Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال جام خلیج فارس روز جمعه ۱۷ اسفند ماه با برگزاری ۴ دیدار انجام می‌شود که در یکی از این رقابت‌ها، سپاهان اصفهان در ورزشگاه نقش جهان میزبان تیم پارس جنوبی است.

تیم فوتبال سپاهان باید در هفته ششم از دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر آماده پیکار با پارس جنوبی جم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی حساسی که نتیجه آن برای هر ۲ تیم و به‌ویژه سپاهان که به دنبال بازگشت به صدر جدول است، از اهمیت بالایی برخوردار است.
سپاهان در حالی آماده این رقابت می‌شود که هفته گذشته مقابل تراکتورسازی، تن به شکست داد تا پس از ۱۸ هفته شکست‌ناپذیری، نخستین باختش را متحمل شود و همزمان با از دست دادن صدر جدول، به رده سوم سقوط کند. در آن سو پارس جنوبی مقابل سایپا تن به تساوی داد و با ۲۵ امتیاز در رده ششم جدول قرار دارد.
لیگ به حساس‌¬ترین مقطع خود رسیده است، حضور ۵ مدعی بزرگ برای کسب عنوان قهرمانی و نزدیکی بیش از حد امتیازات آن‌ها در کنار فشردگی بازی‌ها، رقابت‌های نیم‌فصل دوم را به اوج حساسیت رسانده و اجازه کوچک‌ترین اشتباهی را به تیم‌ها نمی‌دهد.
دلایل فوق در کنار نتایج بازی‌¬های نساجی - پرسپولیس و پدیده - ذوب¬‌آهن، می‌تواند بازی سپاهان مقابل پارس جنوبی را تبدیل به فرصتی کند که شاگردان قلعه‌نویی با کسب نتیجه در آن، صدر جدول را پس بگیرند و بتوانند با توجه به یک دیدار کمتر نسیت به سایر مدعیان، با خیال آسوده‌¬تری به ادامه کار بپردازند.
شاگردان قلعه‌نویی در این دیدار مقابل تیمی قرار می‌گیرند که به راحتی امتیاز از دست نمی‌دهد. شاگردان تارتار در ۵ هفته گذشته یک برد، ۳ تساوی و یک شکست به دست آورده‌اند که عملکرد متوسطی محسوب می‌شود. تیم تارتار بازیکنان خوبی در خط حمله داشت و در فاز تهاجمی عملکرد مثبتی دارد، اما در خط دفاع عملکرد این تیم متوسط بوده و زمانی که تحت فشار قرار می‌گیرد، دروازه‌اش به راحتی باز می‌شود و همین امر می‌تواند بهترین فرصت برای سپاهانی باشد که بهترین خط حمله لیگ را در اختیار دارد.
این حال شاگردان قلعه‌نویی مقابل پیکان کار ساده‌ای در پیش نخواهند داشت. هم امتیاز بودن پارس جنوبی و فولاد باعث می¬‌شود که شاگردان تارتار، برای از دست ندادن جایگاه¬شان با تمام توان به مصاف سپاهان بیایند و انگیزه بالایی برای کسب امتیاز مقابل این تیم داشته باشند.

  بزرگ‌ترین مزیت شاگردان تارتار دوندگی بالای آن‌ها است. بازیکنان پارس جنوبی با ارائه یک بازی متمرکز و نزدیک به هم، پرس سنگینی را روی بازیکنان حریف انجام داده و با بستن کانال‌های نفوذی تیم مقابل، اجازه خلق موقعیت چندانی به آن‌ها نمی‌دهند و این همان نقطه ضعف اصلی سپاهان در چند بازی اخیر است.   بازیکنان کناری سپاهان که در سیستم مورد علاقه قلعه‌نویی وظیفه تغذیه مهاجمان را بر عهده دارند، در چند بازی آخر این تیم اسیر پرس و یارگیری تیم مقابل شده و نتوانسته‌اند آنگونه که باید، وظایف خود را انجام دهند. معضلی که اگر امیر قلعه‌نویی فکری به حال آن نکند، بدون شک مقابل پارس جنوبی به مشکل بر خواهد خورد.   سپاهان برای بازی با پارس جنوبی از شرایط خوبی برخوردار است. زردپوشان اصفهانی به دنبال جبران شکست تلخ هفته گذشته هستند و همین امر انگیزه¬‌های زیادی را برای آن‌ها به وجود آورده است. از طرف دیگر بازگشت هواداران سپاهان به نقش جهان، می‌¬تواند شاگردان قلعه¬نویی را از نظر روحی و روانی در شرایط مطلوبی قرار دهد. سپاهانی¬‌ها در هر ۲ فاز هجومی و دفاعی از آمادگی مطلوبی برخوردار هستند. بزرگ‌ترین چالش قلعه‌نویی در این دیدار، غیبت ایران‌پوریان، مدافع پبشتاز و موثر تیمش است.   انتهای پیام/م   سپاهان و پارس جنوبی؛ تنفس زردپوشان با بازگشت هواداران به نقش جهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۱۲۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال خوزستان خواهان تغییر داور بازی سپاهان

باشگاه استقلال خوزستان درخواست تغییر داور دیدار تیم فوتبال این باشگاه مقابل سپاهان را مطرح کرده است.

به گزارش تابناک ورزشی، باشگاه استقلال خوزستان با ارسال نامه‌ای به رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران، درخواست کرد که داور دیدار تیم فوتبال این باشگاه مقابل سپاهان اصفهان تغییر کند.

کمیته داوران فدراسیون فوتبال، حسن اکرمی را به‌عنوان داور دیدار سپاهان - استقلال خوزستان انتخاب کرده که این مسئله مورد اعتراض آبی‌های اهوازی قرار گرفته است.

سپاهان و استقلال خوزستان از ساعت 18:10 روز دوشنبه 17 اردیبهشت در چارچوب هفته بیست‌وششم لیگ برتر به مصاف هم خواهند رفت.

دیگر خبرها

  • مورایس: بازی حساسی با استقلال خوزستان داریم
  • استقلال خوزستان خواهان تغییر داور بازی سپاهان
  • درخواست استقلال خوزستان برای تغییر داور بازی با سپاهان
  • حمله به سپاهان از سمت سنگال! (عکس)
  • هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال| پرسپولیس مقابل تیم شهر خسته، استقلال میزبان حریف پرنوسان
  • فوتبال از دریچه فان؛ اگر ساسولو همیشه مقابل اینتر بازی می کرد
  • کورس آقای گلی لیگ برتر؛ کول پالمر از پرواز ارلینگ هالند جا ماند
  • مدعی جدید آقای گلی در اولین سال لیگ (عکس)
  • آمار ضعیف پرسپولیس مقابل مدعیان قهرمانی
  • اوسمار با صلیب مقابل سپاهان در آزادی (عکس)