Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-05-07@18:03:17 GMT

حمله تند نیمار به یوفا و داوران

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۱۵۴۲۸

حمله تند نیمار به یوفا و داوران

به گزارش جهان نيوز، پاریسی ها که در دیدار رفت با نتیجه 2-0 در الدترافورد به پیروزی رسیده بودند، فاصله زیادی با صعود به مرحله بعد نداشتند اما اعلام یک ضربه پنالتی در آخرین دقایق بازی، موجب حذف آنها از لیگ قهرمانان شد.
  در وقت های اضافه بازی بود که شوت دیگو دالوت در محوطه جریمه پاری سن ژرمن به دست پرسنل کیمپمبه برخورد کرد و دمیر اسکومینا، داور بازی، بعد از بررسی VAR، یک ضربه پنالتی به سود شیاطین سرخ اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مارکوس راشفورد پشت این ضربه قرار گرفت و با یک شوت محکم، جی جی بوفون را مغلوب کرد تا تیم فرانسوی بار دیگر در مرحله یک هشتم نهایی از دور این رقابت ها کنار برود.

نیمار که به دلیل آسیب دیدگی در این دیدار حضور نداشت، لحظاتی بعد از پایان بازی در استوری اینستاگرامش پستی منتشر کرد که ممکن است موجب محرومیت او شود.

او زیر عکس صحنه منجر به اعلام پنالتی نوشت:" این بی شرمانه است. و یوفا همچنان چهر نفر را انتخاب می کند که چیزی در مورد فوتبال نمی دانند و در صحنه آهسته تصاویر VAR را بررسی می کنند....اصلا خطای هندی صورت نگرفت! چطور وقتی پشت تان به توپ است، خطای هند می تواند باشد؟ آه.. بروید...."  

منبع: ورزش سه

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۱۵۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قضاوت داوران خراسان جنوبی در لیگ دسته دوم فوتبال کشور


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،براساس ابلاغ کمیته داوران فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران مهزیار محمدی پور به عنوان داور و  فرشاد مالک و  سجاد سمائی به عنوان کمک داور، بازی دو تیم شهرداری بم و شهدای بابلسر را قضاوت می‌کنند.

این دیدار که از دیدار‌های مهم فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۳ به شمار می‌آید،  روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۰۰ در استادیوم فجر شهر بم برگزار می‌شود.  



دیگر خبرها

  • لیست داوران لیگ برتر؛ پل تیرنی قاضی دیدار منچستریونایتد - آرسنال
  • یادداشت: کلوپ لج نکرد، صلاح درخشید
  • نظر کارشناس داوری در مورد صحنه‌های دیدار استقلال/ یک پنالتی گم شد
  • اعتراض پیکان به داور دیدار با آلومینیوم
  • رسمی: داور فینال جام جهانی برای بازی رئال-بایرن
  • نیمار برای رفتن پیش مسی، ام باپه را مصدوم کرد! (فان) / فیلم
  • معرفی داوران دیدار سپاهان و استقلال خوزستان
  • قضاوت داوران خراسان جنوبی در لیگ دسته دوم فوتبال کشور
  • داوران خراسان جنوبی در لیگ دسته دو فوتبال سوت می‌زنند
  • سیتی ۵-۱ ولوز: با پوکر هالند، قهرمانی نزدیک شد