Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - چابهار- ايرنا- معاون امنيتي و انتظامي استانداري سيستان و بلوچستان گفت: واردات دام زنده براي نخستين بار در کشور از طريق درياي عمان و بندر شهيدبهشتي چابهار انجام مي شود.

به گزارش ايرنا، مرعشي در نشست برنامه ريزي و هماهنگي براي واردات دام زنده که در سرسراي فرمانداري چابهار برگزار شد اظهار داشت: واردات دام زنده به کشور از طريق چابهار به صرفه و مي تواند بخشي از مشکلات گراني گوشت قرمز را مرتفع مي کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: بر اساس سياست هاي دولت با پيگيري هاي انجام شده از هفته آينده براي نخستين بار در سيستان و بلوچستان واردات دام زنده را شاهد خواهيم بود.
معاون امنيتي و انتظامي استانداري سيستان و بلوچستان بيان کرد: اين اقدام به منظور تنظيم قيمت گوشت در سطح کشور بويژه اين انجام مي شود.
وي ادامه داد: خريد دام زنده از کشورهاي مختلف انجام شده و براي نخستين بار دام زنده با محموله کشتي در بندر چابهار پهلو خواهد گرفت.
مرعشي اظهار داشت: پس از وارد شدن دام در چابهار به کشتارگاههاي استان منتقل مي شود.
وي از همکاري و حضور معاون بازرگاني و پشتيباني امور دام کشور، مديرکل دامپزشکي سيستان و بلوچستان، دبير کميسيون برنامه ريزي، هماهنگي و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان و ساير اعضاي مربوطه در چابهار قدرداني کرد.
3043**3213
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۱۲۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی هوایی به مناطق سیلزده قصرقند تداوم دارد

احمدرضا هاشمزهی اظهار کرد: امدادرسانی هوایی به ۲۳ روستای منطقه کاجو در بخش مرکزی و ۱۰ روستای بخش ساربوک بوسیله یک فروند بالگرد جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان در حال انجام است.

وی افزود: با توجه به قطع راه‌های ارتباطی این روستاها به مرکز شهر تاکنون بیش از ۱۲ سورت پرواز توسط بالگردهای جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان و اورژانس هوایی دانشگاه علوم پزشکی چابهار به این مناطق انجام شده است.

فرماندار قصرقند ادامه داد: توزیع بسته‌های غذایی و جابجایی ۱۵ مادر باردار از اقدامات انجام شده نیروهای امدادی در منطقه سیل کاجو بوده است.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • توریسم درمانی در سیستان و بلوچستان باید توسعه یابد
  • نجات صد‌ها پرنده کمیاب زینتی از چنگال قاچاقچیان در سیستان و بلوچستان
  • وجود ۴۰ هزار کارت بازرگانی در منطقه سیستان برای واردات ۹۰۰ قلم کالا
  • خدمات رسانی ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر به سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • افتتاح نخستین پایگاه اورژانس بانوان در سیستان و بلوچستان
  • ۲۰۰ سورتی پرواز بالگرد امداد هلال احمر در جنوب سیستان و بلوچستان انجام شد
  • آمادگی بندر چابهار برای تسهیل تجارت اقتصادی با کشور تاجیکستان
  • امدادرسانی هوایی به مناطق سیلزده قصرقند تداوم دارد
  • نخستین پایگاه اورژانس بانوان در زاهدان افتتاح شد
  • مبادله ۸۴ هزارو ۵۳۹ تن محصولات کشاورزی درمرز‌های رسمی سیستان وبلوچستان