Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علی جهانی شامگاه چهارشنبه در نشست با اصحاب فرهنگ بروجرد با بیان اینکه در هر منطقه چند شاخصه نماد توسعه است و یکی از آن شاخص‌ها هم گرایی رسانه و اندیشمندان است، اظهار داشت: اولویت مسیر توسعه تأمین اجتماعی لرستان توجه به بروجرد و برنامه ریزی برای برطرف شدن مشکلات آن است.

وی افزود: باید تهدیدها و فرصت‌ها در مسیر توسعه روشن شود و به این موضوع هم اطمینان داریم که زمینه‌های رشد و توسعه در بروجرد وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل تأمین اجتماعی لرستان تصریح کرد: با هم گرایی می‌توان به همه ابعاد سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی توسعه دست پیدا کرد.

جهانی با بیان اینکه باید به صورت مداوم در مقابل عملکردها، رفتارها و آثاری که ایجاد کرده‌ایم پاسخگو باشیم، ادامه داد: سازمانی که در معرض نقد و بررسی قرار نگیرد دچار ایستایی می‌شود.

به گفته وی، شکوفایی سازمان تأمین اجتماعی در این است که بیش از نیمی از جمعیت شهرستان بروجرد تحت پوشش این سازمان است.

مدیر کل تأمین اجتماعی لرستان در بخشی دیگر از سخنان خود با تاکید بر اینکه بدون تأمین اجتماعی توسعه امکان پذیر نیست، افزود: توسعه باید بستر رفاه را فراهم کند که اگر غیر از این باشد نتیجه توسعه حاصل نشده است.

جهانی گفت: در بروجرد ماهیانه ۲۵ میلیارد تومان خدمات به جامعه تحت پوشش پرداخت می‌شود به طوری که این بخش سالانه ۴۰۰ میلیارد تومان برای تأمین اجتماعی هزینه در بر دارد.

وی ادامه داد: در طی بیست سال گذشته نزدیک به ۶ هزار کارگاه صنعتی و صنفی وجود داشته است که در حال حاضر از این تعداد ۲ هزار و ۷۰۰ کارگاه فعال بوده و مابقی تعطیل شده‌اند.

مدیر کل تأمین اجتماعی لرستان بیان داشت: در بروجرد بین ۱۵۰ تا ۲۰۰ هزار جمعیت فعال وجود دارد که جمعیت بیمه شدگان اجباری در این شهر ۲۰ هزار نفر است.

جهانی با تاکید بر اینکه تأمین اجتماعی استان از شهرداری‌های کل لرستان ۲۰۰ میلیارد و از شهرداری بروجرد ۱۰۰ میلیارد تومان طلب دارد، افزود: در تأمین اجتماعی ۱۴ هزار مستمری بگیر وجود دارد که با جمعیت خانواده آنها جامعه آماری قابل توجهی را در بر گرفته است.

وی ادامه داد: در روزهای اخیر با شهرداری بروجرد به این توافق رسیده‌ایم که در میدان امام (ره) در جوار بیمارستان کوثر زمینی جهت احداث ساختمان تأمین اجتماعی اهدا کنند.

مدیر کل تأمین اجتماعی لرستان با اشاره به اینکه ساختمان فعلی تأمین اجتماعی بروجرد جوابگوی نیاز مردم نیست، افزود: با توجه به ۳ هزار مراجعه در روز به تأمین اجتماعی بروجرد این محیط پاسخگو نیست و باید به فضای استاندارد برسد.

کد خبر 4561503

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان تامین اجتماعی بروجرد علی جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۱۲۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فضای سبز بروجرد با پساب آبیاری می‌شود

یحیی عیدی بیرانوند در مراسم روز زمین پاک، اظهار کرد: در اسلام به توسعه فضای سبز و درختکاری سفارش شده است و همه در قبال زیبایی زمین مسؤولیم.

وی بیان کرد: شهرداری بروجرد در غرب کشور، اولین شهری است که برای آبیاری فضای سبز از پساب استفاده می‌کند. در غرب کشور چنین پروژه‌ای شروع نشده است و با این طرح، استفاده از آب شرب برای آبیاری فضای سبز قطع خواهد شد و یک کار اساسی و زیربنای برای آینده شهر بروجرد است.

او افزود: برای تفکیک زباله با شرکت‌های بومی و غیربومی رایزنی کرده‌ایم و هر شرکت برنامه بهتری برای تفکیک زباله داشته باشد با شهرداری قرارداد خواهد بست.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • خبر خوش برای متقاضیان مسکن ملی + جزییات
  • نیاز ۲۰ میلیاردی برای تکمیل شبکه آبیاری «حوضیان»
  • ۷۰ هزار قطعه زمین در طرح جوانی جمعیت تامین شد
  • بازدید معاون وزیر راه و شهر سازی از نهضت ملی مسکن بروجرد
  • نمود موفقیت دولت در چهره شهرها مشخص است
  • توقیف تریلر حامل ۶۰ میلیارد پارچه قاچاق در بروجرد
  • شهرداران از مصائب شهری با استاندار سخن گفتند
  • ثبت میراثی از جهان اسلام در بروجرد
  • فضای سبز بروجرد با پساب آبیاری می‌شود
  • استاندار لرستان با خانواده شهید سید عباس صالحی روزبهانی دیدار کرد