Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-28@00:11:50 GMT

رفع مشکلات مبل و منبت نیازمند تشکیل کارگروه ویژه است

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۱۵۷۲۷

رفع مشکلات مبل و منبت نیازمند تشکیل کارگروه ویژه است

به گزارش ایرنا محمد کاظمی عصر چهارشنبه در جمع فعالان حوزه مبل و ‌منبت ملایر اظهار داشت: این کارگروه باید ارتباط مستقیمی با استانداری همدان و یکی از معاونت های استانداری داشته باشد و بازخورد مصوبات این کارگروه مطبوعاتی و اطلاع رسانی شود.
وی بر لزوم توسعه صادرات صنعت مبل و منبت ملایر تاکید کرد و افزود: صادرات صنعت مبل و منبت ملایر نیازمند تیم تخصصی بازاریابی و شناسایی کشورهای هدف است و به طور قطع این کار از عهده منبت‌ کاران و تولیدکنندگان خارج است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نائب رییس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس دهم با بیان اینکه ترکیه تنها رقیب ایران در صادرات این صنعت است ادامه داد: کیفیت تولید مبلمان منبت ایران هرگز با کشور ترکیه قابل مقایسه نیست، اما این کشور در صادرات مبلمان جلوتر است که باید اقدام جدی صورت گیرد.
کاظمی با اشاره به ثبت ملی منبت ملایر و آغاز یک حرکت جدی در توسعه و رونق این هنر صنعت بیان کرد: نمایندگان ملایر از ابتدای کسب این عنوان در کنار صنعتگران و منبت کاران بودند و امیدواریم با مساعدت و ‌حمایت استاندار همدان در راستای ثبت جهانی منبت و حل مشکلات آن گام های اساسی برداریم.
وی گفت: ثبت جهانی منبت ملایر نیازمند هزینه و همراهی های مجدانه است و در این راستا استاندار همدان قول مساعد داد منبعی را برای تامین مالی آن اختصاص دهد.
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی خواستار ساماندهی ورودی شهرک مبل و منبت ملایر، توسعه این شهرک در حاجی آباد با حمایت های شرکت شهرک ها، نصب تابلوی ورودی شهرک و ایجاد نمایشگاه دائمی مبل و منبت شد.
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی همدان نیز گفت: صنعت مبل و منبت ملایر از نظر کسب و کار و درآمدزایی یک مزیت عمده برای استان همدان است که به عنوان یکی از اولویت های اقتصاد مقاومتی استان به آن نگاه می شود.
اسکندر صیدایی ادامه داد: فرآیند جهانی شدن این صنعت ایجاب می کند نوع نگاه مان به کیفیت، بازاریابی، فروش، صادرات، ایده و طراحی این هنر صنعت جهانی باشد.
وی با بیان اینکه سیستم اجرایی استان پشتیبان صنعت مبل و منبت ملایر است بیان کرد: این صنعت به عنوان برنامه اولویتی استان با جدیت مطرح است و در سند راهبردی توسعه شهرستان نیز در اولویت قرار دارد.
به گزارش ایرنا، بیش از 60 درصد از مبلمان منبت کشور در ملایر تولید می شود.
7528/2087
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 اقتصاد مقاومتی سازمان مدیریت و برنامه ریزی صنعت کسب و کار مجلس شورای اسلامی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۱۵۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل کارگروه رصد: برای هفته‌های آخر لیگ

به گزارش ورزش ۳۶۰، مهدی محمد نبی در پاسخ به اینکه فدراسیون فوتبال برای مدیریت حساسیت هفته‌های پایانی لیگ برتر چه تدبیری اندیشیده است، اظهار کرد: ۲۴ هفته از رقابت‌های لیگ امسال را پشت سرگذاشتیم و به هفته‌های پایانی نزدیک می‌شویم. در بالای جدول رقابت سختی بین استقلال و پرسپولیس وجود دارد. به دلیل همین حساسیت‌ها، جلساتی را در فدراسیون برگزار کردیم که طی آن کارگروهی تعیین شد تا همه مسابقات هفته‌های پایانی را با دقت نظارت و بررسی کند و مشکلی ایجاد نشود.

وی ادامه داد: این کارگروه از همه جهات مسابقات هفته‌های پایانی را نظارت خواهد کرد و تمامی بازی‌ها به دقت مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت. تیم‌ها در این خصوص نگرانی نداشته باشند.

نایب رییس فدراسیون فوتبال درباره واگذاری تیم‌های بزرگ پایتخت اضافه کرد: بخش خصوصی با مطالعه و تجزیه و تحلیل خاص خود وارد عرصه ورزش می‌شود و همه موارد و شرایط را پیش از ورود، ارزیابی کرده است چراکه باید به اهدافش برسد. یکی از این موارد نرخ بازگشت سرمایه است که باید روی آن حساب کرد. از سوی دیگر بحث درآمد پایدار هم مطرح است که این موارد می‌تواند به توسعه فوتبال کمک کند و نتایج آن را در استقلال و پرسپولیس خواهیم دید.

آیین واگذاری مالکیت استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی دیروز با حضور کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان، سیداحسان خاندوزی، وزیر امور اقتصاد و دارایی، سیدمحمدشروین اسبقیان، معاون توسعه ورزش قهرمانی، مدیران عامل، اعضای هیات مدیره دو باشگاه استقلال و پرسپولیس و نمایندگان مالکان جدید سرخابی‌ها برگزار شد.

بر این اساس در این جلسه مشخص شد که ۸۵ درصد از سهام باشگاه استقلال از سوی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، شرکت‌های تابعه آن شامل پتروشیمی بندر امام، پتروشیمی بوعلی سینا، پتروشیمی شهید تندگویان، پتروشیمی پارس و شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس واگذار شد و همین مقدار از سهام باشگاه پرسپولیس نیز به بانک‌های شهر (۳۰ درصد)، ملت (۲۰ درصد)، تجارت (۲۰ درصد)، صادرات (۵ درصد)، رفاه (۵ درصد) و اقتصاد نوین (۵ درصد) انتقال پیدا کرد.

استقلال تهران هم‌اکنون با ۵۳ امتیاز در رده نخست قرار دارد و پرسپولیس با یک اختلاف امتیاز در جایگاه دوم لیگ برتر جای گرفته است.

دیگر خبرها

  • کارگروه تخصصی بررسی مشکلات ممیند تشکیل می‌شود
  • قطار پیشرفت در ایستگاه همدان
  • استقرار شعب ویژه برای رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • کلکسیون مشکلات اصفهان نیازمند توجه ویژه است
  • آغاز جشنواره «شب های موسیقی تاک» در ملایر 
  • استقرار شعب ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم
  • تشکیل کارگروه رصد: برای هفته‌های آخر لیگ
  • یکی از مشکلات شهرستان اصفهان وجود نگاه برخوردار است
  • یکی از مشکلات اصفهان وجود نگاه برخوردار است
  • آغاز مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر