Web Analytics Made Easy - Statcounter

یاسوج- ایرنا- سرپرست فدراسیون هاکی گفت: شعبه ای از آکادمی آموزش هاکی قاره آسیا به زودی در ایران راه اندازی می شود و این موضوع به عنوان اولویت کاری فدراسیون با جدیت در حال پیگیری است.

به گزارش ایرنا، حسن اباذری روز چهارشنبه در نشست مجمع انتخابات هیأت هاکی کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: هدف از این اقدام مهم ارائه آموزش به بازیکنان، مربیان و داوران هاکی کشور به طور مستمر، منسجم و بر اساس علم روز دنیا خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: هم اینک و برای نخستین بار در تاریخ هاکی کشور تمامی 31 استان دارای هیأت هستند.
سرپرست فدراسیون هاکی بیان کرد: هیأت هاکی برخی استان های کشور به تازگی تأسیس شده و در سال های گذشته چنین هیأتی نداشتند.
اباذری عنوان کرد: کهگیلویه و بویراحمد به دلیل داشتن ظرفیت ها و قابلیت های چشمگیر هاکی خاستگاه این رشته ورزشی در کشور است.
وی ابراز داشت: هیأت هاکی کهگیلویه و بویراحمد در چهار سال گذشته عملکرد مثبتی داشته و می تواند یاری دهنده فدراسیون برای کمک به رشد و توسعه این رشته ورزشی در کشور باشد.
سرپرست فدراسیون هاکی گفت: کهگیلویه و بویراحمد توانایی کمک به استان های همجوار خود و تبدیل شدن به پایلوت هاکی منطقه جنوب کشور را دارد.
اباذری خواستار ورود هر چه بیشتر هاکی کهگیلویه و بویراحمد به مدارس این استان به ویژه در مقطع ابتدایی و گسترش روزافزون برگزاری رقابت های هاکی دانش آموزی در استان شد.
وی اظهار داشت: فدراسیون برای دادن میزبانی اردوی تیم های ملی و رقابت های مختلف کشوری به کهگیلویه و بویراحمد آمادگی کامل دارد.
اباذری افزود: هاکی کهگیلویه و بویراحمد با کمک رسانه و فضای مجازی بیش از پیش به مردم نقاط مختلف کشور معرفی شود.
سرپرست فدراسیون هاکی بیان کرد: توقع و انتظار مسئولان این فدراسیون از هاکی کهگیلویه و بویراحمد افزایش یافته و باید یک برنامه راهبردی در استان برای رسیدن آن به جایگاه واقعی خود در کشور تهیه و تدوین شود.
اباذری عنوان کرد: ظرفیت پیشکسوتان هاکی کهگیلویه و بویراحمد مورد استفاده بهینه تر مسئولان هیأت این استان قرار گیرد.
وی ابراز داشت: جامعه هاکی کهگیلویه و بویراحمد اعم از بازیکنان، داوران، مربیان و پیشکسوتان انسجام بیشتری با یکدیگر داشته و علاوه بر نپرداختن به بحث های حاشیه ای اقدام به یاری دادن مسئولان هیأت این استان کنند.
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: هاکی استان در سال های اخیر روند رو به رشدی داشته و برای استمرار این امر مهم باید تلاش و اقدام بیشتری از سوی مسئولان هیأت انجام شود.
سید محمدتقی علوی اظهار داشت: مسئولان هیأت هاکی کهگیلویه و بویراحمد توجه جدی تری به مقوله آموزش در راستای آشنایی هر چه بیشتر بازیکنان، مربیان و داوران استان با علم روز این رشته ورزشی داشته باشند.
وی افزود: افزایش گرفتن میزبانی اردوی تیم های ملی و رقابت های مختلف کشوری در اولویت برنامه کاری مسئولان هیأت هاکی کهگیلویه و بویراحمد باشد زیرا نقش مهمی در ارتقای این رشته ورزشی در استان و کسب تجربه ا سوی بازیکنان دارد.
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: قهرمان پروری در هر 2 بخش مردان و زنان و برنامه ریزی مدون مسئولان هیأت هاکی این استان برای عضویت هر چه بیشتر بازیکنان استان در تیم های ملی رده های مختلف سنی ضروری است.
علوی عنوان کرد: استفاده از نظرها، انتقادها و پیشنهادهای سازنده برای توسعه روزافزون هاکی کهگیلویه و بویراحمد، کسب موفقیت های جدید در سال 1398 و پیشبرد بهتر امور مدنظر مسئولان هیأت استان باشد.
وی ابراز داشت: مسئولان اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد برای تأمین امکانات و زیرساخت های مورد نیاز رشته ورزشی هاکی در این استان از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند.
در این نشست 2 نفر به نام های علی دانش و شهلا گشتاسبی نیا برای تصدی پست ریاست هیأت هاکی کهگیلویه و بویراحمد کاندیدا شده بودند که علی دانش انصراف داد.
از مجموع 15 رأی مأخوذه در این نشست شهلا گشتاسبی نیا با کسب 13 رأی به مدت چهار سال به عنوان رئیس هیأت هاکی کهگیلویه و بویراحمد انتخاب و معرفی شد.
کهگیلویه و بویراحمد افزون بر 50 هزار ورزشکار ساماندهی شده مرد و زن در رشته های مختلف دارد.
7535/1662

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش هاكي اكادمي ياسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۱۲۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش کشتی گیر کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های بین‌المللی جام تختی

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد بیژنی کشتی گیر کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های بین‌المللی جام تختی درخشید.

چهل و چهارمین دوره رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی از ششم تا هفتم اردیبهشت‌ ماه ۱۴۰۳ با حضور کشتی‌گیرانی از کشورمان و تیم‌های ارمنستان ، سوریه و عراق در سالن شهرک نفت اهواز برگزار شد.

حسین بیژنی کشتی گیر وزن ۵۵ کیلوگرم فرنگی از استان کهگیلویه و بویراحمد در رقابت های بین المللی جام تختی موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی این رقابت ها شد.

حسین بیژنی قهرمانی ارتش‌های ایران، نایب قهرمان امیدهای کشور، قهرمان بسیج کشور و نفر سوم بزرگسالان فرنگی کشور را در کارنامه ورزشی خود دارد. وی در باشگاه دانشگاه آزاد دهدشت زیر نظر مربیان پرتلاش خود سجاد جوشن، آرش هادی پور و افتخاری تمرین می‌کند.

عین الله دهقان، مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد در پیامی کسب مقام نایب قهرمانی و مدال نقره حسین بیژنی در رقابتهای بین المللی کشتی فرهنگی جام تختی را تبریک گفت.

به گزارش ایسنا در این پیام آمده است :

بسم الله الرحمن الرحیم

«کسب مقام نایب قهرمانی و مدال نقره حسین بیژنی در رقابتهای بین المللی کشتی جام تختی افتخار دیگری را برای ورزش کهگیلویه وبویراحمد و جامعه کشتی استان رقم زد .

پیروزی و قهرمانی این ملی پوش کشتی کشور و استان را به دکتر احمد زاده استاندار ورزش دوست استان، نمایندگان مردم درمجلس شورای اسلامی، جامعه بزرگ ورزش و جوانان استان ، هیات کشتی استان ،مربیان ،سرپرستان و خانواده قهرمان حسین بیژنی تبریک عرض می نمایم.

ضمن تبریک این موفقیت و آرزوی توفیق و سربلندی بیشتر برای جوانان و نوجوانان و تداوم افتخارآفرینی ورزشکاران استان کهگیلویه و بویراحمد در میادین کشوری و بین المللی، از درگاه ایزدمنان پیروزی‌های جوانان ورزشکار و مومن استان ولایت مدار در میادین بزرگ ورزشی را آرزومندم».

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رقابت قرآنی ۱۲۰۰ دانش‌آموز و معلم در کهگیلویه و بویراحمد
  • تزریق جان دوباره به اورژانس کشور
  • تیم هاکی روی یخ جوانان ایران از سد مالزی گذشت
  • پایگاه اتوبوس آمبولانس در بویراحمد کلنگ‌زنی شد
  • آمار اورژانس از مصدومان حوادث ترافیکی سالانه در ایران
  • حوادث ترافیکی در ایران سالانه منجر به ۷۰۰ هزار زخمی می‌شود
  • درخشش کشتی گیر کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های بین‌المللی جام تختی
  • آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد
  • وزیر علوم، تحقیقات و فناوری وارد فرودگاه یاسوج شد
  • هاکی روی یخ قهرمانی جوانان آسیا؛ پیروزی ایران مقابل کویت