Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان - تیم فوتبال منچستریونایتد با برتری مقابل رقیب قدرتمندش به جمع هشت تیم برتر لیگ قهرمانان اروپا راه یافت. ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۱:۳۲ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم،  تیم فوتبال منچستریونایتد با برتری 3 بر یک  در خانه پاری‌سن‌ژرمن  در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا به جمع هشت تیم برتر این جام راه یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازی ورزشگاه «پارک دوپرنس»، ابتدا منچستریونایتد در دقیقه 2 توسط لوکاکو به گل اول دست یافت، اما برنارت در دوازدهمین دقیقه رقابت را به تساوی کشاند. در ادامه لوکاکو در سی‌امین دقیقه گل دوم خودش و منچستریونایتد را به ثمر رساند تا نیمه اول با برتری 2 بریک شیاطین سرخ به پایان برسد.

تلاش دو تیم در نیمه دوم ادامه یافت و سرانجام در دقیقه 90 یک صحنه مشکوک برخورد توپ به دست در محوطه جریمه پاریسی‌ها با تأیید سیستم داور ویدئویی به پنالتی برای منچستریونایتد تبدیل شد و راشفورد با گل کردن ضربه مقابل بوفون در دقیقه 4+90  تیمش را به برتری 3 بر یک رساند تا منچستریونایتد با وجود تساوی 3 - 3 در مجموع دو بازی به خاطر گل زده در خانه حریف به شکل معجزه‌آسایی راهی مرحله یک چهارم نهایی شود.

فوتبال جهان| منچستریونایتد در پی جذب دیبالا/ لوکاکو و ایکاردی اضلاع دیگر انتقال

 

انتهای پیام/

R7879/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط منچستریونایتد

منبع: تسنیم

کلیدواژه: منچستریونایتد منچستریونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۱۴۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی پاری سن ژرمن 3-3 لوآور (لوشامپیونه - 2023/24)

شاگردان لوئیز انریکه پیش از جدال حساس مقابل دورتموند از یک شکست خانگی در لحظات پایانی بازی فرار کردند.

دانلود (78MB)

دیگر خبرها

  • معجزه لورکوزن؛ دهمین فرار از باخت بعداز دقیقه۹۰
  • خلاصه بازی پاری سن ژرمن 3-3 لوآور (لوشامپیونه - 2023/24)
  • پاری سن ژرمن ۳ - ۳ لوآور/ قهرمانی چند روز به تاخیر افتاد+ فیلم
  • جشن قهرمانی پاریسی‌ها به تعویق افتاد
  • لوآور رده پانزدهمی، جشن قهرمانی پاری‌سن‌ژرمن را به تاخیر انداخت
  • پی‌اس‌جی ۳-۳ لوهاور: قهرمانی به تأخیر افتاد
  • پاری‌سن‌ژرمن با تساوی خانگی مهیای سفر به آلمان شد
  • تراکتور از ذوب آهن انتقام گرفت/ صعود سرخ های تبریز به یک چهارم
  • صعود نفس‌گیر تیم ملی فوتسال به فینال در ضیافت پنالتی‌ها
  • توصیه موسیالا به امباپه: به بایرن بیا!