Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدی از برگزاری مراسم اعتکاف با حضور کاروان های راهیان نور در مسجد "دارخوین" آبادان خبر داد و گفت: این مراسم از 29 اسفند تا 2 فروردین برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عباس محمدی مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه صاحب­الزمان (عج) استان اصفهان از برگزاری نخستین مراسم اعتکاف با حضور کاروان های راهیان نور در مسجد "دارخوین" آبادان خبر داد و گفت: این مراسم معنوی از 29 اسفند تا 2 فروردین با حضور یک هزار نفر از زائران راهیان نور سراسر کشور برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ثبت نام برای حضور دراین مراسم معنوی از 5 اسفند آغاز شده و تا 25 اسفندماه ادامه دارد و علاقمندان می توانند برای ثبت نامه به پایگاه اطلاع رسانی به آدرس اینترنتی  www.rahianenoor-esf.ir  مراجعه کنند.

محمدی با بیان اینکه مسجد دارخوین آبادان، محلی معنوی برای رزمندگان و شهدای دوران دفاع مقدس بوده است، تصریح کرد: این مسجد به نام چهارده معصوم(ع) نامگذاری شده است و از آنجایی که امسال ایام راهیان نور مصادف با ایام اعتکاف شده است، تصمیم گرفتیم که نوآوری جدیدی در اردوهای راهیان نور داشته باشیم و محل اعتکاف را در این مسجد معنوی که حدود 12هزار شهید در این مکان معنوی نماز به جا آورده اند، برگزار کنیم.

مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه صاحب­الزمان (عج) استان اصفهان با بیان اینکه رهبرمعظم انقلاب اسلامی برای چندین بار، در مسجد دارخوین حضور پیدا کردند، تاکید کرد: حجت الاسلام ماندگاری مسئول موسسه سیره شهدا، آیت الله مهدوی عضو مجلس خبرگان رهبری استان اصفهان، حاج حسین یکتا از راویان دوران دفاع مقدس و مداحان اهل بیت علیه السلام در این مراسم معنوی حضور پیدا خواهند کرد.

گفتنی است مسجد دارخوین در شهرک دارخوین در 44 کیلومتری شمال آبادان است که بین رودخاته کارون و جاده آبادان ـ اهواز قرار دارد وعلاقمندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانند به آدرس اینترنتی  www.rahianenoor-esf.ir  مراجعه کنند.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۱۱۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

️جشن محفل قرآنی ستاره‌ها در قم برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، جشن محفل قرآنی ستاره‌ها به میزبانی مردم شهر مقدس قم برپا می‌شود.

️این مراسم جمعه ۲۱ اردیبهشت‌ماه، ساعت ۱۶ با حضور میزبانان برنامه‌ی تلویزیونی محفل و دیگر مهمانان ویژه برگزار خواهد شد. این مراسم به صورت زنده از شبکه‌های ملی و سیمای مرکز نور پخش خواهد شد.

در این محفل قرآنی مجید تال و صابر خراسانی از شاعران آئینی کشور به شعرخوانی خواهند پرداخت.

عبدالرضا هلالی، حسین طاهری و محمد اسداللهی نیز در این جشن میلاد بانوی کرامت مولودی خوانی خواهند داشت.

در برنامه برخی از مهمانان و چهره‌های قرآنی برنامه محفل که در ایام ماه مبارک رمضان از شبکه سه سیما پخش می‌شد نیز حضور خواهند داشت.

کد خبر 6101373 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • اجتماع بسیجیان و کاروان‌های راهیان‌نور در ارتفاعات بازی‌دراز
  • ️جشن محفل قرآنی ستاره‌ها در قم برگزار می شود
  • ۴۶ کاروان از کردستان به عتبات عالیات اعزام شد
  • مراسم وداع با پیکر شهید «کاروان» در رشت برگزار شد
  • اعزام کاروان راهیان نور بسیجیان سپاه خوی به مناطق عملیاتی ۸سال دفاع مقدس
  • نخستین کاروان‌ راهیان نور وارد سرپل‌ذهاب شد
  • آغاز اردوی راهیان نور بسیج دانشجویی در کرمانشاه
  • حضور کاروان سفیران کریمه اهل بیت(س) در کرمانشاه
  • آیین افتتاحیه پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر بچه‌های مسجد برگزار شد
  • افتتاحیه راهیان نور در بازی دراز برگزار می‌شود