Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع یونانی جالوروسی درک نمی کند چرا با وجود VAR، بازهم داوران دچار اشتباه می شوند.

طرفداری- پس از شکست 3-1 رم مقابل پورتو و حذف از لیگ قهرمانان اروپا، کوستاس مانولاس، جونیت چاکر را عامل حذف تیمش عنوان کرد.

مانولاس پس از بازی، در مصاحبه ای با اسکای اسپورت ایتالیا گفت:

با تمام وجود بازی کردیم و عملکرد خوبی داشتم؛ سه موقعیت مسلم گلزنی را هدر دادیم وگرنه بازی 2-2 می شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک پنالتی به آنها داده شد اما لحظاتی بعد داور حتی حاضر نشد پنالتی روی شیک را بازبینی کند. وقتی با وجود تکنولوژی این موقعیت فراهم شده تا داوران صحنه ها را بازبینی کنند، نباید شاهد اینچنین اشتباهاتی باشیم. دلیل مقاومت داوران در برابر بازبینی صحنه ها را نمی فهمم. واقعا شرم آور است؛ نمی توانید یک تیم را اینگونه از دور خارج کنید. واقعا متوجه نمی شوم؛ داور گفت که صحنه را کمک داوران ویدیویی دیده اند و خطای نیست درحالیکه واضح بود که برخودی انجام شد. همه آنرا دیدند.

فصل گذشته دو پنالتی ما مقابل لیورپول گرفته نشد و بابت آن از ما عدرخواهی کردند و حالا با وجود VAR بازهم شاهد این اشتباهات هستیم. اکنون بهانه ای باقی می ماند؟

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۱۴۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرزوی آزمون برای امباپه برآورده نشد

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته و در دیدار برگشت از مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، پاریس سن ژرمن در یک بازی عجیب و با از دست دادن فرصت های باورنکردنی، یک بر صفر مغلوب دورتموند شد تا تیم آلمانی راهی مسابقه فینال شود.

روز گذشته و ساعاتی پیش از آغاز این دیدار، سردار آزمون مهمان لایو اینستاگرام ورزش سه بود و او درباره مسائل مختلف به صحبت پرداخت که یکی از این موضوعات، پیش بینی او درخصوص نتیجه بازی پاریس و دورتموند بود.

سردار که در گفته هایش این موضوع را مطرح کرد که در میان بازیکنان دورتموند دوستان زیادی دارد، اما بخاطر روحیه برنده بودن کیلیان امباپه و خاص بودن این بازیکن، علاقه دارد تا پاریس بتواند راهی مسابقه فینال شود.

البته آرزوی سردار برای فوق ستاره فرانسوی برآورده نشد و پاریس با شکست برابر دورتموند، از رسیدن به بازی فینال بازماند تا رویای امباپه و ناصر الخلیفی برای قهرمانی این تیم، به باد برود.

در بخشی از گفتگوی دیروز، سردار درباره اینکه چه پیش بینی از نتیجه بازی دورتموند و پاریس دارد، گفت: من واقعا دوست دارم که پاریس سن ژرمن بازی را برنده شود. من خودم رئالی هستم و دوستان دورتموندی زیادی هم دارم. امباپه هم گناه دارد واقعا!

آزمون در پاسخ به اینکه امباپه می تواند با حضور در رئال مادرید به قهرمانی اروپا برسد ولی مارکو رویس استحقاق یک تجربه دیگر برای حضور در فینال لیگ قهرمانان را دارد، گفت: امباپه بازیکنی است که می خواهد درون زمین همیشه پیروز شود. چنین بازیکنانی در دنیا کم هستند و به همین دلیل دوست دارم امباپه به فینال برسد.

دیگر خبرها

  • هیات انتخاب «اولین جشنواره خیمه شب بازی» معرفی شدند
  • آرزوی آزمون برای امباپه برآورده نشد
  • پاری‌ سن ژرمن از پنالتی هم شانس نیاورد (عکس)
  • نوری: بحث نقل و انتقالات تیم ما را جمع کنید
  • استقلال از داوری طلبکار شد: پنالتی روزبه سوخت!
  • معرفی هیات انتخاب اولین جشنواره خیمه‌شب‌بازی
  • گرامی: مقابل استقلال به آنچه لیاقتش را داشتیم نرسیدیم
  • نظر کارشناس داوری در مورد صحنه‌های دیدار استقلال/ یک پنالتی گم شد
  • اعتراض پیکان به داور دیدار با آلومینیوم
  • ۲۹۶ میلیارد تومان نقدینگی از بازار سهام خارج شد