Web Analytics Made Easy - Statcounter

تاجدار، گفت: از ۲ سال پیش هزینه اقلام تبلیغاتی خود را در مناطق کم برخوردار صرف کردیم و در سال جاری این هزینه برای تجهیز سیستم های گرمایشی ایمن در ۱۰۰ کلاس در ۴۰ مدرسه استان سیستان و بلوچستان تخصیص داده شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «سید رسول تاجدار»، (چهارشنبه 15 اسفند) در حاشیه افتتاح ساختمان جدید بیمه البرز سرپرستی شعب در اهواز، اظهار کرد: افزایش قراردادها در بخش درمان و بیمه ثالث منجر به کاهش کیفیت خدمات می شود و مجموعه بیمه البرز نمی خواهد مشتری های سنتی خود را به دلیل کاهش خدمات از دست بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه سهم بیمه البرز در بخش انرژی و بیمه های مهندسی، بیش از 15 درصد است، افزود: در 11 ماه سال جاری این مقدار به 18 درصد رسیده که نشان از توان تخصصی مجموعه بیمه البرز در این بخش دارد.

 

مدیرعامل شرکت بیمه البرز، با بیان اینکه سهم بازار بیمه البرز بین 6.5 تا 7.5 در نوسان است، اضافه کرد: به هر قیمتی سهم بازار خود را افزایش نخواهیم داد، زیرا به دلیل اینکه یک شرکت بازرگانی هستیم باید منافع سهامداران خود را تامین کنیم.

 

وی در خصوص مصوبه مجلس شورای اسلامی مبنی بر واگذاری سهام دولتی شرکت بیمه البرز به بخش خصوصی، تصریح کرد: این مسئله در قانون برنامه پنجم پیش بینی شده و طی چند مرحله عرضه شد که به دلیل عدم احراز شرایط خرید سهام توسط خریداران، موفق به فروش نشد.

 

تاجدار، عنوان کرد: با مصوبه جدید مجلس مبنی بر اینکه از محل فروش 17.34 درصد سهام دولتی شرکت بیمه البرز، افزایش سرمایه ای برای شرکت بیمه ایران که یک شرکت دولتی است اختصاص یابد.

 

وی با اشاره به راه های مقابله با تحریم، عنوان کرد: ایجاد صندوق ویژه تحریم با یک میلیارد دلار سرمایه از طرف دولت به پیشنهاد بیمه مرکزی و شرکت های بیمه از زمان هشت سال دفاع مقدس برای تجمع ریسک های شرکت های بیمه ایجاد شده است.

 

مدیرعامل شرکت بیمه البرز، ابراز کرد: ایجاد ظرفیت مشترک، شناسایی بازارهای جدید آسیایی و افزایش ظرفیت نگهداری شرکت های بیمه که در هیات دولت و پیشنهاد بیمه مرکزی عملیاتی شد، از دیگر راه های مقابله با تحریم است.

 

وی در خصوص چهار ریسک موجود برای یک کشتی که وارد آب های بین المللی می شود و سوانح مربوط به آن، توضیح داد: بیمه آلودگی، بیمه بدنه کشتی، بیمه محصول و محموله و بیمه پرسنل از آن جمله است که تا امروز خسارت قابل توجهی که خارج از توان شرکت بوده و ظرفیت مشترک را تحت تاثیر قرار دهد نداشته ایم.

 

تاجدار، در خصوص بیمه کشتی سانچی تصریح کرد: کشتی سانچی در چند وجه بیمه بوده است، بیمه بدنه آن رقمی معادل 32 میلیون دلار بوده که سهم بیمه البرز 20 درصد از این رقم، معادل 6 میلیون و 200 هزار دلار بود که پرداخت شد، همچنین 10 درصد نیز سهم بیمه ملت بوده است.

 

وی با اشاره به اینکه امروز وارد 60 سالگی فعالیت شرکت بیمه البرز شده ایم، اظهار داشت: بر اساس مقایسه و رتبه بندی شرکت های بیمه توسط بیمه مرکزی، شرکت بیمه البرز برترین شرکت بیمه کشور با کسب مقام اول در شاخص های تکریم ارباب رجوع و مشتری مداری در بین کلیه دستگاه ها، حضور و کارایی در بازار سرمایه، کاربرد فناوری اطلاعات (IT)، شفافیت گزارشگری مالی و کارایی عملیاتی شناخته شد.

 

مدیرعامل بیمه البرز، با بیان اینکه در حال حاضر برای حضور در بازار، پذیرش مسئولیت های اجتماعی یک ضرورت است، اذعان کرد: از 2 سال پیش هزینه اقلام تبلیغاتی خود را در مناطق کم برخوردار صرف کردیم و در سال جاری این هزینه برای تجهیز سیستم های گرمایشی ایمن در 100 کلاس در 40 مدرسه استان سیستان و بلوچستان تخصیص داده شد.

 

وی با تاکید بر اینکه هیچ کدام از متغیرهای اثرگذار اقتصادی در تعیین نرخ بیمه شخص ثالث در اختیار شرکت های بیمه نیست، تاکید کرد: حدود هشت درصد از 22 میلیون اتومبیلی که دچار سانحه می شوند ماشین های ارزان قیمت هستند و توان پرداخت بیمه های بالا را ندارند.

 

تاجدار، با اشاره به اینکه بیمه شخص ثالث هیچ سودی برای شرکت های بیمه ندارد و به ویترینی برای رضایت مشتری تبدیل شده است، گفت: شرکت بیمه البرز رتبه بین المللی ندارد، به همین دلیل ریسک پذیرش آن به دلیل گرانی نرخ ها اقتصادی نخواهد بود.

 

پایان پیام/637

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان خبرگزاری شبستان بیانیه گام دوم انقلاب اصفهان کانون های فرهنگی هنری مساجد سفر رئیس جمهور به گیلان عکس نگاشت شیراز کانون های مساجد بیمه البرز کمک به مناطق محروم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۱۴۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آب شرب ۹۰ درصد روستاهای مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: آب شرب ۹۰درصد روستاهای مناطق سیل‌زده استان سیستان و بلوچستان وصل شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از از شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، هاشم امینی اظهار کرد: از مجموع ۳۰۰ روستای درگیر پیامدهای سیل، تنها ۲۸ روستای منطقه بندینی باقی مانده‌اند که طی روزهای آینده مشکل آب شرب این روستاها نیز برطرف خواهد شد.

وی افزود: بزرگ‌ترین مانع در ترمیم زیرساخت‌های آب‌رسانی به این روستاها، حجم بالای سیلابی است که همچنان در بستر رودخانه بندینی جاری است و امکان استفاده از تجهیزات مکانیکی و خودروها را نمی‌دهد و در نتیجه عملیات استقرار و اتصال لوله‌های انتقال آب از طریق عوامل انسانی در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور گفت: طی ۲۴ ساعت پس از بارش‌ها سامانه آب‌شیرین‌کن چابهار و کنارک با حجم تولید ۴۳ هزار مترمکعب وارد مدار و از قطع آب مناطق وسیعی از شهرهای جنوب استان جلوگیری شد.

امینی ادامه داد: از ابتدای قطع آب شرب و بهداشت ۲۸ روستای باقی‌مانده، با استقرار ۱۵ دستگاه تانکر، نیاز آبی این روستاها تأمین شده است.

کد خبر 748016

دیگر خبرها

  • آشنایی با نحوه محاسبه هزینه بیمه شخص ثالث
  • گمرک لیست دریافت‌کننده‌های ارز را منتشر کرد
  • خدمت رسانی گروه‌های جهادی در مناطق کمتر برخوردار خانمیرزا
  • آب شرب ۹۰ درصد روستاهای مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • علیرضابیگی: دولت مشکلاتش را به سفره مردم منتقل کرد
  • اعتبارات دور دوم سفر در رفع کمبودهای استان سمنان هزینه می‌شود
  • علیرضابیگی: دولت رئیسی ناکارآمدی و مشکلاتش را به سفره مردم منتقل کرده
  • گام بلند مناطق نفت‌خیز جنوب در بومی‌سازی تجهیزات
  • کم‌توانان خوزستانی از خدمات صندوق بیماران خاص برخوردار می‌شوند
  • مروری بر بودجه در سال ۱۴۰۳؛ دست دولت در جیب مردم برای جبران کسری!