Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،نوربخش حاتمی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه، با بیان اینکه به ۲۱ هزار و ۵۸۶ واحد جایگاه دام در مجموع در مناطق زلزله زده خسارت وارد شد، گفت : تاکنون ساخت و تعمیر ۶۱ درصد معادل ۱۵ هزار و ۱۵۵ واحد به اتمام رسیده است.

وی گفت : در مجموع ۱۳ هزار و ۸۹ واحد جایگاه دام بر اثر زلزله سال گذشته تخریب و هشت هزار و ۴۹۷ جایگاه نیز قابل تعمیر بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حاتمی افزود : اکنون هشت هزار و ۵۳۲ واحد تخریبی و ۶ هزار و ۶۲۳ واحد تعمیری به بهره برداری رسیده و مابقی حدود ۶ هزار و ۴۳۱ واحد نیز در دست اجراست.

 

 

انتهای پیام/د

ساخت و تعمیر ۶۱ درصد واحد جایگاه های دام

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تسهیلات استانداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۱۳۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهم ۴۹ درصدی شهری کرمان در تصادفات فوتی درون شهری

اسماعیل خوشوقت گفت: سال گذشته ۲۵۲ تصادف فوتی و ۸۵۰۰ فقره تصادف جرحی رخ داد که در این سوانح رانندگی ۲۸۱ نفر جان باخته و بیش از ۱۰ هزار نفر نیز مجروح شدند.

وی افزود: از مجموع جان باختگان، ۱۹۵ نفر مرد و مابقی زن بودند و افراد ۳۱ تا ۵۰ سال بیشترین سهم را در بین رده‌های سنی جان باختگان داشتند.

رئیس پلیس راهور استان بیان کرد: نکته مهم و قابل تامل در آمار جانباختگان این است که ۴۷ درصد آنها عابر پیاده بوده و ۳۰ درصد موتورسوار و تنها ۲۳ درصد از مجموع جانباختگان، راننده وسایل نقلیه بودند که میزان آسیب پذیری عابران در تصادفات شهری کاملا مشخص است.

خوشوقت گفت: بر اساس داده‌ها و تحلیل سوانح رانندگی، لزوم برنامه ریزی دستگاه‌های متولی امر ترافیک برای بهبود زیرساخت‌ها به خصوص زیر ساخت‌های مخصوص عابران پیاده در شهر کرمان یک ضرورت است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • پیشرفت کاری ۳۵ درصد مسکن ملی شهرستان ملایر
  • تعاونی‌های قم ۲۰ درصد طرح نهضت ملی را می‌سازند
  • تعاونی های قم ۲۰ درصد طرح نهضت ملی را می سازند
  • سهم ۴۹ درصدی شهری کرمان در تصادفات فوتی درون شهری
  • واحد سیار فرآورشی آزادگان جنوبی تعمیر شد
  • راهکارهای مقابله با زلزله تهران در نهمین کنفرانس زلزله‌شناسی
  • بیشترین خسارت سیل بهاری به راه‌های شهرستان خوسف
  • خسارت بارش اخیر به ۹۰ درصد راه های عشایری گچساران
  • این مناطق تهران خانه‌های ارزان‌قیمت دارند + جدول
  • انجام ارزیابی اولیه از خسارت زلزله امروز در خراسان شمالی