Web Analytics Made Easy - Statcounter

سالار قاسمی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهارداشت: صدور کارت های اعتباری برای فرهنگیان شاغل و بازنشسته از جمله موارد منعقد شده در این تفاهم نامه است.
وی از اختصاص تسهیلات خرید مسکن ، خودرو و لوازم خانگی برای فرهنگیان شاغل با حداقل کارمزد از مهم ترین محورهای این تفاهم نامه برشمرد.
قاسمی گفت: طبق این تفاهم نامه سالانه پنج هزار فقره تسهیلات مسکن و وام خرید خودرو و لوازم خانگی تا سقف یک میلیارد ریال در قالب این تفاهم نامه 12 بندی به فرهنگیان البرزی پرداخت می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل آموزش وپرورش البرز اظهار داشت: اختصاص وام قرض الحسنه به مبلغ 50 میلیون ریال به معلمان شاغل و بازنشسته البرز با حداقل کارمزد، اختصاص وام کم بهره و بلند مدت به
فرهنگیان متقاضی برای تاسیس مدارس غیر دولتی و پرداخت وام کم بهره و بلند مدت برای هنر جویان هنرستان ها با هدف کار آفرینی و اشتغال زایی را از دیگر محورهای این تفاهم نامه منعقد شده در استان برشمرد.
قاسمی ادامه داد: احداث، توسعه و تجهیز فضاهای آموزش و پرورش از سوی بانک های استان و توجه ویژه بانک ها نسبت به هفته ی بزرگداشت مقام معلم، حمایت مالی و معنوی از دانش آموزان نخبه در سطح ملی و جهانی از دیگر موارد مهم این تفاهم نامه است.
وی ادامه داد: توسعه و تجهیز مراکز رفاهی و درمانی فرهنگیان، اختصاص تسهیلات وام برای معلمان برای سفرهای سیاحتی و زیارتی از دیگر مفاد این تفاهم نامه مهم است .
قاسمی عنوان کرد: آموزش و پرورش البرز در این تفاهم نامه موظف به همکاری لازم برای فرهنگ سازی بانکداری اسلامی در سطح استان شده است.
وی تاکید کرد: این تفاهم نامه روز گذشته به امضای استاندار،آموزش و پرورش و مدیران بانک ها ی استان البرز رسید.
استان البرز حدود 50 هزار نفر معلم شاغل و بازنشسته دارد.
نشست ویژه مدیران عامل بانک های استان البرز با دستور استاندار به صورت ویژه در آموزش و پرورش برگزار شد .
در این نشست راهکارهای مختلف برای رفع مشکلات فرهنگیان با کمک بانک ها بررسی شد.
2819/ 6155
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 آموزش و پرورش اشتغال دانش آموزان فرهنگ سازی مسکن 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۱۵۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همکاری دانش‌بنیان دانشگاه مراغه و شرکت فولاد تبریز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی رئیس دانشگاه مراغه گفت: به منظور ایجاد و گسترش همکاری‏‌های آموزشی، پژوهشی، عمرانی و سرمایه گذاری در تولید و توسعه محصولات دانش‏ بنیان، تفاهم نامه  مشترک همکاری دانشگاه مراغه با شرکت صنعتی فولاد ماهان تبریز منعقد شده است.

محمد زادشکوریان افزود: استانداردسازی و سرمایه گذاری در تولید و توسعه محصولات دانش بنیان با در نظر گرفتن کلیه امکانات طرفین اعم از فنّی، تولیدی، نیروی انسانی و اطلاعات، تجربه و تخصص از دیگر اهداف این تفاهم نامه صنعتی و آموزشی است.

وی اضافه کرد: بهره‏ مندی از توانمندی‏‌های نیروی انسانی، دانش فنّی، تجهیزات و امکانات کارگاهی و آزمایشگاهی به منظور حل معضلات و چالش های صنعت فولاد در اولویت برنامه‌های دانشگاه مراغه و این شرکت خواهد بود.

به گفته رئیس دانشگاه مراغه، ایجاد زمینه برای کارآموزی دانشجویان و فرصت مطالعاتی اساتید در این تفاهم نامه آمده است.

در دانشگاه مراغه ۳ هزار و ۵۰۰ دانشجو مشغول به تحصیل هستند.

دیگر خبرها

  • ایران و پاکستان در اجرایی کردن توافقات همکاری دوجانبه مصمم هستند
  • امضا تفاهم نامه همکاری میان جهاد کشاورزی و شرکت‌های دانش بنیان
  • انعقاد تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه مراغه و گرجستان
  • همکاری دانشگاه مراغه و شرکت فولاد تبریز
  • همکاری دانش‌بنیان دانشگاه مراغه و شرکت فولاد تبریز
  • امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی
  • تفاهم‌نامه جاده‌ای و تقویت مناسبات حمل‌ونقلی با تاجیکستان منعقد شد
  • تفاهم نامه میان معاونت قرآن و عترت و نهضت سواد آموزی منعقد شد
  • آئین نامه مدرسه تراز سند تحول نهایی شد
  • تشکیل قرارگاه هفته معلم در لرستان