Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: صادرات مبل ملایر نیازمند تیم تخصصی بازاریابی است. ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۶ استانها همدان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ملایر، محمد کاظمی بعد از ظهر امروز در جلسه فعالان حوزه مبل و ‌منبت ملایر، با اشاره به اینکه کیفیت تولید مبلمان کشور ترکیه از مبلمان ملایر پایین تر است، اظهار داشت: اما وضعیت صادرات این کشور بهتر از ملایر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه معتقدم صادرات صنعت منبت ملایر نیازمند تیم تخصصی بازاریابی و شناسایی کشورهای هدف است ابراز کرد: این کار از عهده خود منبت‌کاران و تولیدکنندگان خارج است.

کاظمی با اشاره به اینکه ثبت ملایر به عنوان شهر ملی مبل و‌ منبت ایران کار بزرگی بوده که به همت هنرمندان و صنعتگران ملایری انجام شده گفت: از زمان کسب این عنوان یک‌ حرکت و ‌جوش و خروش ویژه‌ای در راستای توسعه و رونق این هنر و صنعت در ملایر ایجاد شده است.

وی با تأکید بر اینکه نمایندگان ملایر از ابتدای کسب این عنوان در حد توان به دنبال رفع مسائل و مشکلات این صنعت در راستای فروش، تبلیغات، برگزاری نمایشگاه و جشنواره بوده‌اند ابراز کرد: در شرایط فعلی که تکیه بر داشته‌های داخلی بسیار حائز اهمیت است امیدواریم با مساعدت و ‌حمایت استاندار بتوانیم اقدام ‌مطلوبی در راستای مرتفع شدن مسائل و ‌مشکلات این هنر و صنعت برداریم.

نماینده ‌ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه باید کارگروه مبل و منبت ملایر تشکیل و ارتباط مستقیمی با استانداری و یکی از معاونت‌های ذی‌ربط داشته باشد تصریح کرد: لازم است بازخورد تصمیمات و مصوبات این کارگروه مطبوعاتی ، منعکس و اطلاع رسانی شود .

کاظمی با تأکید بر اینکه ما حرکت‌های اولیه ثبت جهانی مبل و منبت ملایر را انجام دادیم اما برای رسیدن به عنوان‌جهانی شهر مبل و‌ منبت همراهی و‌ صرف هزینه نیز لازم است بیان‌کرد: لازم است آقای استاندار منبعی برای این بخش اختصاص دهند.

نایب رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ایجاد نمایشگاه دائمی عرضه مبل یکی از ضروریات و آیتم‌های اصلی کسب عنوان جهانی مبل و ‌منبت است، خواستار حمایت و مساعدت شرکت شهرک‌ها در راستای توسعه شهرک ‌خوشه مبل و منبت حاجی آباد ملایر شد.

مبل و منبت ملایر اولویت سند راهبردی توسعه 3ساله استان همدان استهمدان| شهر جهانی و ملی انگور و منبت در جذب گردشگر پیشتاز شودنمایشگاه دائم صنایع‌دستی در همدان، ملایر و تویسرکان ایجاد شود

وی رفع مشکل ورودی و خروجی شهرک خوشه مبل ملایر را بسیار ضروری دانست و افزود: با توجه به اینکه ورودی و‌خروجی این شهرک مستقیم به اتوبان 4 بانده وارد می‌شود و بسیار خطرناک است بنابراین دستگاه‌های ذی‌ربط باید برای رفع این مشکل اقدام کنند.

نماینده‌ مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی، خواستار توجه ویژه شرکت شهرک‌ها در راستای نصب تابلو شهرک‌خوشه مبل و ‌منبت حاجی آباد ملایر در درب ورودی این شهرک شد.

کاظمی با تأکید بر اینکه صادرات مبلمان ملایر نیازمند یک تیم تخصصی بازاریابی است خواستار حمایت سازمان توسعه و تجارت و صنعت ،معدن ‌و تجارت استان در این زمینه شد.

انتهای پیام/ ت

R41405/P/S6,75/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۱۲۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«صنعت شهر» در کرمانشاه احداث می‌شود

مدیرکل راه‌ و شهرسازی استان کرمانشاه از احداث «صنعت شهر» خبر داد و گفت: ساخت شهرک‌های مسکونی در جوار کارخانه‌های برای کارگران کرمانشاه پیگیری خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، رامین الماسی امروز _ چهارشنبه پنجم اردیبهشت _ در شورای مسکن استان از احداث «صنعت شهر» در کرمانشاه خبر داد و اظهار کرد: ساخت شهرک‌های مسکونی در جوار کارخانه‌های برای کارگران کرمانشاه پیگیری خواهد شد.

وی احداث شهرک‌های مسکونی در کنار شهرک‌های صنعتی را به‌عنوان یکی از موضوعات مهم و قابل پیگیری استان در راستای نزدیکی محل کار برای قشر کارگر عنوان کرد و افزود: استاندار کرمانشاه امروز در جلسه شورای مسکن کلیات طرح را پذیرفت، ولی باید در کارگروهی مکان این صنعت شهر و نحوه اجرای آن عملیاتی شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه در رابطه با مکان پیشنهادی احداث صنعت شهر تصریح کرد: مکان پیشنهادی در جوار شهرک‌های صنعتی بیستون و فرامان بود که در جلسه شورای مسکن قرار شد این مکان پیشنهادی در کارگروه تخصصی‌تر بحث و بررسی شود.

وی ادامه داد: طرح صنعت شهر در استان‌هایی از کشور اجرا شده که با توجه به صنعت کرمانشاه و شهرستان‌های تابع احداث آن یک نیاز واقعی است که باید پیگیری شود.

کد خبر 747676

دیگر خبرها

  • قطار پیشرفت در ایستگاه همدان
  • استقرار شعب ویژه برای رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • آغاز جشنواره «شب های موسیقی تاک» در ملایر 
  • از راه اندازی شهرک تخصصی برای فرش بختیاری تا مشتریان پر‌ و پا قرص اروپایی
  • استقرار شعب ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم
  • آغاز مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • افتتاح بخش بیماران نیازمند به مراقبت‌های خاص در همدان
  • حضور ۲۳۰ ورزشکار در مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • جشن دستاوردهای آژانس پلاتین در سال 1402
  • «صنعت شهر» در کرمانشاه احداث می‌شود