Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-07@09:15:16 GMT

بخش تالاسمی بیمارستان ولایت سرباز افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۱۲۲۹۱

بخش تالاسمی بیمارستان ولایت سرباز افتتاح شد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بخش مراقبت های تالاسمی با اعتباری بالغ بر 500 میلیون ریال و با ظرفیت سه تخت برای ارائه خدمات مراقبت های درمانی به حدود 190 بیمار تالاسمی برنامه ریزی شده است.
محمد مهران امینی فرد حضور هشت متخصص در بیمارستان ولایت و فعالیت بخش های داخلی، زنان، اطفال، دیالیز، بخش تالاسمی را گام مهم و اساسی در تامین نیازهای درمانی شهروندان سربازی عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: با توجه به آمار بالای بیماران تالاسمی و نظر به نیاز شهروندان و درخواست های مردمی بخشی از مشکلات خدمات دهی به بیماران در این حوزه مرتفع خواهد شد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر به بخشی از خدمات بهداشتی ودرمانی در حوزه شهرستان سرباز اشاره کرد و افزود: تولد نخستین نوزاد در بلوک زایمانی ( مرکز ال دی آر) بیمارستان ولایت این شهرستان از دیگر خدمات مناسب است.
وی بیان کرد: نخستین مادر باردار بستری شده در بلوک زایمانی بیمارستان ولایت سرباز نوزاد خود را در این بخش تازه تاسیس به دنیا آورد.
امینی فرد ادامه داد: هم اینک یک پزشک متخصص زنان و زایمان و 11 نفر ماما به ارائه خدمات زنان و زایمان در این مرکز مشغول هستند و با ساخت این مرکز LDR و ایجاد اتاقهای تک نفره زایمان همه مراحل زایمان در یک اتاق و به صورت اختصاصی انجام می شود.
وی تصریح کرد: ارائه خدمات مناسب بهداشتی درمانی وظایف ماست و از هیچ کوششی در این باره دریغ نخواهیم کرد.
3043**3213
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 بیمارستان پزشک متخصص دانشگاه علوم پزشکی زایمان سربازی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۱۲۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهارمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی شهر قروه افتتاح شد 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، علی رشیدی معاون فناوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری کل استان در آیین افتتاح این دفتر اظهار کرد: کاهش مراجعه به دستگاه قضائی، تسریع در رسیدگی به پرونده و صرفه جویی در وقت و هزینه ،افزایش کارآمدی نظام قضائی کشور با افزایش نسبی سرعت، دقت و کیفیت و استفاده شهروندان از فرصت‌های برابر با رفع موانع اداری از اهداف توسعه دفاتر خدمات الکترونیک قضائی است.

وی بر همکاری هر چه بیشتر دادگستری ها با دفاتر خدمات الکترونیک قضایی تأکید کرد و افزود: تکریم ارباب رجوع باید از اولویت های کاری دفاتر خدمات الکترونیک قضایی باشد.

این دفتر به آدرس شهرستان قروه، خیابان شریعتی، بعد از سه راه طالقانی، جنب فروشگاه افق کوروش به شهروندان قروه خدمات قضایی ارایه می کند.

شایان ذکر است که دفتر فوق چهل و سومین دفتر خدمات الکترونیک قضایی در استان کردستان است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903037

دیگر خبرها

  • افزایش میزان حمایت از بیماران تالاسمی با تأسیس صندوق بیماری‌های نادر و صعب‌العلاج
  • راه‌اندازی بخش جدید مراقبت‌های ویژه نوزادان در بیمارستان اهواز
  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی سمنان
  • انجام ۵۲ هزار زایمان در بیمارستان‌های فارس
  • افتتاح چهارمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی در شهر قروه
  • چهارمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی شهر قروه افتتاح شد 
  • بیش از ۱۲۰۰ ماما در استان البرز فعالیت می‌کنند
  • این مورد جزو خدمات درمان رایگان کودکان نیست | ۲ سامانه برای ثبت شکایت از بیمارستان‌ ها 
  • کسب رتبه دو کشوری در شاخص بی دردی زایمان طبیعی
  • البرز رتبه دوم کشوری در شاخص‌های بی دردی زایمان طبیعی را کسب کرد