Web Analytics Made Easy - Statcounter

 رویداد۲۴ سید محمد صابری بدون اشاره به نحوه یا علت انفجار این نارنجک دستی افزود: ۲ نوجوان ۱۷ ساله عصر امروز به دلیل انفجار نارنجک دست ساز در بلوار شهدای استبرق شهربابک دچار مصدومیت شدند.
وی اظهار داشت: ساعت ۱۵ و چهار دقیقه عصر امروز بعد از اطلاع تلفنی از انفجار نارنجک دست ساز، یک دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


صابری گفت: این ۲ نوجوان بعد از دریافت کمک‌های اولیه توسط آمبولانس به بیمارستان ولیعصر (عج) شهربابک منتقل شدند.
مدیر بیمارستان ولیعصر (عج) شهرستان شهربابک نیز گفت: یکی از این نوجوانان از ناحیه دست، سر و صورت دچار حادثه شده است.
وی ادامه داد: یکی دیگر از این نوجوانان حادثه دیده علاوه بر ناحیه دست، سر و صورت به دلیل ورود جسم خارجی ناشی از انفجار نارنجک دست ساز از ناحیه شکم دچار حادثه شده و بلافاصله بدو ورود به بیمارستان مورد جراحی قرار گرفته است.
وی اظهار داشت: یک نوجوان مصدوم این حادثه هم اکنون در بخش آی. سی. یو و دیگری در بخش اورژانس بیمارستان ولیعصر (عج) شهربابک تحت نظر قرار دارند.
زین الدینی گفت: احتمال اعزام نوجوانی که از ناحیه شکم دچار مصدومیت شده و هم اکنون در آی. سی. یو. به سر می‌برد به بیمارستان شهرستان‌های اطراف شهربابک یا مرکز استان کرمان وجود دارد.

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 نارنجک دست ساز شهر بابک چهارشنبه سوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۱۲۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه رانندگی در بروجن با ۷ مصدوم

مصطفی حیدری مسئول اورژانس پیش بیمارستانی بروجن گفت: برخورد سواری سمند و سواری پارس در خیابان فردوسی (بلوار ساحلی) ۷ مصدوم برجای گذاشت. 

بیشتر بخوانید

وقوع حادثه رانندگی در فارسان

وی افزود: مصدومان این حادثه بعد از انجام اقدامات اولیه اندادی مناسب جهت درمانی تکمیلی به بیمارستان ولی‌عصر (عج) منتقل شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه واژگونی خودروی پرشیا در جاده ماکو بازرگان
  • یونیسف: ۶۰۰ هزار کودک در رفح مصدوم، بیمار و دچار سوء تغذیه هستند
  • ۶۰۰ هزار کودک در رفح مصدوم، بیمار و دچار سوء تغذیه هستند
  • انفجار مهیب در بابل؛ ماجرا چه بود؟
  • حادثه رانندگی در بروجن با ۷ مصدوم
  • امدادگران، پیرمرد دچار ایست قلبی در کوه‌های اطراف اشنویه را نجات دادند
  • پیرمردِ دچار ایست‌قلبی در کوه‌های اطراف اشنویه احیا شد
  • انفجار مهیب در بابل؛ ماجرا چیست؟
  • آخرین وضعیت اتوبان شهید خرازی بعد از سیلاب شب گذشته
  • تصادف در محور اهر-تبریز ۹ نفر را روانه بیمارستان کرد