: استفاده از ظرفیت انجمن اولیا و مربیان به عنوان حلقه ارتباطی بین مدرسه و خانواده می تواند خانواده ها راه به صورت ویژه در مسایل تربیتی دانش آموزان مشارکت دهد.
تقی زاده بیان کرد: توجه به دوره پیش دبستانی زمینه ساز کاهش آمار بازماندگی از تحصیل در خوزستان شده است.
گفتنی است 104 هزار نوآموز پیش دبستانی در خوزستان مشغول به تحصیل هستند.
7158/ 6037
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 آموزش و پرورش استفاده از ظرفیت تعلیم و تربیت خانواده دانش آموزان 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۱۱۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب رتبه نخست محقق پژوهشکده سرطان معتمد در جشنواره تحقیقات برتر «سلول درمانی و سلول‌های بنیادی خونساز»

عضو هیات علمی پژوهشکده سرطان معتمد موفق به کسب رتبه برتر چهارمین جشنواره تحقیقات برتر در حوزه سلول درمانی و سلول‌های بنیادی خونساز شد

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، چهارمین جشنواره تحقیقات برتر سلول‌های بنیادی خونساز و سلول درمانی به همت پژوهشکده سرطان معتمد جهاددانشگاهی و پژوهشکده انکولوژی، هماتولوژی و سل تراپی دانشگاه علوم پزشکی تهران در بیمارستان شریعتی برگزار شد.

در این مراسم سرکار خانم دکتر زهرا سادات هاشمی، عضو هیات علمی پژوهشکده سرطان معتمد جهاددانشگاهی با ارائه مقاله؛ In vivo study for cytotoxicity of murine NK cell-derived exosomes against Triple-Negative mouse mode توانست رتبه نخست را کسب کند، همچنین مرکز رشد فناوری‌های پیشرفته درمانی و تشخیصی با ارائه مقاله؛ «تولید گوشت آزمایشگاهی جهت تغذیه حیوانات خانگی برای اولین بار در ایران» حائر رتبه دوم و سرکار خانم فاطمه سلیمیان پژوهشگر پژوهشکده سرطان معتمد با مقاله " Human Placenta Derived Mesenchymal Stem Cells Transplantation in Patients with Acute Respiratory Distress Syndrome (ARDS) Caused by COVID-۱۹ (Phase I Clinical Trial):Safety profile assessment رتبه سوم را در این دوره از جشنواره کسب کردند.

دیگر خبرها

  • البرز رتبه نخست ثبت اعضا در طرح رویداد سامانه بچه های مسجد
  • استان البرز رتبه نخست ثبت اعضاء را در طرح رویداد سامانه بچه‌های مسجد کسب کرد
  • کسب رتبه نخست محقق پژوهشکده سرطان معتمد در جشنواره تحقیقات برتر «سلول درمانی و سلول های بنیادی»
  • کسب رتبه نخست محقق پژوهشکده سرطان معتمد در جشنواره تحقیقات برتر «سلول درمانی و سلول‌های بنیادی خونساز»
  • رتبه نخست شهرستان پلدشت در نرخ رشد جمعیت
  • تصاویری از مهمانان خاص و پوشش متفاوت‌شان در حرم امام خمینی
  • رتبه نخست سطح زیر کشت طلای معطر به سربیشه رسید
  • پرداخت همه مطالبات معلمان تا پایان اردیبهشت+ فیلم
  • واریز «هدیه روز معلم» به حساب فرهنگیان؛ امشب/ پرداخت معوقات حق‌التدریس‌ها تا ۲ هفته دیگر
  • پیش دبستانی و دبستان خیرساز در بخش رضویه مشهد افتتاح شد