Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@22:34:29 GMT

راه های استان گیلان هیچ تناسبی با جمعیت آن ندارد

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۱۳۷۵۵

راه های استان گیلان هیچ تناسبی با جمعیت آن ندارد

به گزارش خبرنگار مهر، سید علیرضا آوایی شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای اداری شفت که در سالن میرزای شفتی فرمانداری این شهرستان برگزار شد با بیان اینکه با توجه به امکانات موجود پیگیری مشکلات مردم باید به صورت اصولی انجام شود، گفت: نظام به عنوان مسئول به ما اعتماد کرده بنابراین باید به این اعتماد پاسخ مناسب دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ما دارای ملت متدین، قانع، صبور و کم توقع هستیم که با کوچک‌ترین خدمت مسئولان از آنها قدردانی می‌کنند، افزود: وجود مشکلات تنها مختص به استان گیلان نبوده و استان‌های برخوردار نیز با مشکلات فراوانی مواجه هستند.

وزیر دادگستری با تاکید بر اینکه باید مشکلات دو شهرستان شفت و فومن اولویت بندی شده و دغدغه‌های اصلی به دست ما برسد تا پیگیری‌های لازم انجام شود، بیان کرد: مشکلات را تنها نمی‌توانم با پیگیری‌های اداری برطرف کنیم.

وی با بیان اینکه پیگیری‌ها باید فراتر از مناسبات اداری باشد، ادامه داد: امروز یکی از دغدغه‌های جدی استان گیلان نداشتن راه‌های مطلوب با توجه به حضور گردشگران و مسافران در ایام تعطیل سال است.

آوایی گفت: راه‌های گیلان هیچ تناسبی با جمعیت شناور آن نداشته از وضعیت مطلوبی برخوردار نیست.

کد خبر 4561532

منبع: مهر

کلیدواژه: علیرضا آوایی شفت وزارت دادگستری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۱۳۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری و اجرای طرح های جوانی جمعیت در آموزش و پرورش

 

   به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان در این نشست آقای فداکار استاندار با تاکید بر پیگیری و اجرای طرح های جوانی جمعیت در آموزش و پرورش گفت: ارائه تسهیلات ۳۰ میلیارد تومانی برای درمان ناباروری یکی از اقدامات در حمایت از طرح های جوانی جمعیت است.
آقای رضایی مدیر کل آموزش و پرورش استان در این جلسه گفت: امسال ۱۱۵۲ نفر از فرهنگیان در سامانه انتخاب معلم نمونه ثبت نام کردند که از این تعداد ۵ معلم و ۷ کادر مدیریتی مدارس انتخاب شدند.
در این جلسه همچنین از شورای های آموزش و پرورش زرند،بردسیر و رفسنجان بعنوان شوراهای برتر استان در سال ۱۴۰۲ تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • ایجادشعبه ویژه پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری تهران
  • ایجاد شعبه ویژه برای پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری
  • شعبه پیگیری دریافت رشوه در شهرداری تهران ایجاد شد | پرونده ها در این زمینه با سرعت بیشتر پیگیری می شود
  • تصویب ایجاد شعبه ویژه برای پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری تهران
  • تصویب ایجاد شعبه ویژه جهت پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری تهران
  • گردشگری در شادگان رونق و توسعه یابد
  • ۵۰ مصوبه برای حل مشکلات شرق شهرستان اصفهان
  • اتخاذ بیش از ۵۰ مصوبه برای حل مسائل و مشکلات شرق شهرستان اصفهان
  • پیگیری و اجرای طرح های جوانی جمعیت در آموزش و پرورش
  • اختصاص ۶۰ میلیارد تومان به توسعه گردشگری شادگان