Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشاور امنیت ملی آمریکا به کلیه مؤسسات مالی خارجی هشدار داد که هرگونه مراوده با دولت ونزوئلا منجر به تحریم آنها خواهد شد. ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۳ بین الملل آمریکا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از راشا تودی، «جام بولتون» مشاور امنیت ملی آمریکا روز چهارشنبه با انتشار بیانیه‌ای هشدار داد مؤسسات مالی خارجی در صورت ارتباط با دولت به زعم وی غیرقانونی نیکلاس مادورو با واکنش شدید آمریکا مواجه خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بیانیه‌ای که کاخ سفید از قول جان بولتون در این زمینه منتشر کرده، تصریح شده است: «آمریکا به کلیه مؤسسات مالی خارجی هشدار می‌دهد که اگر در تسهیل معاملاتی که به سود نیکلاس مادورو و شبکه فاسد او باشد مشارکت کنند، با تحریم مواجه خواهند شد.»

پیش از این «الیوت آبرامز» فرستاده ویژه دولت ترامپ در امور ونزوئلا نیز تهدید مشابهی را علیه شرکت‌های خارجی فعال در ونزوئلا مطرح ساخته بود.

بلاروس: آمریکا عامل بحران داخلی در ونزوئلاستآمریکا به بهانه کمک‌های انسانی تحریم‌های جدیدی علیه ونزوئلا وضع کرد

آمریکا که به‌شدت از «خوان گوایدو» رئیس‌جمهور خودخوانده ونزوئلا حمایت می‌کند، قصد دارد با تحت فشار قرار دادن نیکلاس مادورو از کانال‌ها اقتصادی، وی را مجبور به استعفا کند تا با کمترین هزینه سیاسی ممکن راه برای به قدرت رسیدن مهره دست‌نشانده واشنگتن هموار شود. با این حال مادورو تاکنون تسلیم فشارهای آمریکا و دیگر کشورهای غربی نشده و تأکید کرده است که از جایگاه قانونی خود کنار نخواهد رفت.

انتهای پیام/.

R1535/P/S8,1128/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "آمریکا" ونزوئلا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار آمریکا ونزوئلا اخبار آمریکا ونزوئلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۱۳۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت کره جنوبی در رزمایش سایبری آمریکا

وزارت دفاع کره جنوبی روز یکشنبه اعلام کرد که این کشور در رویداد امنیت سایبری، رزمایش پرچم سایبری که توسط آمریکا در ویرجینیا در هفت روز آینده سازماندهی شده است، شرکت خواهد کرد.

کره جنوبی با ۹ شرکت کننده دیگر در یک تیم در این رزمایش شرکت خواهد شد، زیرا نگرانی‌های سئول در مورد فعالیت‌های کره شمالی همچنان در حال افزایش است.

این رزمایش با حضور ۱۸ کشور از جمله به اصطلاح پنج چشم شامل آمریکا، انگلیس، استرالیا، کانادا و نیوزیلند برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • گلایه تولیدکنندگان از کمبود نقدینگی و تأخیر بسیار بانک مرکزی در تخصیص ارز/ سیاست‌هایی که در حال متوقف کردن تولید است/ خودتحریمی، بدتر از تحریم خارجی است
  • گلایه تولیدکنندگان از کمبود نقدینگی و تأخیر بسیار زیاد بانک مرکزی در تخصیص ارز/ سیاست‌هایی که در حال متوقف کردن تولید است/ خودتحریمی بدتر از تحریم خارجی است
  • گلایه تولیدکنندگان از کمبود نقدینگی و تأخیر بسیار زیاد بانک مرکزی در تخصیص ارز/ سیاست‌هایی که در حال متوقف کردن تولید است/ خودتحریمی در کشور بدتر از تحریم خارجی است
  • اعتراضات دانشجویی آمریکا و ماجرای ۲ نامه
  • بورل: آمریکا جایگاه مسلط خود را از دست داده است
  • مشارکت کره جنوبی در رزمایش سایبری آمریکا
  • وزیر صمت: در تامین اتوبوس نیازمند خارجی‌ها نیستیم
  • وزیر صمت: در تامین اتوبوس نیازمند خارجی‌ها نیستیم+ فیلم
  • ترکیه برای بازگشت به برنامه مونتاژ F-35 شرط گذاشت
  • پلورالیسم چه نگاهی به سیاست بین‌الملل دارد؟