Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: اعضای شورای شهر تهران در جلسه امروز به ساخت و ساز در ۶۲ باغ در پایتخت رای موافق دادند که در بین اسامی آنها می‌توان به نام محسن هاشمی، محمد سالاری و... اشاره کرد.

به گزارش رکنا، اعضای شورای شهر تهران در یکصدوسی‌امین جلسه شورای شهر تهران، به استفساریه شهرداری تهران در مورد ارائه پروانه ساخت در 62 باغ پایتخت رای مثبت دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس این پیشنهاد مقرر شد بنا به پیشنهاد شهردار تهران، برای 62 پرونده‌ای که عوارض خود را به صورت سیستمی و کامل پرداخت کرده‌اند مجوز ساخت و ساز صادر شود.

با وجود موافقت‌های زیاد، در نهایت اعضای شورای شهر تهران به کلیات این پیشنهاد استفساریه رای مثبت دادند و بر همین اساس مجوز ساخت و ساز در 62 باغ صادر شد. از جمله موافقان صدور مجوزان ساخت در 62 باغ پایتخت می‌توان به زهرا نجات بهرام، محسن هاشمی، افشین حبیب‌زاده، محمد علی‌خانی، سید حسن رسولی، مرتضی الویری، محمد سالاری، شهربانو امانی، علی عطا، ابراهیم امینی، مجید فراهانی، زهرا صدرعظم نوری، حسن خلیل‌آبادی و محمد جواد حق‌شناس اشاره کرد و مخالفین صدور مجوز ساخت در 62 باغ در جلسه امروز عبارتند از: محمود میرلوحی، ناهید خداکرمی،‌ آرش میلانی و الهام فخاری، همچنین حجت نظری و بهاره آروین، علی‌رغم حضور در جلسه شورای شهر تهران در این رای‌گیری شرکت نکردند. ضمن این که احمد مسجدجامعی نیز در جلسه امروز حضور نداشت.

منبع: رکنا

کلیدواژه: پایتخت زهرا ساخت و ساز شورای شهر تهران تهران عکس فیلم زن فضای مجازی دختر پسر زندگی تهران مرد قتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۱۵۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب نقشه راه اجرایی سازیی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش

شورای‌عالی انقلاب فرهنگی نقشه راه اجرایی‌سازیی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را مصوب کرد.

به گزارش مهر، جلسه شورای‌عالی انقلاب فرهنگی عصر امروز سه‌شنبه به ریاست آیت الله سید ابراهیم رئیسی با تصویب سه مصوبه برگزار شد.

اولین مصوبه این جلسه نقشه راه اجرایی‌سازیی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بود که با رای اکثریت اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسید.

این سند با وجود برخورداری از غنای مبنایی، فاقد نقشه راه اجرایی بود که با تلاش شش ماهه وزارت آموزش و پرورش و ستاد تعلیم و تربیت شورای‌عالی انقلاب فرهنگی کلیات آن تدوین و در جلسه امروز این شورا تصویب شد.

همچنین در جلسه امروز دو نفر از اعضای حقیقی شورای سیاستگذاری جایزه دکتر کاظمی آشتیانی و پنج نفر از اعضای حقیقی برای عضویت در هیئت امنای بنیاد سعدی با نظر موافق اعضای شورای‌عالی انقلاب فرهنگی انتخاب شدند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • وضعیت دستگاه‌های اجرایی در هوشمندسازی بررسی شد
  • استیضاح شهردار ارومیه ناکام ماند
  • شهردار ارومیه با چهار رأی موافق ابقا شد
  • اعلام اسامی نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران
  • قرارداد خرید اتوبوس از چینی‌ ها کجاست؟
  • تصویب نقشه راه اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • ابلاغ و اجرای طرح جامع نقش اساسی در رونق ساخت‌وساز و اقتصاد ارومیه دارد
  • تصویب نقشه راه اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در شورای‌عالی انقلاب فرهنگی
  • تصویب نقشه راه اجرایی سازیی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • موارد تسری مزایا و امتیازات قوانین ایثارگران مشخص شد